stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zirano

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:37

wat een lekker zandhapper he.Hier weet hij wel wat smerig worden is.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:38

Hahaha nou gelukkig heeft hij geen dekens om en mag hij nog lekker vies worden in zijn teddyvachtje Tong uitsteken

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:41

Ja leuk is hij dan he

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:42

Ja Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:45

hele leuke foto's van een lekker kereltje! heerlijk dat ie het zo goed heeft daar!

sjorsie: top dan Knipoog was al bang dat ik het enige nog overgebleven losgooivriendje van wild rose kwijt was Bloos

Vandaag besloten om er weer eens op te stappen...eerst gelongeerd maar ze was niet voorruit te branden...dus er maar op....
eerste 20 min waren echt hel... Verdrietig en maar trekken met het hoofd en vechten,ik was het einde een beetje nabij en dacht ik stap af en nooit meer op want het gaat niet en dat is voor beide partijen niet eerlijk en leuk
toch heb ik mijn grens van geduld omhoog gekrikt en ben gewoon maar gaan rijden en heb haar getrek genegeerd net alsof het normaal was (en shirley ,ja mopperen deed ik wel Tong uitsteken ,daar hadden we het toch nog over in de kantine Knipoog )

na 20 minuten gaf ze eindelijk op en begon ze na te geven.....met als gevolg dat we nog een half uurtje prima rondgestuurd hebben en zelfs op beide handen hebben gegalopeerd! Haha!
Ik stapte iig met een goed gevoel af en de spanning tussen haar en mij was volledig weg....

Ondanks dat ze te koop staat wil ik uiteraard de omgang goed blijven houden en haar eerlijk blijven behandelen...zo heeft haar nieuwe baasje ook veel meer plezier van haar Knipoog

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:46

Ik had t even gemist dat t een week wordt uitgesteld Esther; belachelijk! Staat duidelijk in de gids dat komt en ik vind dat ze zich daar aan moeten houden tenzij er n ramp of zo plaats heeft gevonden. K*T darten vind ik toch al zo'n domme sport! Laten ze dat op n sport zender doen zeg!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:52

Ja mag best eens mopperen maar altijd mopperen op je paard is gewoon niet goed dan heb je echt de verkeerde hobby en ze werkt mij er mee op mijn irritatieknobbel hahaahha.
Maar iedereen is wel eens minder blij op en met zijn paard dat is normaal. Gelukkig ben jij goed geeindigd en daar gaat t om. Goed dat je nog even bent blijven zitten!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:52

Helemaal mee eens shirley.Als je het een keer niet red met Wild rose kun je het ook aan Chantal vragen, weet ze meteen hoe een St remo aanvoelt.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:54

aaah wat een leuke foto's van Zirano !! zandhappertje Knipoog

naadje super van je dat je bent doorgegaan! en te gek natuurlijk dat het goed ging Lachen
dat geeft je een goed gevoel en idd op deze manier is het voor de volgende eigenaresse (eigenaar) een stuk makkelijker om met haar door te gaan Lachen

darten heeft altijd alle voorang op sbs6 belachelijk idd !
vreselijk irritant als je wilt gaan kijken en het komt ineens niet!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:54

Ja achteraf ben ik er ook heel blij om en ik was ook heel blij dat ik me cappie toch maar weer eens op had gedaan.....
heel gek maar op een 1 of andere manier voelde ik me toch zekerder....
En toen ze braaf was heb ik haar zwaar overdreven de hemel in geprezen met stem en aaitjes ,nu hopen dat ze de link vat en volgende keer braaf begint....(al ben ik bang van niet Tong uitsteken )

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:55

Die van jou(vergeet ik weer zijn naam' stond binnen,moest af en toe even bijkomen van alle niwue indrukken en stond lekker bij de jaarlingen even op rust

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:56

Zirano schreef:
Helemaal mee eens shirley.Als je het een keer niet red met Wild rose kun je het ook aan Chantal vragen, weet ze meteen hoe een St remo aanvoelt.

