Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wonderworst_ schreef:ow, nou ja flash van lisa, die heeft een super aangepast zadel, waarbij er twee man hebben gekeken, naar het zadel, en flash heeft nu dus een helemaal aangepast zadel van hypo. zij hebben mij hypo aangeraden.
maar ja dat zeggen ze ook over van rijs dus ja..
wie heb jij dan ??
wonderworst_ schreef:ow, nou ja flash van lisa, die heeft een super aangepast zadel, waarbij er twee man hebben gekeken, naar het zadel, en flash heeft nu dus een helemaal aangepast zadel van hypo. zij hebben mij hypo aangeraden.
wie heb jij dan ??
Baxter schreef:wonderworst_ schreef:ow, nou ja flash van lisa, die heeft een super aangepast zadel, waarbij er twee man hebben gekeken, naar het zadel, en flash heeft nu dus een helemaal aangepast zadel van hypo. zij hebben mij hypo aangeraden.
wie heb jij dan ??
Daar is ook hun eigen fysio bij geweest he... Voor een goed passend zadel voor Flash
Noah2006 schreef:Ik vind hypoplaza niet helemaal fijn, de winkel is overzichtelijk en ze hebben veel spullen, maar de verkoopsters die mij hielpen wisten weinig en waren erg opdringerig. Je kan net zo goed een zadel kopen, passen en als het niet past terug brengen. Scheelt je ook voorrijkosten.
Noah2006 schreef:Het is natuurlijk net wie je treft qua verkoopster, bj Divoza moet ik ze vaak zoeken. Er zijn ook minder voedingsproducten bij Hypo, "vanwege muizen". De kieffer van Sharon zit wel erg lekker moet ik zeggen.
wonderworst_ schreef:ach wat een lieve foto
pff wat een gedoe een goed zadel zeg!! haha.. nou ja dan ffies kijken wie er dan komt...
nou vind ik trouwens dat er nog heel weinig ruitersport zaken zijn waar veel mensen lopen die er echt veel verstand van hebben. bij divoza lopen ook een paar meisjes van 16... das wel jammer...