Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 08:19

Ik heb zelf een keer hypo laten komen en eerlijk vond ik het verschrikkelijk. Ik heb uiteindelijk ook niet die bezoekkosten betaald, zo schandalig vond ik het. Ze kon niet eens zien of een zadel goed of niet goed lag, dat hebben we haar uiteindelijk uit moeten leggen. Dus als je hun laat komen zorg dan dat je iemand bij je hebt die verstand heeft van hoe zadels moeten liggen. ;)

wonderworst_

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 11:52

ow, nou ja flash van lisa, die heeft een super aangepast zadel, waarbij er twee man hebben gekeken, naar het zadel, en flash heeft nu dus een helemaal aangepast zadel van hypo. zij hebben mij hypo aangeraden.
maar ja dat zeggen ze ook over van rijs dus ja..
wie heb jij dan ??

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 12:04

wonderworst_ schreef:
ow, nou ja flash van lisa, die heeft een super aangepast zadel, waarbij er twee man hebben gekeken, naar het zadel, en flash heeft nu dus een helemaal aangepast zadel van hypo. zij hebben mij hypo aangeraden.
wie heb jij dan ??

Daar is ook hun eigen fysio bij geweest he... Voor een goed passend zadel voor Flash ;)

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 12:04

wonderworst_ schreef:
wie heb jij dan ??

Dan kwam er voor haar waarschijnlijk iemand anders langs. Ik had echt een grietje die er nauwelijks verstand van had. Ik zou maar even navragen aan lisa of ze de naam van die mannen nog weet en daar specifiek om vragen.

Ik heb een zadel laten aanmeten bij Daaleman.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 12:04

Baxter schreef:
wonderworst_ schreef:
wie heb jij dan ??

Daar is ook hun eigen fysio bij geweest he... Voor een goed passend zadel voor Flash ;)

dus toch iemand die er wat meer verstand van had.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 12:06

[quote="Kimbaie
dus toch iemand die er wat meer verstand van had.[/quote]

Yep :j
Dat vrouwtje van hypo was ook niet zo overtuigend moet ik zeggen ;)

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 12:07

tja zadels zijn nou eenmaal lastig, daarom zou ik al geen ruitershop mn zadel laten nakijken :o

ik zou zeggen als ze komen, vraag veel, laat ze het maar uitleggen, ze moeten jou immers overtuigen van hun kunde als ze een zadel aan je willen verkopen!

wie weet zit er nu wel een goede. Al denk ik dat alle goede zadelmakers eerder voor zichzelf beginnen dan dat ze bij een ruitershop gaan werken :o

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 12:08

Ik vind hypoplaza niet helemaal fijn, de winkel is overzichtelijk en ze hebben veel spullen, maar de verkoopsters die mij hielpen wisten weinig en waren erg opdringerig. Je kan net zo goed een zadel kopen, passen en als het niet past terug brengen. Scheelt je ook voorrijkosten.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 12:11

Noah2006 schreef:
Ik vind hypoplaza niet helemaal fijn, de winkel is overzichtelijk en ze hebben veel spullen, maar de verkoopsters die mij hielpen wisten weinig en waren erg opdringerig. Je kan net zo goed een zadel kopen, passen en als het niet past terug brengen. Scheelt je ook voorrijkosten.

eens! :D Verder als ik door de winkel loop, kan het me geen f*ck schelen hoe die verkopers bezig zijn. Zolang ik maar de winkel uitloop met hetgeen waarvoor ik er in eerste instantie voor naartoe ben gegaan. De verkopers bij divoza zijn namelijk ook niet geweldig (uitzonderingen daargelaten ;))

Ik denk dat je nog beter divoza of van rijs kan laten komen dan hypo. Die van hypo heeft namelijk helemaal geen opleiding in het maken en aanpassen van zadels. Divoza heeft wel een paar goede hoor en bij een nieuw zadel is van rijs ook heel behulpzaam. ;)

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 12:25

Het is natuurlijk net wie je treft qua verkoopster, bj Divoza moet ik ze vaak zoeken. Er zijn ook minder voedingsproducten bij Hypo, "vanwege muizen". De kieffer van Sharon zit wel erg lekker moet ik zeggen :).

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 13:06

Noah2006 schreef:
Het is natuurlijk net wie je treft qua verkoopster, bj Divoza moet ik ze vaak zoeken. Er zijn ook minder voedingsproducten bij Hypo, "vanwege muizen". De kieffer van Sharon zit wel erg lekker moet ik zeggen :).

De ruitersportzaken mogen daarbij bijna geen voer meer verkopen. Summerfitkoeken en paardensnoepjes mag nog wel, maar al het overige niet meer.

edit: Venga met zijn nieuwe vriend, meet Bonaparte
Afbeelding

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 15:54

ach wat een lieve foto :+:
pff wat een gedoe een goed zadel zeg!! haha.. nou ja dan ffies kijken wie er dan komt...
nou vind ik trouwens dat er nog heel weinig ruitersport zaken zijn waar veel mensen lopen die er echt veel verstand van hebben. bij divoza lopen ook een paar meisjes van 16... das wel jammer...

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 16:01

wonderworst_ schreef:
ach wat een lieve foto :+:
pff wat een gedoe een goed zadel zeg!! haha.. nou ja dan ffies kijken wie er dan komt...
nou vind ik trouwens dat er nog heel weinig ruitersport zaken zijn waar veel mensen lopen die er echt veel verstand van hebben. bij divoza lopen ook een paar meisjes van 16... das wel jammer...

Die mogen er van mij rondlopen hoor, als vakkenvullers :+

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 16:04

Lieve foto Kim :))

hahaha ja inderdaad als vakkenvullers... Als ze dan maar niet in de weg lopen ;)

WW, vraag anders eens aan Lisa voor die Fysio. Zij kan erbij zijn als je een nieuw zadel laat aanpassen. Dan wordt je paardje helemaal goed opgemeten en al. Dan weet je zeker dat het goed zit ;)

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 08:55

morning :P

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 09:12

Hallo ook goeiemorgen !

Wat een leuke foto zeg !

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 10:07

goedemorgen :D

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 16:29

dan maak ik er goede middag van

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:41

en ik goede avond :D
zo ffies spammen want k heb net weer ffies zonder zadel op die bolle gezeten, dit keer met hoofdstel :D

Afbeelding

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 08:51

he leuke foto! ze ziet er goed uit zeg!

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 12:40

dankje :D
ze was weer helemaal happy, en wil echt graag weer onder de man werken, dus daarom nog wel aan de longe, anders kreeg ik vast en zeker vliegles :D ben dan toch wel trots om zo rond te stappen op der zonder dat ze het eng vind, en met de oortjes naar voren gelakt, en je zit zo lekker hoog en droog :D :D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 14:55

Leuke foto, WW!

@ splinter: durf je jouw foto's niet te showen? :D

Ik laat trouwens binnenkort Ria zadelmakerij komen, dus als iemand interesse is, dan kunnen we een dubbele afspraak maken. http://www.devrijhoeve.nl/html/zadelmakerij.html

ze reperareert alleen, dus geen handel van zadels

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 20:15

o ja :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 20:21

Die zijn toch super leuk Splinter,beviel het? :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 20:22

Nooit van die ria gehoord kim maar ik heb geen kapotte spullen.