bah ik voel me zo niet lekker! zo eerst is ff een lekker broodje eten en ff op de bank hangen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoNew schreef:Marije hoe ging t springen met je BP?
. Maar dat is gewoon even wennen denk ik. Had m thuis al aan gedaan en ook pas weer thuis uit, dus ook gewoon gemest en opgezadeld ermee, haha, ik dacht dan weet ik tenminste hoe dat aanvoelt. Ik heb alleen wel aan 1 arm 2 beurse plekken, ik denk dat ik met die arm iets harder tegen mijn lichaam druk ofzo, en nu dus tegen me PB aan en dat ik daar beetje blauw van wordt
. Even opletten de volgende keer of het weer zo is iig. Het voelde wel een soort veilig aan, ik vind het toch wel erg fijn dat mijn rug nu goed beschermd wordt, haha!
en daarna was New ook nog makkelijk terug te rijden
. sniesie schreef:Jeetje Marij, dat is niet niks voor je moeder!
Waarom is die operatie nodig?
En mag ze daarna wel weer gaan rijden of helemaal niet meer?
, ze moest m ff kwijt toen ze in de pauze in de kantine moest staan, dus toen ben ik maar wat foto's gaan maken
.
. Eric zegt altijd dat het wel erg fijn is als je paard een wisseltje kan springen tijdens je parcour. Nou ik ben blij dat New ze kan, haha, is toch wel handig af en toe al gebruik ik het ook niet vaak hoor.