joh, we zien het wel morgen! Hoop iig dat we net zulk mooi weer hebben als vandaag....
Saskia89
Geplaatst: 27-04-13 13:11
Danseresje
Geplaatst: 27-04-13 13:34
is dat vanwege het zin hebben in morgen, vanwege het mooie weer vandaag of voor allebei????
en echt te erg. heb een nieuw spelletje via facebook ontdekt (ok, zo nieuw is het eigenlijk niet meer, maar ik loop altijd wat achter....haha!) en nu kom ik eigenlijk aan weinig toe. het werkt een beetje verslavend......en ik wil van het mooie weer genieten, ga zo naar Perla, wil nog gaan hardlopen, moet nog boodschappen doen, moet nog opruimen, en...en....en...en.........zucht......mezelf maar eens een harde trap onder de billetjes geven en wat gaan doen!
Ik ken het spelletje. Heel irritant. Heb vandaag nog niet veel anders gedaan!
Danseresje
Geplaatst: 27-04-13 18:04
Erg hè, hoe het je zo bezig kan houden? En nu we het er toch over hebben.....kan jij mij van een ticket voorzien? Hadden vandaag een leuk klein misverstandje. Toen ik bij perla kwam, was Ninouk er ook! Zijn we gezellig samen gaan wandelen met nog een tweede paardje erbij!
Gezellig milou, je hebt dus nog wel wat anders gedaan.
En ik heb broodjes. En mijn vader bied nu aan om me morgen te brengen en einde van de middag weer op te halen, daar zeg ik geen nee tegen Zou ik van iemand mee mogen rijden van smit naar Antoinette en dan weer naar Mazzel
En dan kan mijn camera ook wel mee. Nu alleen nog het kleding dilemma... wat moet ik morgen aan, rijbroek, sokken is makkelijk, maar verder...
Nou Wendy.....weet niet of je mee mag rijden.......
Tuurlijk wel! Geen probleem!
En lekker luxe dat je vader je wil brengen en halen......mocht het evt lastig zijn of niet uitkomen, dan kan ik ook nog via nieuw vennep naar huis rijden......
Bovenleiding....ik zit te twijfelen of ik hetzelfde aan doe als dinsdag. Had het namelijk dinsdagavond warm met rijden....echter, toen stond er ook geen wind. Weet even niet wat de voorspelling is voor morgen. Maar waarschijnlijk shirtje, vest en softshell bodywarmer. Neem mijn jackie nog wel mee voor 's middags, op de kar zit je toch wat kouder dan wanneer je aan het rijden bent gok ik zo!
Zeker, kar is altijd kouder, dus ik denk dat gewoon mijn warme jas aan gaat. Ik vond het vanmiddag op de wind namelijk erg fris in mijn zomerjasje op de fiets met hondje. En dan denk ik maar vest en shirtje, dan kan ik altijd laagjes uitpellen. En maandag heb ik ook met jas gereden, op de terug weg wel warm, maar op de heenweg had ik het wel nodig en op het strand. Misschien dat ik mijn bodywarmer nog in mijn tas kan proppen. Ik weet het nog niet...
Mijn pa bied het zelf aan, anders moet ie maar zeggen dat ik met mijn stalen ros moet (dat is goed voor de lijn en de conditie)... Morgenochtend zal hij wel lekker met de hond gaan wandelen.
Meestal wordt er met de koudere temperaturen voor de wind gereden op het strand. De gewoon hetzelfde aan en neem mijn jackie mee. Kan ik altijd 's ochtends nog besluiten jas aan te doen ipv vest.
E als je door je vader gebracht en gehaald wordt.....dan hoef je het op zich niet in je tas te proppen toch?