Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mntj schreef:ben super trots op rona.
gisteren 1 punt gereden in de m2 met Blitz.
super gereden.
met Casper was het ff zwoegen.
was erg stout er sterk met inrijden en in de 1e proef wou hij niet meer uit de galop.
kortom brandhout.
2e proef ging beter. soms nog wel wat loperig maar toch winst.
dus met beide nu echt L1 en M2.
ATE schreef:ooh ben beetje bos in me lijf
beld net me broer we mogen donderdag niet naar me vader omdat me nichtje komt om 1 uur en die wil niemand zien van de fam
zo krom vind ik dit nu opa doodgaat nog ff komen na je 5 jaar lang niet te hebben laten zien
grrrrrrrrrrrrrrrr ik zal niet heen gaan maar dat doe ik dan ook alleen voor mijn vader
_sandra schreef:ATE schreef:ooh ben beetje bos in me lijf
beld net me broer we mogen donderdag niet naar me vader omdat me nichtje komt om 1 uur en die wil niemand zien van de fam
zo krom vind ik dit nu opa doodgaat nog ff komen na je 5 jaar lang niet te hebben laten zien
grrrrrrrrrrrrrrrr ik zal niet heen gaan maar dat doe ik dan ook alleen voor mijn vader
jemig jo, wie is zij dan? van wie is ze een dochter? van een van je broers of van een broer of zus van je vader??

Nicole1995 schreef:S`morgens kan je oefenen toch?
xan schreef:Nicole1995 schreef:S`morgens kan je oefenen toch?
Had gekund, maar mijn schoonmoeder is jarig, dus daar gingen we vanmorgen eerst heen.
Maar het ging nog wel vanmiddag.
Om ong. half 4 was alles achter de rug, dus toen snel nog een half uur kunnen rijden.
Maar het was uiteraard nogal druk, vooral op de gangen met al die kinderen.
Grardus ging op dit tijdstip ook op Bounce rijden, haha, arm beest, wist niet wat hem
overkwam, zoveel mensen en zoveel lawaai.
Grardus moest goed opletten. Eén keer sprong Bounce weg, bijna bij mij op schoot![]()
Dus No dacht ook dat ie maar een metertje of wat op moest schuiven.
Moest denk ik wel een grappig moment zijn geweest voor de mensen in de kantine.
xan schreef:Nicole1995 schreef:S`morgens kan je oefenen toch?
Had gekund, maar mijn schoonmoeder is jarig, dus daar gingen we vanmorgen eerst heen.
Maar het ging nog wel vanmiddag.
Om ong. half 4 was alles achter de rug, dus toen snel nog een half uur kunnen rijden.
Maar het was uiteraard nogal druk, vooral op de gangen met al die kinderen.
Grardus ging op dit tijdstip ook op Bounce rijden, haha, arm beest, wist niet wat hem
overkwam, zoveel mensen en zoveel lawaai.
Grardus moest goed opletten. Eén keer sprong Bounce weg, bijna bij mij op schoot![]()
Dus No dacht ook dat ie maar een metertje of wat op moest schuiven.
Moest denk ik wel een grappig moment zijn geweest voor de mensen in de kantine.
Gelukkig heb je nog kunnen rijden dan.Ik heb woensdag voor het laatst gereden en zondag word voor mij weer de eerste keer dan,vanwege werk kan ik niet meer oefenen van te voren.Ga er maar zo als anders op tijd op zondag kan ik wel lekker los rijden en de tijd nemen.