We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 13:07

Ohjee wat was er gebeurd dan? Niet heel ernstig dus gelukkig.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 13:08

ik heb verder geen idee :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 14:15

Zo ik heb het formulier ingevuld dat mijn telefoon vanaf september voor 9 maanden gaat bevriezen. Ik heb dan de eerste maand daar nog me gewone telefoon met me abbonement en dan heb ik in die maand de tijd om een prepaid simkaart te kopen (telefoon heb ik hier nog wel). En dan ga ik vanaf dan verder op mijn spaanse nummer.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 15:08

je ging toch een half jaar? haha

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 15:47

Britt_Sisi schreef:
je ging toch een half jaar? haha

Minimaal 3 maanden, maar als het van beide kanten bevalt dan langer. Ik wil graag tot juni blijven. En ik kan altijd me telefoon weer 'ontdooien' als ik eerder terug ben.

marloesv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:44

danielle was van puck afgevallen, door een boom en had toen last van dr enkel.
dus is jose meegegaan naar ziekenhuis en er was helemaal niks aan de hand en ze had toen ze terug waren ook weer last van dr knie.
daardoor moest er geswitcht worden met alle paarden en leidingen van heen ook weer mee terug en henk mee terug terwijl die de weg niet wist, dus gingen de verkeerde weg terug . zelfde weg terug als heen zeg maar!
en jose vond het niet zo grappig dat er niks was en zij dus een rit miste en blablabla.
nu mag ze niet meer op puck van jose en zit ze op karinka haha.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:49

Oh dat zou ze niet zo leuk vinden denk ik...

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 20:52

Nee denk het ook niet!
Op wie reden jullie?
Binck liep zo lekker in de les vandaag. Hij word echt een toppertje

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 21:19

Grrrr krijg fb filmpje niet hier :(
We zijn er nog lang niet, maar het gaat steeds beter en ben echt trots op hem!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 22:08

Zo ik ben MOE!!! Wilde eigenlijk zo in bed me boek nog gaan lezen maar ik denk dat ik me ogen niet open kan houden. Morgen heeeerlijk uitslapen!!

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 17:22

Hallo allemaal!

Ik ben weer thuis! Ik ga niet 36 paginas bij lezen (A) Linda praat me vast wel bij :p ! Verhalen komen ook nog wel, vandaag eerst maar eens bijslapen !

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 22:24

Magic Mike is leeuuwwkk!!! Jammie jammie jammie lijven! Totaaaal niet verkeerd om naar te kijken :P

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 22:38

hoe heb je het gehad steph?!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-12 22:54

marloesv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 13:16

en nog een story!
kimberly is van happy gevallen, bij groep1.
en er reden 3nieuwe mee en het zadel van die spaanse die gleed opzij en toen zat dat meisje ook scheef en viel eraf. en marieke met puck reed erachter die reed over haar heen en dat meisje heeft een snee enzo helemaal in dr wang (binnenkant) en weet er niks meer van allemaal.

we gingen gister naar het rono en zijn nog even langs geweest haha!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 13:21

joehoeeeeee!
Lekkah os kijken op de bank ^^

aah wat een gedoe bij fp :(

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 14:41

Jeetje wat een 'rampen'week bij fp zeg! Marieke zit dus nog wel op Puck...?

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 14:56

_Linn_ schreef:
Jeetje wat een 'rampen'week bij fp zeg! Marieke zit dus nog wel op Puck...?

Danielle zat eerst op puck toch? en nu op karinka?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 15:34

Oh dan weet ik het niet meer :P

Pfoe wat een dag tot nu toe al zeg. Vanmorgen bij het asiel gewerkt, er was een zieke dus weer vet veel te doen. Het was al kwart voor 1 en ik moest heel de quarantaine nog doen....uiteindelijk pas om kwart voor 2 klaar! Toen doorgefietst naar de markt omdat me horloge die ik daar had gekocht na een week alweer stilstond en daarna nog een paar keer. Nu heb ik dus een nieuwe. Toen thuis in de auto gestapt, naar horseplaza gereden en nieuwe petrie bootcleaner gehaald. Nu kan ik even anderhalf uur op me gat zitten en moet ik om half 6 weer werken.

Morgen gaan we een buitenrit rijden op Shire's! Heb dr echt zo enorm zin in!! Ik ben natuurlijk fp gewend dus ik ben heeeel benieuwd hoe dit zal zijn!

