Gelukkig ben ik niet zo met auto rijden! Hahaha!
Ik rij met een strakke blik
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Emmaa_ schreef:Nou ik heb weer wat meegemaakt hoorFietste terug van gym naar huis, komen er zo'n stelletje mongolen langs die denken dat ze met zijn drieën naast elkaar een tegenligger kunnen passeren. Maar goed, mijn wiel kwam dus zo langs het stoeprandje, toen is mijn voet inclusief hak tussen mijn wiel en de stoep blijven hangen, hak uitgeschopt en geprobeerd mijn voet op de grond te zetten voor grip. Lukte niet, ben driedubbel door mijn enkel gezakt. Conclusie, zwaar gekneusde enkel (net niet gebroken) en onwijs veel pijn.

of hoger natuurlijk!

Annie_ schreef:Kirsten_D schreef:Maar noortje kan je dan niet nog een keer bij die andere stal stage lopen??
Had ik al vertelt dat mijn paard een stofallergie heeft..hoe kwam je er achter

Melanie_B schreef:Noortje hier,, @ Kirsten_D, Bij die friesen bedoel je ?
Ja dat kan wel, maar dan pas volgend schooljaar laatste blok, dan is me school afgerond en heb je een laatste stage en die mag je lopen op een bedrijf waar je eerder bent geweest omdat je dan kans maakt op een baan.. maar weet niet of ik dat daar ga doen, vind het wel super leuk, maar weet niet of ik daar kan werken. want ze hebben eigenlijk wel genoeg mensen..
wel jammer want ik zou met alle liefde daar gaan wonen en werken
?Kirsten_S schreef:Was je met de trein noor ? ?
Ging alles makkelijk ? Je moet wel minstens 2 x overstappen toch..
Moet dat ook eens gaan begrijpen,,,
Ik vraag gewoon bij elke halte waar ik uit moet stappen aan zo'n conducteur : halloooo meneer, joehoeee
Manon_S schreef:Wanneer plaats je weer foto's van Venice?
Wel kl,ote dat ze een allergie heeft, heb je er geen middel voor?

. Kirsten_S schreef:Was je met de trein noor ? ?
Ik vraag gewoon bij elke halte waar ik uit moet stappen aan zo'n conducteur : halloooo meneer, joehoeee
dat ik met de trein gaaa 

en dan volgende week beginnen voor 6 weken

En hij's zo leuk!
Dus hij gaat weer terug naar de winkel!
En hij staat 'm heel mooi!
Heb nu het gevoel
Pebbs schreef:Kirsten_S schreef:Was je met de trein noor ? ?
Wat denk jij nouuuudat ik met de trein gaaa
Neeee ik ben vanaf de camping in Drenthe naar Mella toe gegaan met de autoooo
Had auto van me brotheerr mee dus kon lekker crossen![]()

Pebbs schreef:@ Kirsten_D, jaa ik ga zaterdag kijken bij Toon en Harry Smolders ! zijn springruiters ( internationaal ) enne.. dan ga ik ook ff proefrijden ( tis in brabant trouwens ) dan kunnen ze ff zien wat ik kan, of ik beetje handig ben, en dan ff alles rond maken als het wat is enzoen dan volgende week beginnen voor 6 weken

zooooo lang en recht, echt van die slaapwegen
Pebbs schreef:Leuke foto's Kirsten van Venice !![]()
@ andere Kirsten, jaaa je hebt echt van die geestdodende wegen daarzo !zooooo lang en recht, echt van die slaapwegen
Van die hele rare hellingen ook van zo'n berg. Helemaal naar beneden
!! mooi zo met die lange manen en glimmend vachtje!!
)
grapje hoor

(laat ze vaak wel wat langer, vind ik eigenlijk leuker..)