hier koude wind! Was helemaal vernikkeld van de kou! Nu mijn paasbrood bakken, de rozzijntjes liggen in de drank te weken....en mijn kippie voor vanavond in de marinade.
AnitaJoeri
Geplaatst: 07-04-12 17:59
hier ook koude wind, wel zon. Enne had maar 20 puddinkjes hoor Jet..
Nu op naar de gril van de buren met de vuurkorfjes, paasvuren mogen niet meer voor particulieren. Biertjes schnapsjes, gezellie
Eet ze Jetje
doppie45
Geplaatst: 07-04-12 18:01
Het was i.d wat frisjes vanmiddag maar aan het eind van de middag kwam gelukkig af en toe een zonnetje voorbij
Mandy even op het grasje gezet....en wat fototjes hier en daar gemaakt,altijd leuk!
June van Annika
En Sabander met het nieuwe paardje van Anne,een Friesje van 12 jaartjes echt een dotje!
Lieve foto's! Mandy vond de grasjes vast heel lekker! June ligt lekker in het waterige zonnetje. Heerlijk, voor de paarden is buiten zijn toch het fijnst. Stormpie daagde zijn weidegenoten vanmiddag uit om eens flink te rennen.
Veel plezier met de kleine paasvuurtjes, Anita en family. Morgen eitjes zoeken?
AnitaJoeri
Geplaatst: 08-04-12 08:25
guten morgen 1 graad en heeft aardig gevroren. Nu de zon.
Was gisterenavond erg gezellie, veel braadworst gegeten en bier en schnaps gedronken.de vuurtjes hebben we wat groter gemaakt en het was gewoon warm, we moesten de banken er elke keer verder vandaan zetten haha
Allemaal lekker gegeten lees ik. De paardjes lekker aan het ravotten op het land, ze zijn echt stout samen hahaha en Storm is de aanstichter.
Gisteren weer een heerlijke buitenrit gemaakt met Viev en Esther en zelfs een stukje hard gegaloppeerd, ook dat gaat erg goed de laatste tijd met Blando. Hij galoppeerd ook voorop en is goed terug te nemen. Rij nu helemaal niet meer in de bak en alleen nog maar buiten maar daar heb ik hem ook voor. We zijn flink aan het trainen voor Otterloo eind mei...........
Ik had al op facebook gelezen dat Anne een nieuw paardje had gekocht Marion, ik hoop dat ze daar beter mee uit de voeten kan dan met Balance......... het is een leuk paardje zo op de foto's
AnitaJoeri
Geplaatst: 09-04-12 08:17
guten morgen 6 graden en druilerig, heeft een bietje geregent vannacht.
Zo even met zijn alle de paardjes gereden in de bak haha, joepi was wel stout hij wou niet zo graag in de bak hihi
AnitaJoeri
Geplaatst: 09-04-12 19:25
Hele dag motregen, erg goed voor mijn weitje. Kids allemaal weer naar huis, boven hadden ze netjes opgeruimd, ik meteen vaatwasser en wasmachine aan en huiskamer gestofzuigd, uurtje geslapen en nu lekker bones kijken. Joepi en Aiko zijn blij dat ze weer weg zijn, moesten vandaag niet alleen met Aman en mij ff in de bak nee ook nog met Arjan en Shary-an haha romana en Shary-an hadden bij tankstation nog een gewonde eend gevonden en bdus ook nog even naar de vogelopvang gebracht.
Hier in Den Haag is het zonnetje gaan schijnen. Meteen heel druk met alles....telefoontje staat roodgloeiend, computer loopt als een tierelier. Zo'n kantoorbaan bevalt me heel goed!
vanochtend is het gaan miezeren< net heel even droog geweest en nu miezert het weer> paarden droog kunnen uitmesten, maar ze staan nu aardig nat te worden, koud is het niet.
Gaan zo lekker gebakken vis eten met worteltjes, zelfgemaakt zoetzuur van witte kool,paprika en worteltje, versgemaakte appelmoes en een gepoft aardappeltje met zelfgemaakte kruidenboter. Enne ik heb nog een zelfgemaakt puddinkje hoor Jet hihi