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 15:39

jeetje jeetje hahaha ik zal alles eventjes vertellen :D

Zaterdag: ging lekker vroeg naar fp, nouja dat dacht ik maar de eerste waren er om 12 uur al
dusja dan valt 2 uur weer tegen. maarja het kan ook geen kwaad
de pannekoeken waren weer HEERlLIJK haha, uuh toen paarden verdelen ik zat op madonna, maar het werd een ramp om der te pakken te krijgen, dus mocht ik beauty ella pakken. ze had 1 of 2 x met steffi meegereden en henk zij dat ze nogal eigenwijs was, maar ach gewoon met volle moed der op. die rit was heel leuk voor de eerste rit en alles verliep ook heel soepeltjes, maar ella kon groep een niet zo geweldig bijhouden dusja.

Zondag: Zondag gingen we sochtends rijden, vandaag kregen we madonna te pakken door der gewoon door het hek te laten lopen. dus voor het eerst op madonna. die kon nog wel eens raar doen zij henk. maar het viel hartstikke mee en ze was echt heel erg leuk. smiddags zijn we rono geweest en eind van de middag spelletjes met de grote kant, savonds hadden we het namenspel

Maandag: hadden we poetsochtend. ik had besloten om madonna maar niet te pakken, want dan wilde ze savonds niet meer. dus heb ik ella gepakt en die even nog mooier gemaakt. smiddags gingen we hele middag naar het ronostrand. dat was echt heel lekker.
savonds heb ik gereden op madonna, maar het was echt heeeeeel erg drama om hem te pakken, en heb echt 20 rondjes door het hele weiland gelopen, smeerlap dat het is. dit rijden ging ook goed :d totdat ik savonds chocomelk op had, ik werd kotsmisselijk en kreeg ontzettende hoofdpijn. ik ben meteen in bed gesprongen en er niet meer uit gekomen.

Dinsdag: dinsdag voelde ik me nog steeds absoluut niet goed. dus had ik gevraagd of ik op een wat makker beestje kon, want madonna en ella konden nog wel eens schrikken. dus mocht ik op rodol. Dat was een hele leuke rit want fee was mee, en rodol kon erg goed voorop. dusja mocht ik dat ook wel eens haha. smiddags zijn we weer rono geweest en hebben we spelltjes en voltige gedaan, volgends mij

Woensdag: die dag ging het al wat beter maar het was nog niet helemaal goed, ik wilde heel graag met de henk cross mee maar dat zal rodol niet vol houden dus ging ik deze dag op maan. dat is ook echt een super paardje zeg:D Alles ging vlekkenloos tot de henkcross. We sjeesden een heuvel af waarna je direct rechts moet om een boom heen. dit ging de eerste mensen goed af tot danielle, die klapte tegen de boom. en lach op de grond en kon niet meer staan want ze had erg last van der been /enkel/knie en kon dus niet meer lopen. dus meisje van pepsi op puck en danielle op pepsi op naar jose die haar op kwam halen om naar de dokter te gaan, maar gelukkig was er niets aan de hand. toen de henkcross en de rest bijelkaar kwamen zagen we dat angela een pechdag had gehad. die was vol met der pony in een boom/nare bosjes. gekomen en had een bloedneus en haar hele hoofd open ook vlak onder de oog. maar omdat jose met danielle naar het ziekenhuis moest moest er iemand komen die op puck kon rijden, en dat deed fee. maar dat betekende dat celyna niet meer mee heen of terug kon dus thuis moest blijven. en de rest heen en terug mocht. de avond zijn we weer naar rono geweest en waren celyna robin en fee mee:D

Donderdag: De donderdag voelde me ik al stukken bter gelukkig, we gingen vandaag naar het zwembad en kimberly ging mee, erg gezellig natuurlijk. maar was behoorlijk verbrand en dat deed zeer haha. 's avonds gingen we weer rijden. en dit keer op puck omdat fee zij dat ik wel op puck mocht. dan sla je natuurlijk niet af als dat kan :D puck ging echt knijterd snel. maar de rit verliep niet zo als het hoorde. ik zal hier eventjes het enige echte verhaal vertellen niet dat er overal verhalen wegspringen.

