Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sterkte ... pff hoop dat ik nog even niet mee hoeft te maken .. bah bah jank al bij de gedachte .. al denk ik dat ik het mss dit jaar ook nog mee zal maken .. met die ouwe van mij
..
... krijg morgen als goed is bloeduitslag ..
die is al 32 ... hij is officieel niet meer van mij maar ik vind toch nog van wel haha .. maar weet niet of die het einde van het jaar haal
..
.
Naar La douce France, lekker naar het zuiden.
Er valt een zondag en een donderdag in, dan heb ik uitmest beurt. Jetta schreef:Hoi! Lieve mensjes! Ik ga zondag op vakantie. Eindelijk!Naar La douce France, lekker naar het zuiden.
Over het algemeen is de verzorging van Warenko geregeld....op een paar dagen na. Celina en Zarah zijn er dan allebei niet, Celina een paar dagen met haar nicht op vakantie, Zarah op eindreis van school...ze gaat naar Rome!
Tussendoor is er wel eens een dag niemand, dat is niet erg.
Maar 2-3-4-5-juli is er niemand .....Er valt een zondag en een donderdag in, dan heb ik uitmest beurt.
Dat wil ik natuurlijk wel inhalen, misschien wil iemand dat overdenken? Kijk, Warenko staat prima als hij in het land staat, hij mag best een paar dagen vakantie. Maar wel fijn als iemand even naar hem kijkt, of alles OK is.
Als hij op stal staat (er komt toch geen regen???) moet er bv voer worden klaargezet en zijn stal gedaan en hij moet even los.
Wie willen vrijwillig hun tijd besteden aan mijn goede, oude vriend?
Ik doe het ook graag voor een van jullie, als je nog met vakantie gaat!
Alvast bedankt!

jeetje wat vroeg ..
bah ..

... AnitaJoeri schreef:goede morgen.
Vandaag gaan we een dagje naar de grote stad Osnabruck.Daar zijn we nog nooit geweest.
Gisteravond is ruben een beetje kachel naar bed gegaan we hebben een spelletje met een hele grote dobbelsteen en als je wint mag je een schnaps.Binnen half uur had Rub 3 schnapsjes op hihi.
Balen Veer.
Ben met Joer ook aan bijvoeren,die wordt ook te mager.Vrijdag of dinsdag krijg ik iets speciaals.Ben benieuwd.

En was hij braaf in de galop?