je vraagt of ik zin heb in een sigaret, het is 2 uur s'nacht, we liggen op bed... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
je vraagt of ik zin heb in een sigaret, het is 2 uur s'nacht, we liggen op bed...
! 

Melanie_B schreef:laten we proosten,,,,op het leven.... Laat het leven , je om armen

Annie_ schreef:Morgen scooter exame ga dood hieroo
Ben echt bang dat ik niet goed geleerd heb![]()
Terwijl ik op de cd rom op alle hoofdstukken 0 fout heb maar bij exame 2 tot 4
kreeg een berichtje van myra:
Zij is met je, elke stap. En elke dag zal ze vertrouwd zijn. Ze zal je dragen. terorita schreef:Melanie_B schreef:laten we proosten,,,,op het leven.... Laat het leven , je om armen
ben je guus fan

Melanie_B schreef:Ik heb me haar best blond!
Allemaal blonde plukjes
? want ik dacht een look a like van hem te zien
? Kirsten_S schreef:Kirsten, was jouw vriendje afgelopen zaterdag in Noxx? want ik dacht een look a like van hem te zien
?

(maar de echt is zeker weten leuker..
) Kirsten_D schreef:Kirsten_S schreef:Kirsten, was jouw vriendje afgelopen zaterdag in Noxx? want ik dacht een look a like van hem te zien
?
Wahha, niet dat ik weet..
Hij was drinken met vrienden, dus ben bang dat die idd een look al like rond heeft moeten lopen..(maar de echt is zeker weten leuker..
)
Astor schreef:Ik straal helemaalkreeg een berichtje van myra:
je kreeg trouwens complimenten voor je rijden met ayla afgelopen vrijdag (van de buurvrouw) die zei dat je heel netje aan het rijden was (dat had je zelf ook al gezegd haha)
echt leuk om te horen
!
Vind scooters altijd beetje eng
. Melanie_B schreef:Kost allemaal geld. En bovendien zit ik liever op een paard dan op een schooter..Vind scooters altijd beetje eng
Kirsten_D schreef:Melanie_B schreef:Kost allemaal geld. En bovendien zit ik liever op een paard dan op een schooter..Vind scooters altijd beetje eng
Ja maar je kan het zo duur en zo goedkoop mogelijk maken als je wilt..(auto is een stuk duurder)

Astor schreef:Ik straal helemaalkreeg een berichtje van myra:
je kreeg trouwens complimenten voor je rijden met ayla afgelopen vrijdag (van de buurvrouw) die zei dat je heel netje aan het rijden was (dat had je zelf ook al gezegd haha)
echt leuk om te horen