richting de dagtocht weg heb je op een t splitsing dat je rechts kan, in die bocht ben jij gepleurt britt. we waren op de heenweg en ik reed vooraan met happy en jacklin enz. en gingen galloperen tot het eind. op het eind moest iedereen stil staan en ging kimberley naar de andere kant. zodat de mensen die achteraan zitten ook een keertje vooraan kunnen. toen kimberly aansprong in volle galop, dacht happy er eventjes anders over. en vloog zo links de bosjes in en viel keihard op der rug. op dat moment reed marijn op costa of blanka voor mij en het zadel gleed naar links en zij gleed mee, en viel zo. maar ik reed met puck achter op costa of blanka want puck was een beetje opdringerig. maar daardoor ben ik niet over der heen gereden maar heb ik der arm wel geraakt. maar toen ik daar reed dacht ik echt dat ik der dood gereden had. dusheb puck in noodstop gestopt. en iedereen ook. toen kwam kimberly uit de bosjes dat het wel ging met der maar ze zag merijn liggen en schrok zich kapot. ik ben toen van puck af gesprongen en zo snel mogelijk naar der toe gerent. happy was inmiddels al thuis. ik zei kimberly bel jij henk maar of die komt, dan blijf ik bij merijn. merijn heeft heel veel geluk gehad. ze heeft een keiharde smakker gemaakt, maar weet er zelf niets meer van. ze heeft wel een snee binnen in haar mond aan de rechterkant, dit bloede ontzettend. en deed ongelofelijk zeer.
en kimberly kan niet zo goed tegen bloed dusja, maar heb der op mijn been gelegd en der rustig gehouden want ze was heel erg van streek, en moest der bij bewustzijn houden.
maar toen kwam henk en heeft der meegenomen. toen is een kampkindje bij een paard achterpo geklommen die van iemand zelf was. en is kimberly op jamy naar huis gekomen. maar happy had niets met de val van dat meisje te maken :D

Vrijdag: de vrijdag reed iedereen gewoon weer mee, alleen de gewonde reden mee in groep 3 op hele makke beestjes. ik reed vandaag weer lekker op madonna, deze rit was heel erg leuk. we hebben echt alles gedaan. dus helemaal geweldig. smiddags zijn we nog naar het rono geweest en savonds vrije tijd:"D heerlijk

en toen brak vandaag aan. de klusjes dag hahaha ze vonden me lief deze week want ik mocht wel liefst 1!! wc doen hahaha. maar dat vond ik helemaal niet zo erg:D
om 11 uur zijn we een afscheidsrit gaan maken samen met lucy, fee, femke, claudia en ik. op wolinka, madelin, luca, loeloe, en puck.

KAMP WAS ECHT HELEMAAL GEWELDIG!!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 15:55

Zozo wat een verhaal! Veel verschillende paarden gereden dus. Ik lees ook allemaal namen van paarden die ik niet ken....

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 15:55

zozo wat een verhaal en gelukkig gaat het goed met hun
hopelijk gaan de rest van de weken vlekkeloos
ps weet je ook of duke meereed met kamp of alleen verhuur

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 16:00

nop duke was leidingspaard soms. zal eventjes wat foto's hier plaatsen :D

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 16:05

madonna

Afbeelding

ella
Afbeelding

ik op rodol
Afbeelding

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 16:06

hoi hoooii
nou het was natuurlijk een super leuke week!
ik heb eerst op Fanta gereden, echt super leuk!
op maandag en dinsdag had robin een nieuwe van Ronja mee (Nadia). en daar zat ik steeds een beetje mee te tutten zodat ie wat afleiding had en een beetje wende.
toen zei robin dat ik daar na de dagtocht misschien wel op mocht :D
ik was donderdag thuis gebleven en henk, robin en jose gingen van alle jonge dingen foto's maken voor op de verkoopsite.
toen ozzy los in de bak ging wou hij niet lopen, dus mocht ik er even op voor op de foto (is al beleerd):
http://paarden.aangeboden.nu/onbeleerd- ... ter-bruin/ (ik kijk wel beetje erg stom xD)

daarna ben ik met Robin een ritje gaan maken, hij op Duke en ik op Rodel (Rodol?) omdat hij steeds bang/vervelend doet met opstappen.
Rodel is een iets van 80% fjord X fries ofzo, echt leuk! een soort pepsi maar dan veel meer fjord.

en toen we 's avonds gingen rijden ging ik op Nadia.
Super leuk beest, maar ook super sterk! en ik had er geen fijn bit in, dus kon hem niet zo goed houden, dat was wat minder leuk (vooral toen kimberly en dat meisje gevallen waren vond ik het vervelend dat ik eigenlijk niet zo veel kon doen.. gelukkig viel het allemaal mee achteraf!)

en vrijdag had ik niet zo heel veel zin om weer op Nadia te gaan, dus nam ik Rodel mee en ging robin op Nadia.
Rodel is echt super leuk! hij gaat nog niet zo hard en is snel moe, maar hij zet wel af en toe flink zn kont er onder, dus had het gevoel dat hij wel harder KAN gaan als hij dat wilt (en hij een beetje conditie heeft en wat vetjes er af zijn xD)

hij kan ook al best goed voorop, ik denk echt dat het zo'n verhuur/ groep 3 leiding paard wordt.
(en denk dat sommige van jullie hem ook echt super leuk vinden als hij met verhuur mee mag ofzo! (Simone en Suus vooral denk ik :P )