Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 09:26

_sandra schreef:
ben na gisteren ff helemaal leeg, sommige dingen zijn enorm zwaar maar zijn niet anders.
jullie lieve woorden doen mij goed. eind van de week verzekering bellen, en dan afscheid nemen!
zal nog verrekte moeilijk worden!!!!!!!!!!

ik leef met je mee san wat een kl.te zooi
je gedicht is erg mooi
mocht ik iets kunnen betekenen ff zeggen he

xan

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 10:09

Lieve Sandra, wat een mooi gedicht.
Heb er tranen van in mijn ogen. En kan me voorstellen dat je hier ook wat aan hebt.
Veel sterkte meid.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 10:59

_sandra schreef:
even een gedicht wat mij sterkt in mijn beslissing!!!!!
DE REGENBOOG BRUG Precies aan de andere kant van de hemel is een plaats, en die heet Regenboog Brug. Als een dier waar je heel veel van houdt doodgaat, dan gaat het naar de Regenboog Brug. Daar zijn grasvelden en heuvels voor onze geliefde vriendjes, waar ze kunnen rennen en met elkaar kunnen spelen. Er is genoeg te eten, water en zonneschijn en ze voelen zich daar warm en prettig. Alle dieren die ziek of oud waren worden daar weer beter, alle dieren die gewond waren, of verminkt, krijgen weer een sterk gezond lichaam, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen, of in de dagen die voorbij gaan... De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is alleen een klein dingetje: ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetje achter hebben moeten laten. Ze rennen en spelen met elkaar, maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelen en in de verte tuurt. Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding. Plotseling breekt hij uit de groep en vliegt over het gras, sneller en sneller. Hij heeft jou gezien, en als jij en je lieveling bij elkaar komen pakken jullie elkaar beet, en zijn voor altijd bij elkaar. Het dier kust je gezicht, jouw handen strelen het kopje weer, en je kijkt weer in die lieve ogen, die je zo lang niet gezien hebt, maar die altijd in je hart zijn gebleven. En dan gaan jullie samen over de REGENBOOG BRUG.

Zit met kippenvel en tranen in mijn ogen. Wat mooi!. Heel veel sterkte San!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:02

Volgens mij zitten we allemaal met tranen in onze ogen....
San we huilen met je mee, wat moeilijk weer zeg!
Denk aan jullie!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:13

_sandra schreef:
ben na gisteren ff helemaal leeg, sommige dingen zijn enorm zwaar maar zijn niet anders.
jullie lieve woorden doen mij goed. eind van de week verzekering bellen, en dan afscheid nemen!
zal nog verrekte moeilijk worden!!!!!!!!!!

he gatsie, nou krijgt Meelen ff natte oogjes hoor. Nogmaals heel veel sterkte :(:)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:15

winnitou schreef:
Volgens mij zitten we allemaal met tranen in onze ogen....
San we huilen met je mee, wat moeilijk weer zeg!
Denk aan jullie!

Nou dat wilde ik ook net zeggen, (las jullie berichtjes pas ná de mijne natuurlijk)
We zitten allemaal met natte ogen.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:37

ik wilde jullie niet laten huilen hoor, maar met dit gedicht voel ik dat mijn keuze goed is die ik neem!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 11:38

wel ontzettend lief dat jullie allemaal zo met me mee leven.
jullie zijn lieverds! x

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 14:21

_sandra schreef:
ik wilde jullie niet laten huilen hoor, maar met dit gedicht voel ik dat mijn keuze goed is die ik neem!

en nu zit ik weer met tranen.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 14:23

de geuren vermengen zich hier in huis, sop, wasmiddel (overal hangt beddengoed) en de heerlijke geur van vers gebakken veenbesmuffins.... (zal jullie even lekker maken)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-11 14:43

ZUCHT....ik zit al ruim een half uur te bedenken wat ik hier neer zal zetten. En dat komt omdat ik steeds maar weer vol schiet ;( .

Lieve Sandra,

Ik kan het allemaal nog niet zo goed geloven dat we nu afscheid moeten gaan nemen van jullie maatje, maar ook van Liquita's maatje, First z'n maatje en natuurlijk ook mijn maatje. Het doet zo ontzetten pijn, ik had er eerlijk gezegd nog niet op gerekend. Het klinkt misschien stom, maar ik ben erg blij dat ik gisteren met je mee ben geweest naar de kliniek. Wat was Mavantos daar toch super braaf, door al die onderzoeken zo toe te laten. Toen de arts vertelde dat hij Mavantos erg zwaarmoedig vond lopen, ben ik eens goed naar hem gaan kijken en toen zag ik het ook wel een beetje. Op dat moment kreeg ik al een beetje het gevoel van dat het niet meer goed ging komen. Jij voelde al eerder dat Mavantos o.a. met longeren z'n hoofd (letterlijk en figuurlijk) liet zakken, en mede daarom heb je meteen aan de bel getrokken door met hem terug te gaan naar de kliniek. Daar heb ik heel veel bewondering voor en dat het je ook super goed gedaan door je eigen gevoel te volgen, ondanks dat het erop leek dat Mavje wel goed liep.

[we hebben elkaar net gesproken via de telefoon, en hebben samen even flink zitten |( . Maar ga toch maar even verder met dit stukje. ]

Het zit jullie niet mee wat betreft het geluk met paarden. Eerst moest je Shailo, je grote liefde op het eerste gezicht al missen en nu deze kanjer. Het is allemaal niet eerlijk, maar helaas wel de waarheid. Een waarheid waarbij je een hele moeilijke beslissing moet nemen. Een deze beslissing maakt je uit liefde voor Mavantos. En daar heb ik enorm veel bewondering voor. Je hebt nu enorm veel verdriet, maar vroeg of laat kijk je terug op de mooie herinneringen. Jou gedicht maakt ook heel veel goed. Want wat is het toch een mooi idee om te weten dat je ooit weer bijelkaar zal zijn.

