! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!

Dus uiteindelijk goed afgesloten was weer trots op die oude lieve dikzak
Een tweede nicky eigenlijk! Melanie_B schreef:Ik vind die handhouding van die amazone niet mooi.
! Kirsten_S schreef:maar we leren nog steeds en over een jaartje zijn we een topteam en ik kan je verzekeren dat dat heeel veel mensen erop willenEen tweede nicky eigenlijk!
hahahaaaaaaaaaaa.... een 2de Nicky 
Jane_ schreef:Ik vond het echt bagger gaan in het begin met Dunja.
Ik was echt gespannen en ging niet goed zitten en dan dacht zij van jaa dag dan doe ik het ook niet!
Ook zei Frans tussendoor ofzo dat ik niet op der schouder mocht slaan ofzo maar daar niks meer over gehoord zal er volgende keer op letten
Toen parcours kwam me zelfvertrouwen terug en Dunja ging lekkerDus uiteindelijk goed afgesloten was weer trots op die oude lieve dikzak
Melanie_B schreef:Kirsten_S schreef:maar we leren nog steeds en over een jaartje zijn we een topteam en ik kan je verzekeren dat dat heeel veel mensen erop willenEen tweede nicky eigenlijk!
hahahaaaaaaaaaaa.... een 2de Nicky
Een jaar verder, tjsa.. We zullen zien wat de tijd brengt.
!
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Ik vond het echt bagger gaan in het begin met Dunja.
Ik was echt gespannen en ging niet goed zitten en dan dacht zij van jaa dag dan doe ik het ook niet!
Ook zei Frans tussendoor ofzo dat ik niet op der schouder mocht slaan ofzo maar daar niks meer over gehoord zal er volgende keer op letten
Toen parcours kwam me zelfvertrouwen terug en Dunja ging lekkerDus uiteindelijk goed afgesloten was weer trots op die oude lieve dikzak
Jaaaa ik hoorde het van me moeder! Dat frans helemaal boos werd omdat je dat deed!
Heeft die bij mij ook ingepeperd dat ik dat nooooit meer mag doen, want een paard stopt dan vaak automatisch , heel raar

Melanie_B schreef:En niemand reageert weer op mijn ''springverhaal''
! Emmaa_ schreef:Het ging wel goed toch Janeyy? . Je bent wel derde geworden !

Citaat:Jaa ik heb er nooit wat over gehoord ofzo
Dus dat ie ineens zo boos werd snapte ik niet echt.
Hij had het best wel even gewoon normaal kunnen zeggen maarja Frans en normaal gaat niet echt samen.
Jane_ schreef:Jaa ik heb er nooit wat over gehoord ofzo
Hij had het best wel even gewoon normaal kunnen zeggen maarja Frans en normaal gaat niet echt samen.
fryskhynders schreef:ik hoop dat er ooit een lea de tweede komt![]()
jeetje wat was dat beest leuk! (Zeker als manege paard) en wat kon zei springen zeg!! dat was echt een leuk spring paard!
deed bailey vandaag ook mee?
! En die werd 2e met Jolieeeen
!
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:En niemand reageert weer op mijn ''springverhaal''
Ik heb reallife gereageerd op je verhaal!

? 
Melanie_B schreef:Ik ben weer terug
Worlino had er zin in zegMet inrijden ook
al! Ze deed zo goed haar best
We gaan steeds meer een stapje de goede richting
op!Met inrijden liep ze dus super..
In het parcour hadden we een weigering 2 keer op hindernis 1.
Gelukkig telde dit nog niet
Toen hindernis 1,2, en 3 gesprongen en we mochten beginnen!
Netjes gegroet, en daar gingen we! Hindernis 1 ging goed
En allemaal tot en met 7B, daar hadden we een balkje.. (een na laatste sprong)
en om het even af te maken op 8 een balkje.. Dat kwam omdat ze veels
te hard ging.. echt zonde.. Maar ik zit er niet zo meeKon gelukkig gewoon
lachen op mn paard, had er plezier in
UIteindelijk 8 straf punten

Melanie_B schreef:Citaat:Jaa ik heb er nooit wat over gehoord ofzo
Achja, ken gebeuren.
Je hebt het super gedaan Jane, heb bewonderingen
voor je, want Dunja is echt niet zo makkelijk is iedereen altijd
denkt
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Jaa ik heb er nooit wat over gehoord ofzo
Noujaaah, hij zei dat het niet dunja's fout was maar die van jou en dat je niet dunja moest tikken.
Dat hoorde ik in ieder geval..

Melanie_B schreef:Citaat:Jaa ik heb er nooit wat over gehoord ofzo
Achja, ken gebeuren.
Je hebt het super gedaan Jane, heb bewonderingen
voor je, want Dunja is echt niet zo makkelijk is iedereen altijd
denkt
En het GING zo goed