Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dus ik denk dat t gewicht op t zelfde neer kwam
alleen de inhoud was leuker dit keer!
(als ik hem niet al eerder koop van mn boekenbonnen
hij is zó leuk!)
Maar volgens mij mag ik hem gwoon 3 weken houden
Dus in die tijd is hij zéker uit! Dit boek is helemaal lastig weg te leggen!
Super! Uhm.. lesklantjes voor Nel.. Uhm Marieke misschien zodra ze inderdaad der eigen paardje heeft
haha. Leuk dat je al een stal hebt Mariek! Ik hoop zo dat t paardje ook echt een leukje is! En hopen dat de wei droog is, kan je hem ook mooi even uitproberen
Nouja.. na mn stage dingen nog maar ff kijken dan
& kindjes zijn leuk! 
Meteen gestopt met kleuren, heel verbaasd de logo aangekeken om vervolgens de muis te zoeken in zn potlood
(Heb deze week ook bij andere disciplines gekeken. Gwoon even zien wat die doen
Misschien morgen bij de muziektherapie en nog even een morgentje in een klas ofzo. Zie ik morgen wel weer op mn rooster
)
Maar we hadden gister ook een uitleg van een therapeut op de mytylschool die de Magic Flute had ontworpen. Echt zó gaaf! dat is een fluit die je puur met je adem kan bespelen! Dus t aanzetten, en verschillende menu's kiezen. Je kan hem aansluiten op een keybord (en zo dus trommelen en trompet spelen enzo). En je kan ook instellen: veel of weinig adem, grote draaihoek of kleine hoek.
Heerlijk hoor! Ventje zn schort zat onder, de tafel zat onder, vloer zat onder, Begeleider had lijm op der broek en armen
lekkr hoor kliederen. *hij moest zijn 'slechte' arm gebruiken tijdens de activiteit (Forced hand use) en die zat dus helemaal onder de lijm. Gaat hij hem uitschudden! Spetters vlogen overal
En om zich heen kijken met de lijm hand, hopsa ook overal lijm
hihi
grote ogen, open mond en t was allemaal veels te mooi en veels te veel om bij te houden. *was ook een beetje teleurgesteld dat ze maar van Roosendaal tot Middelburg moesten.... Zelfs toen oma zei dat ze alleen even koffie gingen drinken en dan weer terug in de trein was hij niet helemaal happy 
) en muizen in potloden

(nouja, net een half uurtje gesprek met mn stageloopbaan-coach)
'gelukkig' had je nog geen winst in de M, maar dan nog
Die fout van die organisatoren (want dat is t toch?) wordt daar nog iets mee gedaan? Of kunnen ze die fout ongestraft maken en blijven maken? (opsich.. tsja foutje moet kunnen natuurlijk, heb je wel eens, maar wel heel balen dat daar dan alle ruiters de dupe van zijn)
Maakt het al iets makkelijker om hem daar achter te laten.
heerlijk! en geen bril, dus nooit meer een auwie neus of oren als je hem net te lang op hebt, nooit meer regenspetters op je bril, nooit meer..
zóveel voordeel! en die behandeling is maar even. Wel spannend! 
Queen Nous 
en marieke bij mijn weten ook 

haha