manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 20:23

oh je moet echt niet teveel vertellen, wanneer komt hij eigenlijk in het nederlands? wil m ook echt lezen, wel een heel gezeul met een uitgelezen boek van ruim 600 pagina's rondsjouwen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 20:25

Nee, ik vertel niets Knipoog
Uhm.. tsja.. dat was een beetje jammer, maargoed ik had voor de gelegenheid mn map thuis gelaten Vork dus ik denk dat t gewicht op t zelfde neer kwam Tong uitsteken alleen de inhoud was leuker dit keer!
uhm.. november dacht ik?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 20:26

Dus ik weet mn sinter/kerst kado al Hyper! (als ik hem niet al eerder koop van mn boekenbonnen Schijnheilig hij is zó leuk!)

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 20:26

oh dat is niet zo lang meer, dan een run naar de bieb om m te reserveren, heb daar wel 1,25 voor over.....krijg ik m hopelijk wel binnen een week uit....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 20:28

3 weken de tijd toch? Ik heb hem ook gereserveerd, en heb hem nu uhm.. sinds vrijdag Clown Maar volgens mij mag ik hem gwoon 3 weken houden Ja Dus in die tijd is hij zéker uit! Dit boek is helemaal lastig weg te leggen!
Hij staat nu al op de site zonder nummer enzo, dat wel... Maar ik denk inderdaad dat je dan héél snel even moet reserveren. Er zullen meer mensen zijn die t boek willen lenen/lezen gok ik zomaar Haha!
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 18-09-07 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 20:30

ja maar ik leen m dan als hij pas net uit is, dan staat hij nog niet in de bieb tussen alle boeken, maar in zo'n speciale kast met alleen de allernieuwste boeken, en die mag je volgens mij maar 1 week lenen....

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:29

heej

@marieke wat voor paardje wordt t dan???
tog langs de deuren gegaan Tong uitsteken Clown
whaha

kusjes

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 21:40

ik ga naar die haflinger kijken

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 11:04

Hoihoi,
tjonge mariekje, het wordt wel spannend zo, je heb al een stal, en binnenkort naar je misschien a.s paardje kijken echt leuk hoor!
Ik hoop voor je dat het klikt, je mag er toch wel op rijden enzo!?

Ik hoop ook ooit bij de braamhof te komen staan, maar dat zal nog even duren, misschien volgend jaar.

Daniël gaat nu ook 2 dagen in de week naar het kinderdagverblijf, maar daar moeten we natuurlijk ook nog heel wat zelf aan meebetalen, dus dan zijn we nog meer geld in de maand kwijt.... ik denk dat ik nog even moet wachten met voice.
Maar volgend jaar zomer ben ik wel van plan haar weer op de wei te zetten.
Tis veel te gezellig!!!

Ik heb op zeelandnet nog een adv. geplaatst dat ik hier en daar wat lesjes wil geven aan huis.
Dus als jullie nog klantjes weten voor mij...!?

Ben net met Daniël bij het bureautje geweest, hij is al bijna 70 cm en weegt bijna 9 kilo.
Echt een beer van een baby!

He Thirz ga je nog rijden van de week?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 13:09

Hoihoi!
Ben ook weer terug van stal: heb heerlijk gereden! Ben goed aan de slag gegaan met je tips Nel, kreeg ze nu zelfs in draf netjes ontspannen naar beneden! Galop ging voor geen meter haha! Volgende week zouden we eigenlijk weer les hebben, maar zowel Thirz als ik kunnen allebei niet overdag! Misschien dat begin van de avond nog lukt? Het is wel een beetje krap, want ik moet ook weer op verjaardag 's avonds... handig he? En anders schuiven we het een weekje op? Thirz?
Mariekje, je hebt al een hele verlanglijst voor je paardenkledingkast haha! Ik zou zelf voor die langere jas gaan; vind het zelf erg fijn als hij iets langer is. Maar da's persoonlijk! Vind allebei de rijbroeken erg leuk! Nog maar 1 1/2 week Knipoog
Geniet je weer van alle tijd voor je eigen paard Kims?
Harry is zeker hardstikke tof, ik heb hem in juli uit Engeland meegenomen en ga de Nederlandse versie ook nog lezen zodra die hier is; dan ben ik echt helemaal bij Clown
Hoe is het met Cis? Alles ok? Geen gekke dingen gebeurd?
Tof dat je vakantie leuk was Bar! En Sharon loopt vast snel weer naar je zin hoor; als ze 2 weken stil had gestaan was het vast ook geen succes geweest?
Nou, ik ga nog ff een bammetje doen en dan naar Vlissingen fietsen, ff gezellig met m'n mams de stad in!
Toedels!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 13:24

