Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:04

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

even nog wat cross foto's :P

wat vinden jullie trouwens van mijn copyright zo?

xDeena_

Re: Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:09

Ik vind je copyright wel mooi! :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:11

Copyricht is mooi maar zou hem een stuk kleiner doen. De aandacht wordt nu getrokken naar je © in plaats van de foto.

Kreeg laatst ook commentaar op die van mij dus die ga ik ook wat kleiner maken :o

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:12

dus toch :P zat daar ook mee. Vind die van jou niet storend hoor :n wie zei dat, anders halen ze hem er ook gemakkelijk af..
Laatst bijgewerkt door Gianti op 18-04-12 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:24

Die van jou, Melis, vind ik ook niet storend eigenlijk!

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-12 20:31

Ik wilde vanmiddag naar de alberthein ,
Ik was met een vriendin dus zoo iemand van de receptie zeg ja tassen moet je buiten laten .
Dus ik dacht echt mooi niet dus ik dee of ik der niet gehoord had en toen kwam secuirity
Vinden jullie dat niet achterlijk ? , Ik heb een tas dat die 200 euro heeft gekost en der zitten meestal wel waardevolle spullen in ipod/parfum enz . . En dan moet je je tas onbewaakt buiten voor de deur gaan zetten waar iedereen het zo kan meenemen mooi niet Kijk als ik het in een rekje kan zetten binnen onder toezicht dan doe ik niet zo moeilijk maar ze hebben echt een klant minder :=
Laatst bijgewerkt door skyline op 18-04-12 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:33

Dat vind ik wel een beetje debiel ja...

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:34

Heb ik ook een keer gehad, in stedenwijk bij de albertheijn. Ik ben er ook niet meer geweest jeetje..
In almere haven doen ze nooit moeilijk, daar kan je gewoon je tas meenemen of binnen in een rekje.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:34

ene kant snap ik het wel, maar ik weiger het wel te doen :P

@Edit: dat je je tas met afstaan hè, niet dat je hem onbewaakt achter met laten, dat vind ik een beetje absurt

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-12 20:35

Ja idd in haven doen niet moeilijk ik mag altijd doorlopen , en in centrum ook maar deze was in poort .
Maar je kan toch niet verwachten van mensen dat ze hun tas buiten op de stoep zetten .

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:37

vind de oplossing in de plus (centrum) super, met de balie aan de buitenkant

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-12 20:39

Volgende keer ga ik klagen bij de manager }:)

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:41

Is het bij jullie ook zulk rotweer. Hier regent het al de hele avond :( Arme Daiske, staat dekenloos in de wei.

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-12 20:42

Jup het regend hier ook al een tijd , Ach mijn anoukje staat wel gewoon binnen :P

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:44

Dais red zich wel denk ik :)
Ik ga slapen xox

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:46

Woeps, ging even slapen om kwart over 6 en toen was het ineens half 10 :') Dat ik uberhaupt nog kan slapen, heb geslapen van 8:25 tot 13:00 zoiets en daarna tot half 5 in bed gelegen. :') En kan nu nog wel slapen, ben moeeee. :(

@Gina, ik ga het ook druk krijgen, met verzorgpaarden. := Vanaf 27 mei een paar keer die Haf, nou is die jongen figuurlijk zowat op z'n knieën gegaan omdat ie wil dat ik zijn paard ook nog 1/2 keer per week ga doen en als het effe kan wil ik ook nog 1x met jou mee _O- Gelukkig heb ik naast de paarden zo goed als geen leven dus komt mooi uit. :') En de copyright zou ik iets kleiner doen :j Wel leuke foto's :D Schimpieee <3

@Channah, snap echt dat je dat niet wilt hoor! Bij die van parkwijk vragen er ook naar, ben zelfs een keer toen ik al bijna bij de kassa was teruggestuurd naar de ingang omdat ik m'n tas moest achterlaten en een mandje moest pakken. :roll:

@Melissa, altijd leuk om zulke reacties terug te lezen :D Ben zelf ook topics tegengekomen van die honden- of paardenmeeting waarbij ik jouw foto's echt de beste vond. :j

En dit was het enige wat ik heb onthouden, ben ook pas net weer wakker. :')

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 20:56

bij de ah waar ik werk mag je gewoon je tas meenemen hoor :P snap ook niet waar het op slaat...

