hooi iedereen ik meld mij weer. ik ben vanacht om 4 uur teruggekomen van vakantie in spanje. we zouden eigenlijk tot woensdag blijven we zoudem naar een tussencamping im frankrijk maar omdat het er regende en onweerde hadden we niet zo'n zin om met een tent in de blub en met omweer te zutten dus toch besloten om in een keer door maar huis te rijden. wel fijn om weer thuis te zijn. verder erg lekker weer gehad in spanje en was erg leuk
alle fotos van de jt weken ook bekeken is allemaal erg leuk. ik wil ook weer haha. maar ben zondag weekje extra is ook erh leuk haha. en ruth en caitlin hebben ook leuke paarden maar wel lastig met ruth dr rug. weet iemand ook waar de rest op zit?
Nop dat heeft ze me niet Gesmst, ik zal dr zo nog is sms'en JAAAA CARMEN JE BENT EXTRA IN MIJN WEEK ga ik jou ook meeten, ik heb waarschijnlijk de hele week het streepjeshoedje uit m'n profiel op, herkenbaar dus
Ruth zit nu op Mexico! Verder lopen Lente, galileo, Amsterdam, Melbourne, Atlanta (dacht ik?) Alaska, Florian, Onyx Bergamo Rome en leiding is sws Doc en waarschijnlijl Barrat