Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gelukkig dat ie weer snel overeind is gekomen. 
Citaat:Ze bedoelt niet dat westernsport makkelijk is. Ze bedoelt ook niet dat het saai is. En nee, ze bedoelt ook niet letterlijk dat het voor luie mensen is. Ze bedoelt; dat westernruiters echt álle manieren zoeken om het werk zo makkelijk mogelijk te maken. Dat is logisch. En dit doen ze overigens niet ten koste van het paard oid, maar ze maken het voor zichzelf, en voor het paard zo makkelijk mogelijk
edit; mijn instructrice heeft de 'moeilijke' paarden van wendy van osch (zus van rieky young, héél vaak nl kampioen etc) vaak gereden. Zij heeft daar jaren gelest, daar paarden gekocht, doorverkocht etc. Neem van mij aan dat ze heeel veel van western weet.
. Op zich is de westerntak ontstaan uit het werken met paarden op een boerderij. De boeren moesten op een zo makkelijk mogelijke manier met hun paarden kunnen omgaan zodat ze hun handen vrij hielden voor bijv. een lasso of het openen van een hek. Vandaar dat wij over het algemeen ook meer met onze zit rijden en minder in onze handen hebben dan een dressuurruiter. Ik denk dat ze dat er ook mee bedoeld
.
Los daarvan vond ik het wel fascinerend om te zien hoe snel ze de Koninklijke familie evacueerden
.

, maar toch denk ik dat ze dit er mee bedoelde. Sommige mensen communiceren niet zo duidelijk namelijk (of hebben er gewoon geen verstand van
). Jij bent dus ook lekker aan het rellen geweest vandaag begrijp ik dus nu ook? Ik had ook zo'n dag, heb zelfs even een bericht geplaatst in een "dikke vs. dunne mensen topic" das namelijk altijd vragen om problemen en daar had ik zin in
.
Maar aan de andere kant, als diegene daadwerkelijk bij Wendy heeft gereden vind ik het erg respectloos om zoiets te zeggen over iemand die ook hard moet werken om goed wedstrijden te kunnen rijden

San1978 schreef:Tssss, het is toch ook makkelijkKijk naar mij !
![]()
Ik zit trouwens weer lekker in mijn gulden vs. euro discussie.
Ooh vandaar dat je 'em steeds vast laat rollen, de ene doet aan opbinden om ze te temmen maar jij doet het dus weer net ff anders, misschien is dat de truuk