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 22:19

skyline schreef:
Ik heb die baarmoederhalskanker prik niet eens gehaald , der zit zoo veel troep in en ze weten nog bijna niks over gevolgen in de toekomst + het helpt maar tegen 1 Type baarmoederhalskanker

Ik heb hier voor school een stuk over geschreven, en ook al moest het stuk vooor de vaccinatie zijn.
Zag ik er zelf niet heel veel voor en nadelen in.
Goed als je hem neemt, maar naar mijn idee niet levens bedreigend als je hem niet neemt.

Iedereen maakt namelijk wel kankercellen aan alleen je afweer systeem ruimt ze eigelijk meestal weer op.
Dat vaccin help alleen er voor dat die variant sneller herkend word.

De type baarmoederhalskanker waar die tegen is, is ook de gene die het meest voorkomt.

Tja en ze weten nog niet hoelang de vaccinatie precies werkt want het is pas nog niet zo lang op de wereld :P . Maar elke vaccinatie die je hebt gekregen kan gevolgen hebben voor de toekomst, en naar mijn idee heeft deze er niet meer of minder.

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 22:25

skyline schreef:
Ik wilde vanmiddag naar de alberthein ,
Ik was met een vriendin dus zoo iemand van de receptie zeg ja tassen moet je buiten laten .
Dus ik dacht echt mooi niet dus ik dee of ik der niet gehoord had en toen kwam secuirity
Vinden jullie dat niet achterlijk ? , Ik heb een tas dat die 200 euro heeft gekost en der zitten meestal wel waardevolle spullen in ipod/parfum enz . . En dan moet je je tas onbewaakt buiten voor de deur gaan zetten waar iedereen het zo kan meenemen mooi niet Kijk als ik het in een rekje kan zetten binnen onder toezicht dan doe ik niet zo moeilijk maar ze hebben echt een klant minder :=

Hmm dat ken! Ik liep eigelijk altijd door als of ik doof was :P Kom toch me geld uit geven ze moeten blij
zijn als ik kom !

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 22:26

Zooo nu weer naar bed morgen vroeg op en mag ik weer uit logeren!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 05:53

Goede morgen! Ik ben alweer onderweg naar school. Valt tegen zeg om 6 uur op te staan :P

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 06:32

Goedemorgen :) Ik ga ook zo naar school en dan vanmiddag even Daiske poetsen en een stukkie wandelen :)

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 06:52

goedemorgen ! ik ga ook zo naar school, ben lekker vroeg uit door uitval, tien voor half 3, normaal 4 uur. :)
dan naar stal, hopen dat robin zijn stal een beetje netjes heeft gehouden, en denk dan dat ik hem aan de longe doe. en buiten uitstappen, moet natuurlijk veel buiten oefenen voor walibi :D

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 06:53

@ Gina: Denk trouwens dat het mooier is als je je copyright op elke foto op dezelfde plek zet en ook echt mooi in de hoek. Bij een bewerkprogramma waar ik altijd mee werkte kon ik me copyright opslaan als een stempel. Klikte ik een keer op de foto waar ik de copyright op wilde hebben en klaar! Zo hoef je het nooit elke keer opnieuw te typen en heb je het altijd netjes opdezelfde plek.

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-12 06:55

@ Meliss: Ik vind je copyright ook niet echt storend. Denk alleen wel elke keer als ik het zie dat het mooier en professioneler staat zonder de slagschaduw bij de tekst. Het is dan wel zo standaard maar ik denk er altijd aan als je een foto plaatst met je copyright :p .