Ik wens jer nogmaals heel heel veel sterkte!!! En je weet het he, je kunt me als je daar behoefte aan hebt altijd bellen. Als is het midden in de nacht ;) .

Dikke :*

Petra.

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 14:54

LIQUITA schreef:
ZUCHT....ik zit al ruim een half uur te bedenken wat ik hier neer zal zetten. En dat komt omdat ik steeds maar weer vol schiet ;( .

Lieve Sandra,

Ik kan het allemaal nog niet zo goed geloven dat we nu afscheid moeten gaan nemen van jullie maatje, maar ook van Liquita's maatje, First z'n maatje en natuurlijk ook mijn maatje. Het doet zo ontzetten pijn, ik had er eerlijk gezegd nog niet op gerekend. Het klinkt misschien stom, maar ik ben erg blij dat ik gisteren met je mee ben geweest naar de kliniek. Wat was Mavantos daar toch super braaf, door al die onderzoeken zo toe te laten. Toen de arts vertelde dat hij Mavantos erg zwaarmoedig vond lopen, ben ik eens goed naar hem gaan kijken en toen zag ik het ook wel een beetje. Op dat moment kreeg ik al een beetje het gevoel van dat het niet meer goed ging komen. Jij voelde al eerder dat Mavantos o.a. met longeren z'n hoofd (letterlijk en figuurlijk) liet zakken, en mede daarom heb je meteen aan de bel getrokken door met hem terug te gaan naar de kliniek. Daar heb ik heel veel bewondering voor en dat het je ook super goed gedaan door je eigen gevoel te volgen, ondanks dat het erop leek dat Mavje wel goed liep.

[we hebben elkaar net gesproken via de telefoon, en hebben samen even flink zitten |( . Maar ga toch maar even verder met dit stukje. ]

Het zit jullie niet mee wat betreft het geluk met paarden. Eerst moest je Shailo, je grote liefde op het eerste gezicht al missen en nu deze kanjer. Het is allemaal niet eerlijk, maar helaas wel de waarheid. Een waarheid waarbij je een hele moeilijke beslissing moet nemen. Een deze beslissing maakt je uit liefde voor Mavantos. En daar heb ik enorm veel bewondering voor. Je hebt nu enorm veel verdriet, maar vroeg of laat kijk je terug op de mooie herinneringen. Jou gedicht maakt ook heel veel goed. Want wat is het toch een mooi idee om te weten dat je ooit weer bijelkaar zal zijn.
Ik wens jer nogmaals heel heel veel sterkte!!! En je weet het he, je kunt me als je daar behoefte aan hebt altijd bellen. Als is het midden in de nacht ;) .

Petra.

THANX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:42

stom hoor. stond net onder de douche.
bedach6t dat we meer paarden slijten dan auto's of zo iets. Inclusief mijzelf hoor.
het blijft naar. bha.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:43

ga zo mn rijlaarzen maar eens proberen aan te doen. in huis dan.
wie weet... eerst maar eens kijken of ik er in kom.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:44

heb nog ff geshopt. ander bitje. en een winterdekken. in de opruiming en een nieuw halstertouw.
mooie halsters waren er niet in maatje groot..

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 15:55

grgrgrgr niet dus.
kom gewoon een cm te kort.... nieuwe laarzen voor rona. grgrgr. zij voor haar helaas veel te hoog.
grgr wil weer laarzen aan.
ben nog wel 5 kg afgevallen.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:50

Petra wat heb je dat ontzettend mooi verwoord.

Mag ik me hierbij aansluiten.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:50

mntj schreef:
grgrgrgr niet dus.
kom gewoon een cm te kort.... nieuwe laarzen voor rona. grgrgr. zij voor haar helaas veel te hoog.

Owwww wat een pech.

Hoe krijg je die kuiten nu weer smaller ??????

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:52

De clinic met Frans is nu al een groot succes geloof ik.

De zaterdagavond zit al helemaal vol, dus gaan we door voor de zondagmiddag.
Ook op de zondagmiddag zijn er al zo'n 6 deelnemers !!!!!!!!!!!!!

En nu maar hopen dat jullie net zo enthousiast zijn/worden als Tytje en ik.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 18:58

xan schreef:

Heb je mijn pbtje nog gekregen?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 20:12

xan schreef:
mntj schreef:
grgrgrgr niet dus.

Owwww wat een pech.

Hoe krijg je die kuiten nu weer smaller ??????

mes er in

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 20:55

Nicole1995 schreef:
xan schreef:

Heb je mijn pbtje nog gekregen?

Yep, gelezen, ik heb je ook van de lijst gehaald.
Zondag gaat nu ook door, dus als je wilt kun je misschien daar nog bij.
(maar dan moet je jezelf even op de lijst zetten)
hihi en betalen

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 22:10

LIQUITA schreef:

Lieve Sandra,

Petra.

ook ik sluit me aan bij petra haar woorden vind het allemaal zo kl.te voor jullie
als je die grote jongen ziet staan in zijn stal zie je niks aan hem en dan moet dit gaan gebeuren |( |( |(

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 00:29

Petra, je hebt pb van mij

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 11:09

meelen schreef:
Petra, je hebt pb van mij

Je hebt pb terug ;)