haha ze mag het wel eens voelen hoor....
ik heb willemijn gevraagd om mij te helpen met rijden en verzorgen erbij voor 2 daagjes in de week,ik vind dat ze goed kan sturen (beter als mij Tong uitsteken ) en wild rose moet gewoon doorgereden blijven worden en blijven leren uiteraard.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:58

hihihi amigo, ja hij is ook nog erg jong natuurlijk...ik vergeet het nog wel eens Knipoog
ik vind het super dat ze dan gewoon even "apart gezet" worden, op deze manier zal hij zeker goed uitgroeien en word het gewoon een megahaf Tong uitsteken

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 21:59

Ja ze vind hem een beetje te rustig en een beetje schraal,De jaarlingen en ook Amigo waqren net gevoerd terwijl de groters buiten waren.Willemijn is echt te gek met rijden lekker relaxed

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:01

Goed dat je bent doorgegaan met rijden, Naadje24. Giel is ook wel eens vervelend, maar ik word eigenlijk nooit boos. Moet er eigenlijk altijd heel hard om lachen. Ik vind het wel leuk als ze een eigen willetje hebben of aangeven het ergens niet mee eens zijn. Mijn vorige paard gaf dat nooit aan en bleek later zware spat en atrose te hebben. Een paard met een ontzettend sterk karakter, ging door totdat ze er letterlijk dood bij zou neervallen.

Nee, geef mij dan maar een paard die aangeeft als hij het ergens niet mee eens is of het spannend vindt. Hoef je je achteraf ook nooit schuldig te voelen. Enne, die cap draag ik altijd, hoe braaf mijn paard ook is. Moet je maar eens met Willemijn gaan praten... Op mijn nieuwe stal is het rijden met cap verplicht. Het is gewoon voor je eigen veiligheid, staat wel wat minder chic, maar je voelt je er inderdaad ook zekerder mee.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:01

Wat ziet Zirano er goed en gelukkig uit! Het bevalt m daar wel. lekker zo voor de winter.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:02

willemijn krijgt het druk Knipoog
ze rijd inderdaad super!

migo heeft zijn veulenbrokjes hard nodig idd, hij staat daar in ieder geval op de perfecte plek.

ik ga mijn bedje op zoeken, weltrusten alvast !!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:02

Het bevalt hem primaIk ga lekker slapen.Welterusten

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:03

Het is lekker druk op bokt he?! Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:05

Zonder cap voel ik me ook zeker hoor Tong uitsteken Alleen buitenrijden en springen doe ik echt niet zonder cap!

Trusten Mar Doei!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:07

haha ja de berichten gaan zo lekker door! weer een paar pagina's erbij vanavond Tong uitsteken
truste kekaro en ieder die gaat slapen Dromen

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:08

Ja, dat is voor iedereen anders. Maar ik denk altijd maar, het blijven beesten. Zelf het meest brave paard kan opeen schrikken en je eraf gooien. Vraag is hoe je dan valt. Kijk maar naar Willemijn. Die kan inderdaad heel leuk sturen, maar is toen wel met haar hoofd tegen de bakrand geknald en als ze geen cap op had gehad...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:12

Toch blijft het 2 zijdig.....ik heb ooit eens een meisje van haar paard zien vallen MET cap op en door haar cap brak ze haar neus behoorlijk lelijk
en toch was de cap goedpassend maar door de enorme klap,klapte die zo op haar neus...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:17

Gieltje2002 schreef:
Enne, die cap draag ik altijd, hoe braaf mijn paard ook is. Moet je maar eens met Willemijn gaan praten... Op mijn nieuwe stal is het rijden met cap verplicht. Het is gewoon voor je eigen veiligheid, staat wel wat minder chic, maar je voelt je er inderdaad ook zekerder mee.

Hoezo minder chic een cap, je weet nu zelf hoeveel een cap kan kosten. Chic genoeg hoor. hahahaha

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 22:18

naadje24 schreef:
Toch blijft het 2 zijdig.....ik heb ooit eens een meisje van haar paard zien vallen MET cap op en door haar cap brak ze haar neus behoorlijk lelijk
en toch was de cap goedpassend maar door de enorme klap,klapte die zo op haar neus...

Moet je nagaan wat er met haar schedel was gebeurd als ze de cap niet had gedragen.......