Oh en ging vanmorgen 3 uurtjes stage inhalen omdat ik vorige week ziek naar huis was gegaan, maar het was saai vanmorgen. Heb wel eventjes meegekeken bij de tandarts, dat vond ik wel even interessant! Ik wist niet dat een paard zo'n lange tong had
ben net bij dr geweest, alleen ff lekker gepoetst. ze was wel vrolijk, dus t was wel leuk lekker alle losse haren weer van r af (en bij mij er op ) ze glimt weer helemaal mooi
Nou hier sneeuwt t ook Natte sneeuw. Ik kwam op stal aan en toen begon het :S Dus ik eigenaresse gesmst of ze n regendeken op moest en waar die dan hing xd haha nou was het niet zoo nat achteraf gezien, maargoed hahaha heb dr ff los gezet, ben benieuwd of t morgen nog rijden word.. denk t niet als t vannacht nog gaat vriezen.... de bak was nu overigens nog prima te doen.. Maarja als de sneeuw van vandaag aanvriest niet meer waarschijnlijk
Haha lucy ik zit er ook altijd helemaal onder, leuk he dat verharen?
Zo ff een paar foto;s gemaakt, ze zijn niet geweldig gelukt, ik wilde haar namenlijk niet al te lang zomaar loslaten in het bos omdat ze echt druk en schrikkerig was :S
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 23-02-11 19:24
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja, zo heerlijk met het zonnetje lekker rijden met je paardje lekker lang uitstappen, omdat het zo heerlijk is! I love it ! Nu reed ik weer in een stoffige binnenbak... pff!
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 23-02-11 20:43
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 18:26, in het totaal 1 keer bewerkt