Niet ahahah want hij is gecastreerd nouja dat wordt hij nog ... Hij komt mijn 2e groep dames in toom houden ...wilde perse een ander ras als wat ik zelf fok en vind peruvians super mooi ... Dus nu heb ik fokcaafjes zitten en de 2 castraten zijn een heel ander ras
CBR bestaat uit super veel vragen en praktijk (ik heb CBR1 en CBR2 gehaald).
Leuke foto's van Fi!!
Sneb heeft bloedvergiftiging .. Moeten ze voor oppassen dat het niet naar het hart over slaat. Hij heeft het zelfde wat Orion had, alleen bij Orr sloeg het niet over.
Zin in zondag
JORINE!!!!::: Wtf was er gebeurt op school? Ik hoorde alleen dat je geslagen was, en dat je naar het ziekenhuis moest"?? tell us
Vind het beetje onzin dat je zo reageert Eva. Ik vraag alleen wat er met haar was, uit medelijden. En ik vraag verder niet of mensen daarop commetaar te geven
verder hou ik er dan maar over op, jorine zegt het wel zelf
Esile
Geplaatst: 01-07-09 17:19
Maar er zit wel een verschil tussen iemand die jou persoonlijk opbelt met een verhaal en het open en bloot op internet gooien waar iedereen het kan lezen. Het gaat er niet om of het wel of niet gebeurd is, het gaat erom dat iemand er dan zelf voor kan kiezen of diegene dat aan heel veel mensen wil vertellen, of misschien maar een paar.
Dus het is in het vervolg misschien netter om een smsje naar Jorine (of wie dan ook..) te sturen en daarin vraagt hoe het met haar is
Edit: Typfout, van een hele dag tikken word je een beetje scheel