Want ik wil jullie allebei doen maar dan moeten we wel ff oefenen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Astor schreef:Shady blijft mijn kleine puppyhaha dus geen nieuwe hoor =)

Astor schreef:Ik zit vandaag gewoon tot half 11 hahaha, zoals elke donderdag maar ik heb vandaag gewoon maar 2 lesuurtjes en dat is 40 min Maatschappijleer en 40 min studieuur maar weet niet of ik daar naar toe ga
Misschien dat ik na mijn examens weer met Ayla ga beginnen
We gaan eerst nog een goed gesprek voeren en duidelijke afspraken maken!
Er is idd niks mis met goed en duidelijke afspraken maken voor alle twee.. DenK4ever schreef:Hela hola
Kirsten!! welke stal heb je op het ooooog????
) De stal heet Harry's Hoefje. Echt vet nette stal en kan der waarschijnlijk zondag al terecht..
Kirsten_D schreef:DenK4ever schreef:Hela hola
Kirsten!! welke stal heb je op het ooooog????
In Zeewolde(blijft het daar nogstees Almere-Hout vinden..) De stal heet Harry's Hoefje. Echt vet nette stal en kan der waarschijnlijk zondag al terecht..

Kirsten_D schreef:In Zeewolde(blijft het daar nogstees Almere-Hout vinden..) De stal heet Harry's Hoefje. Echt vet nette stal en kan der waarschijnlijk zondag al terecht..
Jane_ schreef:Wil je niet te ver gaan staan
Dan kunnen iris en ik niet mer op de scooter komen
We wilde van ht weekend komen

) DenK4ever schreef:Kirsten_D schreef:In Zeewolde(blijft het daar nogstees Almere-Hout vinden..) De stal heet Harry's Hoefje. Echt vet nette stal en kan der waarschijnlijk zondag al terecht..
adres????
Kirsten_D schreef:Jane_ schreef:Wil je niet te ver gaan staan
Dan kunnen iris en ik niet mer op de scooter komen
We wilde van ht weekend komen
Het is met de scooter te doen..
Ik moet het ook met de scooter gaan doen(heb alleen nog geen idee hoe ik er moet komen..)

Kirsten_D schreef:Uuuh, ik dacht uit mijn hoofd de duikerweg

Astor schreef:Hoe kan je sommige berichten laten verwijderen?
Moet je dan op dat uitroep teken rechts onder drukken of gewoon een mod een berichtje sturen?
dat is om te temmen...
Astor schreef:Ja ik bedoel ook temmen maar dan worden ze toch door de mod verwijdert?
Kirsten_D schreef:(wordt stiekem wel benieuwd naar wat er nou eigenlijk gebeurt is...)
! En ook nog best wel hoog ook!

. Laura heeft ook nog even fto's gemaakt, dus jullie zullen ook haar foto's krijgen
. Een geboren fotograaf
Iriis_ schreef:Ghehe, ik ook!
Jaa Kirsten, zaterdag willen Jan en ik langs komen. Misschien kunnen we op een punt af spreken dat we beide kennen en vanuit daar ricxhting stal gaan??
En Rees en Jane! Misschien kunnen we vanavond in de buitenbak oefenen voor zondag? Rees ging van 6 tot 7 toch?
Dan kan ik ook wel komen!