Dus Jane is blij
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

! val je straks om
! Astor schreef:Jaa maakt niet uit welke ik wil gewoon een nieuwe broek
Het liefst zwart of donkerbruin en anders een aparte met 2 kleuren of ruitjes ofzo =)
Jane_ schreef:Ja me pa zegt dat het wel beter is en dan gaat er een bank onder en me tv enzo.. soort tvhoek..
Dus Jane is blij
Kirsten_S schreef:ik weet ook niet meer of ik op hummi gereden heb!
Nataschaa schreef:Melanieetjuh schreef:
Zilbe ken ik niet.. Lambrusco wel. En Larca.
Larca natuurlijk, super paard, alle beginnertjes die op proef-rijden komen
Zilbe was ook leuk, een grijze schimmel. Echt een schatje, met een pony vacht..Hij was ook best wel klein..
Maar helaas overleden.. Gras-koliek geloof ik ?
Sabinee__ schreef:Ushi ken je vast wel, die stond er een jaartje geleden ofzo.
Lichtbruin paard toch?
Heeft er echt maar een week gestaan ofzo.
Nataschaa schreef:Kirsten_S schreef:ik weet ook niet meer of ik op hummi gereden heb!
Het was me zusjes lievelings paard, en ze was nog best klein toen hij weg ging. Dus wij vertellen dat ie het land op was..
Maar ondertussen lag ie in een kuil met 10 andere paarden, met een kogel in zijn kop.

Jane_ schreef:Jaa ik wordt 16 dus de kamer wordt volwassen..
Melanieetjuh schreef:Waarom weet ik dat niet meer?
Als schimmel freak..
Jammer!
Jane_ schreef:Sabinee__ schreef:
Whahaha, je praat best wel vaak over je zelf als in de 3de persoon he?
Maar wat voor bed heb je gezien dan?
IK WIL EEN WATERBEDDD!
Nou ik heb niet echt een grote kamer
Dus om ruimte over te houden krijg ik een waarschijnlijk een 2 persoons hoogslaper en daaronder zit dan een bank .. enzo..
en ik wil alles in de kleur bruin en roomwit..
Sabinee__ schreef:Jane_ schreef:Jaa ik wordt 16 dus de kamer wordt volwassen..
Dus op je 15de heb je nog een kinderachtige kamer ?

. Bij inslapen, gaat hij proberen op te staan, en dan wordt het eerst een prikje om hem te verdoven, en daarna een prikje om hem in slaap te brengen. Bij de slacht is het gewoon pin door ze kop en klaar ermeee. Geen fijn idee, maar ik zou niet heel erg janken als ze de ruwere keuze maken ofzoow voor een manegepaard.. Kirsten_S schreef:ul gatver hoe weet je dat ? waarom ging die eigenlijk weg?
Melanieetjuh schreef:Nataschaa schreef:
Melanie dr gat in dr broek..
Toevallig is die al gemaakt. Jammer.
Sabinee__ schreef:Kirsten_S schreef:ul gatver hoe weet je dat ? waarom ging die eigenlijk weg?
wie?
Astor schreef:Melanieetjuh schreef:Waarom weet ik dat niet meer?
Als schimmel freak..
Jammer!
Toen reed je nog niet op de manege
Sabinee__ schreef:Nataschaa schreef:
Nee, ik kan echt niet beter kijken, ik heb het geprobeerd, je hebt kans dat ik een van de lettertype niet heb (ik denk de laaste) en dat ze daarom het zelfde zijn op mijn pc..
Kan niet, het is een printsceen geloof ik.
Emmaa_ schreef:Veel mensen gaan er een probleem van maken, paarden naar de slacht, maar een paard heeft dan veel minder pijn, maar ik ga nu ff douchen, ben er zo weer. Bij inslapen, gaat hij proberen op te staan, en dan wordt het eerst een prikje om hem te verdoven, en daarna een prikje om hem in slaap te brengen. Bij de slacht is het gewoon pin door ze kop en klaar ermeee. Geen fijn idee, maar ik zou niet heel erg janken als ze de ruwere keuze maken ofzoow voor een manegepaard..
Melanieetjuh schreef:Sabinee__ schreef:* HEEFT RUZIE MET MELANIE *
Hoe kán je een waterbed nou niet lekker vinden liggen?
Zeker niet als je met z'n 2e erin ligt.
De een beweegt en jij ; Hobel de bodel..
Echt niet lekker gewoon.

?
)