Pebbs schreef:gaan jullie nog commentaar geven op mijn foto's een aantal pagina's terug ?
kan hier die foto's niet zien.. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Pebbs schreef:gaan jullie nog commentaar geven op mijn foto's een aantal pagina's terug ?
kan hier die foto's niet zien.. 

KNAP PAARD

?
Pebbs schreef:alsik alleen al zie wat daar allemaal uitkomt savonds, dan denk ik wooow laat maar
Jane_ schreef:Nouu Jane gaat rijden
Mel beetje tevreden met der foto's dus kan ik gaan haha
Doegg
Zal ik me cam meenemen?

Pebbs schreef:kheb echt zin om op stage te gaan !!
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Ik vind Victor trouwens ook ONGELOFELIJK veel veranderd, op een negatieve manier
Ik bedoel, hij is nog steeds een lieve knol die lekker te rijden is, maar hij is gewoon zo anders dan hoe hij eerst was.
Niet meer zo lekker vol van pit, opeens opzij springen of lekker een potje rennen.
Af en toe moet je hem echt vooruit trappen en hij is echt niet meer lekker gevoelig in zijn mond.
Ja, hij is nog wel gevoelig maar op een andere manier.
Zo girafferig was hij eerst écht niet hoor!=S
Ik vind het echt zonde!. Je merkt gewoon elke week dat hij moeilijker bij elkaar te rijden is, het wordt steeds meer maar gewoon een beetje rondhobbelen =(
jaa mooi liep die héé
weet echt niet hoe ik er mee om moet gaan (lees erger dan sterren kijken). hou echt niet van die gevoelige types.
weer een les verklöt. olee , kirsten gaat de goede kant op..
die foto's moet je maar naar me sturen, het ziet er toch niet uit, wil ze liever zelf bekijken..
.
.
Pebbs schreef:kheb echt zin om op stage te gaan !!
.