even nog wat cross foto's

wat vinden jullie trouwens van mijn copyright zo?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Arme Daiske, staat dekenloos in de wei.

Dat ik uberhaupt nog kan slapen, heb geslapen van 8:25 tot 13:00 zoiets en daarna tot half 5 in bed gelegen.
En kan nu nog wel slapen, ben moeeee.
Vanaf 27 mei een paar keer die Haf, nou is die jongen figuurlijk zowat op z'n knieën gegaan omdat ie wil dat ik zijn paard ook nog 1/2 keer per week ga doen en als het effe kan wil ik ook nog 1x met jou mee
Gelukkig heb ik naast de paarden zo goed als geen leven dus komt mooi uit.
En de copyright zou ik iets kleiner doen
Wel leuke foto's
Schimpieee
Ben zelf ook topics tegengekomen van die honden- of paardenmeeting waarbij ik jouw foto's echt de beste vond. 
snap ook niet waar het op slaat... skyline schreef:Ik heb die baarmoederhalskanker prik niet eens gehaald , der zit zoo veel troep in en ze weten nog bijna niks over gevolgen in de toekomst + het helpt maar tegen 1 Type baarmoederhalskanker
. Maar elke vaccinatie die je hebt gekregen kan gevolgen hebben voor de toekomst, en naar mijn idee heeft deze er niet meer of minder. skyline schreef:Ik wilde vanmiddag naar de alberthein ,
Ik was met een vriendin dus zoo iemand van de receptie zeg ja tassen moet je buiten laten .
Dus ik dacht echt mooi niet dus ik dee of ik der niet gehoord had en toen kwam secuirity
Vinden jullie dat niet achterlijk ? , Ik heb een tas dat die 200 euro heeft gekost en der zitten meestal wel waardevolle spullen in ipod/parfum enz . . En dan moet je je tas onbewaakt buiten voor de deur gaan zetten waar iedereen het zo kan meenemen mooi niet Kijk als ik het in een rekje kan zetten binnen onder toezicht dan doe ik niet zo moeilijk maar ze hebben echt een klant minder
Kom toch me geld uit geven ze moeten blij
Ik ga ook zo naar school en dan vanmiddag even Daiske poetsen en een stukkie wandelen