Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hestejente schreef:Dank je Roos.
SAS = Schijt aan Sonja, als je het dieet van Sonja Bakker volgt, zoals Donna, heb je zo van die dagen dat je mag sassen, en dus mag eten wat je wil.
Maar ik voel me nog steeds niet 100%, dus dan mag ik lekker eten wat ik wil van mezelf
. (Oftewel; véél chocolade
) Hierna ga ik me weer keurig aan het menu houden
.
d0nnaa_dan schreef:hestejente schreef:Dank je Roos.
SAS = Schijt aan Sonja, als je het dieet van Sonja Bakker volgt, zoals Donna, heb je zo van die dagen dat je mag sassen, en dus mag eten wat je wil.
Dat mag niet hoorMaar ik voel me nog steeds niet 100%, dus dan mag ik lekker eten wat ik wil van mezelf
. (Oftewel; véél chocolade
) Hierna ga ik me weer keurig aan het menu houden
.
Jakkes, moet nu nog ff blokken voor SO scheikunde morgen, blijkt de moeilijkste paragraaf van 't hoofdstuk er ook nog bij te horen, en blijken we hem morgen al te hebben, ipv volgende week..
Dus, tot zo!
Ik
chocolaaa
Shetjjee__x schreef:ik heb ook elke dag een SAS-dag!

) 
longeer dr nu met bijzetteugels en dat heeft super effect, ze loopt nu erg ontspannen terwijl ze eerst de hele tijd op zich heen zat te kijken enz
Ze stond laatst in HAW geloof ik.
. Iemand hier bekent met de Grafische Rekenmachine? Ik ben opzoek naar de knopjes EXE en EXP, en ik kan ze niet vinden
. Waarom hebben we dan zo'n ding?
. 
hestejente schreef:Ja die 5 belgenShetjjee__x schreef:er is wel een site, er staat nog niks op.. alleen nog maar een foto van Pebbles
we hebben dit jaar al 8 nieuwe pony's/paarden/ezels!
- Twingo
- Mini
- Ferrari
- Starlet
- Porsche
- Mercedes
- Dodge
- Beetle
Even dacht ik: en de belgen dan? Maar dat was inderdaad op 31 december... tegelijk met Ferrari! toch? Suus weet 't vast nog wel, we waren toen de trailer aan 't inladen.
Maar die zijn niet met Auto namen!! MOet je de namen weten?? Emma, Maaike, Iris, Betsy en Tiara maar Betsy en Tiara zijn weg! SuusKiiss schreef:hestejente schreef:Ja die 5 belgen
Even dacht ik: en de belgen dan? Maar dat was inderdaad op 31 december... tegelijk met Ferrari! toch? Suus weet 't vast nog wel, we waren toen de trailer aan 't inladen.Maar die zijn niet met Auto namen!! MOet je de namen weten?? Emma, Maaike, Iris, Betsy en Tiara maar Betsy en Tiara zijn weg!
Shetjjee__x schreef:Ik ook!
ik heb die laatste daarvan, vind die andere kleuren ook erg mooi!
. Voor 'n tientje. Gewoon ff op internet bij de sales kijken
.