Heej Bianz,
Wat fijn dat het rijden zo goed ging!
Ben daar heel blij om!
Ik had vanmorgen nog wel even willen kijken, dan kon ik zien hoe ze in draf liep!
Liep ze lekker op dr nieuwe schoenen?
Tja en de galop gaat bij thirz op nous en bij mij op voice ook nog niet super, dus daar moeten we met zn allen nog hard aan werken.

Ik ga zo lekker naar babyzwem, heb er zin in!

Veel plezier in de stad!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 13:25

Heej Bianz, ik hoorde trouwens laatst zoiets dat petra Boris in laat slapen.
Of zei jij dat?
Of ik hoorde het van Conny....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-07 16:24

owja das waar Nel (was even vergeten dat jij daar geen stal hebt en dat je van de winter weer terug gaat). Snap dat je van de zomer weer terug naar de wei wil daar. Veel gezellie-er! en ook véél dichterbij Lachen
Hoe vind daniel t op t kinderdagverblijf?

En Bianz heeft dus veel opgestoken van de les Haha! Super! Uhm.. lesklantjes voor Nel.. Uhm Marieke misschien zodra ze inderdaad der eigen paardje heeft *LOL* haha. Leuk dat je al een stal hebt Mariek! Ik hoop zo dat t paardje ook echt een leukje is! En hopen dat de wei droog is, kan je hem ook mooi even uitproberen Ja

Humz.. mn hotmail doet t nie Scheve mond Nouja.. na mn stage dingen nog maar ff kijken dan Lachen & kindjes zijn leuk! Hyper!
Was gister zo lief. Een kindje was flink aan t kleuren bij de logo en dat potloodje maar piepen. "volgens mij zit er een muis in je potlood. Die is zo aan t piepen" Dat gezichtje van dat kindje! Bloos! Meteen gestopt met kleuren, heel verbaasd de logo aangekeken om vervolgens de muis te zoeken in zn potlood Ach gut (Heb deze week ook bij andere disciplines gekeken. Gwoon even zien wat die doen Lachen Misschien morgen bij de muziektherapie en nog even een morgentje in een klas ofzo. Zie ik morgen wel weer op mn rooster Tong uitsteken )
Ow trouwens, geen idee of iemand t interessant vind hoor Schijnheilig Maar we hadden gister ook een uitleg van een therapeut op de mytylschool die de Magic Flute had ontworpen. Echt zó gaaf! dat is een fluit die je puur met je adem kan bespelen! Dus t aanzetten, en verschillende menu's kiezen. Je kan hem aansluiten op een keybord (en zo dus trommelen en trompet spelen enzo). En je kan ook instellen: veel of weinig adem, grote draaihoek of kleine hoek.
Hier is een site (staat ook een filmpje van een van de kids, glenn): http://windcontroller.googlepages.com/glenn
en hier de officiele site: http://www.mybreathmymusic.com/index2.htm

En vandaag gepapier.. uhm.. gepapiermacheed Clown Heerlijk hoor! Ventje zn schort zat onder, de tafel zat onder, vloer zat onder, Begeleider had lijm op der broek en armen Vork lekkr hoor kliederen. *hij moest zijn 'slechte' arm gebruiken tijdens de activiteit (Forced hand use) en die zat dus helemaal onder de lijm. Gaat hij hem uitschudden! Spetters vlogen overal Tong uitsteken En om zich heen kijken met de lijm hand, hopsa ook overal lijm Haha! hihi

En nu net op de terug weg een kindje in de trein. T ventje ging duidelijk voor de eerste keer mee Haha! grote ogen, open mond en t was allemaal veels te mooi en veels te veel om bij te houden. *was ook een beetje teleurgesteld dat ze maar van Roosendaal tot Middelburg moesten.... Zelfs toen oma zei dat ze alleen even koffie gingen drinken en dan weer terug in de trein was hij niet helemaal happy Vork

Wat een wind trouwens zeg hier! en raar weer.. t ene moment in t zonnetje best warm, t andere moment echt steenkoud!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 17:57

