Nou ik had gisteren ook een K#Tdag. Ga ik naar mijn werk op de fiets rijdt ik een voetganger aan die niet uitkeek. Val over mijn stuur op dat stomme w#f, hele voorwiel verbogen en kapot, stond ik daar op de Haagweg net over de Hoornbrug met een kapotte fiets wilde die muts ook nog weglopen. Nou dacht het ff niet, dus heb ik tegen haar gezegd dat ik de politie ging bellen en dat heb ik dus gedaan. Wat bleek nou ze had geen legitimatie bij zich en wilde daarom weglopen. Na 2 uur kwam er eindelijk eens een keer politie en hebben we een schadeformulier ingevuld die de politie aan ons heeft gegeven voor AUTO'S. Dus enig probleem met invullen natuurlijk want voor fietsers en voetgangers hebben ze ze niet. Maar ja ik heb verder niets alleen een beetje een blauwe knie en zij had wel wat. Ik hoop dat ze langzaam uit elkaar valt!!!!!Hoop maar dat het wiel wordt betaald door de verzekering of misschien wel door mijn werk aangezien ik onderweg was naar mijn werk toe. Weet iemand of je gewone WA-verzekering de schade dekt dus niet voor je auto. Ik bedoel dan eigenlijk haar verzekering en niet de mijne natuurlijk afhankelijk van de schuldvraag natuurlijk.
Nee het kwam allemaal niet door het feestje van zaterdag
Toen hij weer weg was (2 uur later), keek ik snel op mijn msn maar iedereen was al weg. Dus vanavond maar weer weer een poging
)
Ik voel me dan wat minder schulig als ik een keertje niet kan en dan heb ik iets meer tijd om te ademen tussen mijn school, huishouden, werk en Kola door!
(maar dat denk ik niet hoor!)