meelen schreef:Mogguh Nicole
Hallo Meelen,was alweer vertrokken hihihi
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:Even een update: (het kan weer want ik heb weer internet)
Mijn mobiele nummer is weer ingebruik, telefoon is onvindbaar gebleven. \hoop dat de vinder er veel plezier van heeft en dat ie niet bij zijn/haar oor ontploft.
Liquita welke telefoon heb jij nu in gebruik? en is dat wat, heb het laatst al bij je bekeken maar weet niet welke je hebt?
Mijn schildklier moet er (gedeeltelijk)uit. Deze week nog onderzoeken of de linkerkant behouden kan blijven. Zo vreemd je goed voelen en dan wel zo'n orgaan moeten missen. het werkt ook goed, is dus eigenlijk (nog) niks mis mee.
Knieoperatie wordt uitgesteld doormiddel van injecties. moet van af volgende week 3 dinsdagen een injectie in mijn knie halen.
De nieuwe laptop tikt lekker alleen zitten er sommige knoppen op andere plekken waardoor het blindtikken niet helemaal foutloos gaat.
Vanavond is op de manege de ANWB maar even voor mijn auto langsgeweest. Hij deed geen pukkel meer (de auto).
Heb een nieuwe accu gekregen/gekocht.
auto start nu weer. \kregen het al niet meer aan de praat met startkabels. Als ik dan contact maakte gingen alle lampen branden en de ruitenwissers moeizaam heen en weeeeeeer, terwijl dat alles uitstond.
Zo en nu ga ik maar naar bed. morgen Rowan naar school brengen en dan om 10. 00 in het ziekenhuis zijn. \ben lekker vrij en Rowan hoeft pas om 17.15 uur te trainen, hebben dus een lekkere lange middag.
hoop binnenkort wat tijd te hebben om terug te lezen,
Dooooeeeeeeiiiiiiiiii
Nicole1995 schreef:Eerst werken vanochtend en dan vanmiddag ff naar Nicole.Vanmorgen heeft ze stapmolen en geef haar een dagje vrij ga alleen ff stal rechttrekken en drollen eruit halen.

xan schreef:Goeiemorgen allen,
en daar zit ik dan achter mijn buro in de keet![]()
terwijl ik gewoon op mijn paard had moeten zitten voor een les bij Mntj![]()
Maar ach wat extra euries verdienen is natuurlijk wel zo fijn.
ha ha moet ook wel bedenk ik me net, want als het goed is komt vanmiddag
mijn zadel terug, en dat kost natuurlijk ook weer wat.
_sandra schreef:Nicole1995 schreef:Eerst werken vanochtend en dan vanmiddag ff naar Nicole.Vanmorgen heeft ze stapmolen en geef haar een dagje vrij ga alleen ff stal rechttrekken en drollen eruit halen.
doe ik met je mee! mav heeft ook stap molen service! dus lekker snel klaar vandaag!
was gisteren avond file bij de vlas bak. echt waardeloos!
gisterochtend viel het wel mee met 4 man stonden we te scheppen,hij was net omgewisseld. meelen schreef:of bedoel je juist wel ontploffen hahaha
over je operatie hebben we al ge-hyve'd
Alweer een nieuwe accuHad je toch al een keer eerder gehad
![]()
Nou, suc6 met het teruglezen, het is nogal wat geloof ik.

Nicole1995 schreef:Wat heb je aan je zadel laten doen Xan?
Nicole1995 schreef:@Mtnj;Ik keek ff op startlijsten .nl met de uitslag waar we heen geweest waren zondag.Bij jurylid L.Salfischberger bij de Z2 pony`s was 1 combinatie met 251 en 250 punten VEEL He!!!!
Hoeveel winstpunten zijn dat wel niet???
. Nu een broodje eten en straks weer euries verdienen. winnitou schreef:Even een update: (het kan weer want ik heb weer internet)
Mijn mobiele nummer is weer ingebruik, telefoon is onvindbaar gebleven. \hoop dat de vinder er veel plezier van heeft en dat ie niet bij zijn/haar oor ontploft.
Liquita welke telefoon heb jij nu in gebruik? en is dat wat, heb het laatst al bij je bekeken maar weet niet welke je hebt?
Mijn schildklier moet er (gedeeltelijk)uit. Deze week nog onderzoeken of de linkerkant behouden kan blijven. Zo vreemd je goed voelen en dan wel zo'n orgaan moeten missen. het werkt ook goed, is dus eigenlijk (nog) niks mis mee.
Knieoperatie wordt uitgesteld doormiddel van injecties. moet van af volgende week 3 dinsdagen een injectie in mijn knie halen.
De nieuwe laptop tikt lekker alleen zitten er sommige knoppen op andere plekken waardoor het blindtikken niet helemaal foutloos gaat.
Vanavond is op de manege de ANWB maar even voor mijn auto langsgeweest. Hij deed geen pukkel meer (de auto).
Heb een nieuwe accu gekregen/gekocht.
auto start nu weer. \kregen het al niet meer aan de praat met startkabels. Als ik dan contact maakte gingen alle lampen branden en de ruitenwissers moeizaam heen en weeeeeeer, terwijl dat alles uitstond.
Zo en nu ga ik maar naar bed. morgen Rowan naar school brengen en dan om 10. 00 in het ziekenhuis zijn. \ben lekker vrij en Rowan hoeft pas om 17.15 uur te trainen, hebben dus een lekkere lange middag.
hoop binnenkort wat tijd te hebben om terug te lezen,
Dooooeeeeeeiiiiiiiiii

!!!

meelen schreef:mntj schreef:wat een gedoe hebben we toch allemaal met die zadels...
we gaag zadelloossssss hhahaaa.
scheelt wel een hoop geld.
Ik heb geen problemen met m'n fietszadel hoor.........zadelloos lijkt mij niet erg lekker.