Ohhh ik ben echt zo boos! Boos!
22 Juli heb ik een wedstrijd meegereden op de haflingerkeuringsdag in Limburg.
Ging super goed, ik had 202 punten, dus 2 winst. Precies de 2 die ik nog nodig had om naar het M1 te mogen.
Tijdje later keek ik naar mn stand op de knhs site, stond nog steeds L2+6, ze liepen blijkbaar flink achter.
Ik dus gewoon M1 gestart.
Krijg ik een brief van het knhs dat ik onterecht M1 ben gestart. Ik snapte er niets van...
Maar wat is nou het probleem, ze hebben wel mn coupon opgestuurd van die wedstrijd van 22 juli, maar ze hadden die wedstrijd niet aangemeld bij het knhs waardoor ze mijn punten niet konden verwerken!
Nu ben ik er helemaal achteraan gegaan, maar er is gewoon niets aan te doen.
Dit betekent dat ik weer terug moet naar het L2 om de laatste 2 winstpunten te halen
Ik vind het zo gemeen!
Ik ben wel heel blij dat ik nog geen winst had in het M1, want dan zouden ze die punten ook afpakken...
Voel me echt zo genept door die mensen die die wedstrijd hadden georganiseerd Huilen

Tsja.... gedegradeerd van het M1 naar het L2 alleen maar door zo'n stomme fout Boos!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:42

He bar, ik snap je helemaal, ik heb dat ook gehad met Balou.. naja niet hetzelfde maar zoiets dan.
Ik had me opgegeven bij de kroo voor een wedstrijd in de B, ik had 8 winstpunten dus moest er nog 2.
Die haalde ik met gemak, t waren twee super proeven, Balou liep geweldig!
Paar weken later krijg ik een brief dat de punten niet telde omdat het secretariaat de coupons te laat had opgestuurd.
Ik baalde echt.
Maar ja ik snap dat je boos bent, en terecht hoor!

Anne: Ja Daniël vindt het volgens mij wel leuk op het dagverblijf.
Hij vindt de andere kindjes errug interresant.
Ben heel blij dat ze plek hadden!

Oke ik ga lekker douchen en dan friends kijken....

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 18:48

@marieke egt coowl ik hoop voor je dat het wat wordt Knipoog Haha! Clown

kusies

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 20:19

idd marieke Lachen

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 18:16

Hoi, ff een snel berichtje.
Vandaag naar de oogkliniek geweest en mijn ogen zijn goedgekeurd voor de laserbehandeling!! Ben er echt blij mee, dus binnenkort gaat dat gebeuren. Vind het wel echt heel eng, maar ben echt blij dat ik straks van mn lenzen en bril af ben Lachen

Bar: echt mooi balen van die winstpunten! Maar je hebt ze vast snel binnen en dan kan je weer M1 starten. Heb je nog leuke vakantiefoto's?
Anne: je stage is volgens mij erg leuk, heerlijk weer terug naar de kindertijd met papiermachee-en (leuk woord voor galgje Clown ) en muizen in potloden Haha!
Bianz: nog leuke dingen geshopt? Les kan voor mij ook een weekje opgeschoven worden hoor, no problemo!
Nel: ik ben morgenvroeg op stal, zo rond 9.30 ofzo, ben jij er dan ook? Vind ik wel gezellie!
Haha, we hebben veel laadruimte nodig voor bij hyporama, Nous heeft dr deken kapot gemaakt, dus dat is erg stom!! Zouden ze geen dekens met kroontjes hebben Kims? Knipoog

Ik hoop echt snel thuis i-net te hebben, heb zulke leuke foto's van Vlinder en Bloem die ik met jullie wil delen! Tot morgen allemaal, ben erg benieuwd naar de sieraden! Doei!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 18:45

He thirz,
Ik heb nog wel een winterdeken, van voice, maar die heb ik niet meer nodig.
Je mag hem wel gebruiken hoor.
Misschien kom ik morgenochtend ook wel even naar stal.
Het ligt ook even aan Daniël, want die is de laatste twee nachten nogal veel wakker geweest dus ben nu super gaar!
Ik hoop dat ie vanacht lekker weer doorslaapt.

Ik heb nu twee lesklantjes, dus het begin is er, maar wil er nog veel meer natuurlijk.

Spannend trouwens Thirz, over je ogen, vindt het knap van je dat je dat durft!
Maar wel fijn als je geen lenzen en bril meer hoeft te dragen!

