Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. En anders blijf ik lekker thuis, ook wel eens lekker
.
. Was leuk! 
Echt lekker, dat soort dingen doe ik niet vaak meer tegenwoordig.
Dus nu alweer op mn kamertje met een kopje thee voor mn neus!

Lekker.

Lekker op de bank hangen!

MaartJ schreef:Nou nou, iedereen heeft het druk! Ik heb t ook druk gehad, dus ook nu pas weer tijd om op bokt!
Fijn dat je met zo'n goed gevoel van die ergo af kwam merel!
Fioon echt super dat je weer rijdt hoor!
Balen Bonnie dat je geen rem had.. ik reed mijn bijrijdpaard (thuis) tijdens het springen ook met een pessoa daar liep ie super op!
Zenith is gister helemaal geflipt.. Ben nu steeds aan het longeren i.v.m slecht passend zadel, kreupelheid en eigenlijk niemand die tijd heeft om me te helpen en ik durf niet meer zo goed na die stijger akkefietjes...
Ging ie gister helemaal door het lint aan de longeerlijn, bleef maar stijgeren.. Had op dn duur de mogelijkheid om m los te maken van z'n touwtjes en toen viel ie tot 4x toe om en deed het gewoon opnieuw... Toen los gedaan en deed ie het ook nog 3x en toen was het over. Vandaag longeren met niks er aan en toen heb ik em dr door heen gekregen en ging hij uiteindelijk heel braaf links en rechtsom.. Dus vrijdag gaat Doeke dr na kijken want Anjo denkt dat z'n knie steeds op slot schiet rechts achter.. en daarna ga ik die Menno bellen die ook Zarah en Umack heeft gedaan of hij er op wil en wil kijken waardoor het komt. Want hier is niemand meer die het weet.. en zelf durf ik niet meer goed.....