Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
was al bang dat ik het enige nog overgebleven losgooivriendje van wild rose kwijt was
en maar trekken met het hoofd en vechten,ik was het einde een beetje nabij en dacht ik stap af en nooit meer op want het gaat niet en dat is voor beide partijen niet eerlijk en leuk
,daar hadden we het toch nog over in de kantine
)

) Zirano schreef:Helemaal mee eens shirley.Als je het een keer niet red met Wild rose kun je het ook aan Chantal vragen, weet ze meteen hoe een St remo aanvoelt.
) en wild rose moet gewoon doorgereden blijven worden en blijven leren uiteraard. 

Alleen buitenrijden en springen doe ik echt niet zonder cap!

Gieltje2002 schreef:Enne, die cap draag ik altijd, hoe braaf mijn paard ook is. Moet je maar eens met Willemijn gaan praten... Op mijn nieuwe stal is het rijden met cap verplicht. Het is gewoon voor je eigen veiligheid, staat wel wat minder chic, maar je voelt je er inderdaad ook zekerder mee.
naadje24 schreef:Toch blijft het 2 zijdig.....ik heb ooit eens een meisje van haar paard zien vallen MET cap op en door haar cap brak ze haar neus behoorlijk lelijk
en toch was de cap goedpassend maar door de enorme klap,klapte die zo op haar neus...