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 20:26

hoi hoi ik heb vandaag met steef heel veel fotoowjes gemaakt van FENNA Clown
whahaha hele fotoshoot Tong uitsteken
nja da moes k ff kwijt Tong uitsteken

kusies Koe

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 11:47

heee! ik meld me ook maar eens, tussenuur op school Haha!
inplaats van dat ze de lesse dan opschuive,, maarja niks aan te doen en vind het ook niet heeel erg Tong uitsteken
grtz michelle Lachen

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 12:30

nie zeuren michelle Knipoog
ik heb nu van 10 tot half 2 geen les Tong uitsteken (nouja, net een half uurtje gesprek met mn stageloopbaan-coach)

Phoe, das dan lekkr handig van je wedstrijd Bar! Bloos! 'gelukkig' had je nog geen winst in de M, maar dan nog Scheve mond Die fout van die organisatoren (want dat is t toch?) wordt daar nog iets mee gedaan? Of kunnen ze die fout ongestraft maken en blijven maken? (opsich.. tsja foutje moet kunnen natuurlijk, heb je wel eens, maar wel heel balen dat daar dan alle ruiters de dupe van zijn)

hihi, zie daniel al zitten: "hee.. ben jij er ook? ook zo klein? ook met ogen? ';en neus? Tjeempie..." Wel fijn dat hij t naar zin zin heeft Lachen Maakt het al iets makkelijker om hem daar achter te laten.

Ja, super dat t gwoon kan Thirz! Lijkt me ook echt eng, maar t lijkt me zó ideaal! geen lenzen, dus geen droge ogen, geen zand onder je lenzen, geen vlek erop, nooit meer lenzen verliezen Haha! heerlijk! en geen bril, dus nooit meer een auwie neus of oren als je hem net te lang op hebt, nooit meer regenspetters op je bril, nooit meer..
Hou dat gwoon in je achterhoofd Haha! zóveel voordeel! en die behandeling is maar even. Wel spannend! Hyper!
Hihi, vind wel dat er een deken met kroontje moet komen hoor. Desnoods een plakplaatje, maar wel een kroontje Tong uitsteken Queen Nous Haha!
*zou t alleen maar niet te hard tegen haar zeggen, straks gaat ze zich er ook naar gedragen Bloos!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 12:51

Hoihoi,

Ja tis zeker makkelijker om Daniël achter te laten bij het kinderdagverblijf!

Tjonge ik weet niet meer wie er nou wel of niet komt vanavond.... Ja Annemijn weet ik dan nog, ik hoop dat de kamer toch een beetje gevuld is, vindt het anders zo sneu voor mn schoonmoeder.
Naja ik zie wel, ga zo boodschappen doen als Daniël wakker is, zal wat lekkere dingen voor jullie in huis halen, nog wensen....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 13:07

thirz komt ook zowiezo Knipoog en marieke bij mijn weten ook Lachen
Bianz? dat weet ik nie eig

Dus Thirz, marieke en ik weet ik eigenlijk wel zeker j
oeh lekkere dingen! jums! Neehoor geen wensen, doe wat leuks Haha!
Heb er zin in vanaaf, gezellie! En wees nie bang hoor, wij kunnen ook prima doen alsof de hele kamer vol is Hyper! haha

tot vanaaf!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 13:17

Ik ben er hoor Nel! Hoop ook voor Marjan dat er nog wat mensen komen. Vind het sowieso leuk om ze weer eens te zien! Ook leuk dat Daniël het zo naar zijn zin heeft op het kinderdagverblijf! Kun je met een gerust hart gaan werken.
Anne, echt superzuur dat je zolang tussentijd hebt zeg! Ik heb afgelopen maandag ook kennis gemaakt met de HRO!
Bar, echt heel oliebol van je punten; stom dat zoiets gewoon kan! En Nel heeft het ook al eens gehad dus; echt stom!
Haha Nous wordt gewoon de koningin van de Braamhof! Is het beslaan woensdag goed gegaan: geen gekke dingen daarna? Je weet het nooit bij Nous he Lachen
Heb gewoon helemaal niks gekocht woensdag haha! En wat mij betreft is de les een week opschuiven prima, dus Nel; wil je ons woensdag over 2 weken weer les geven?
Boris wordt inderdaad ingeslapen, het gaat echt niet meer. Hij loopt erg moeilijk, de artrose zit nu ook in de knie en heup en nog een winter redt hij waarschijnlijk niet meer pijnvrij. Moeilijk, maar een goede beslissing van haar!