Moest nog zo lachen om wat natalie zei haha, toen was jij er geloof ik nog niet, ze was heel hard rondjes aan het draven het leek net schaatsen zei roeloef, kwam er een grappige opmerking van natalie, svencorde hahahaha ik heb me dood gelachen!
ja vind hem ook wel leuk. En de beschuit met muisjes werden direct aangevoerd toen ik gesignaleerd was. Wel jammer voor de eigenaar dat het een bruine is.
Vakantie is erg leuk... Vooral omdat ik sinds maandag ochtend verplicht van de sneeuw weg moet blijven...
Tijdens de tweede ochtend les bijna aan het eind ben ik gevallen, en ben ik voorover gevallen in de sneeuw en wilde met mijn handen de val breken... Fout!! Kwam met heel mijn gewicht op mijn linker pols en dat deed errug veel pijn! Lerares erbij en die vond het niet verstandig meer dat ik verder ging snowboarden... Heeft ze een "banaan" gebeld (zo'n EHBO slee) en mocht ik naar beneden gebracht worden. Ik zat daar even te wachten en kwam de rest van de groep aan waaronder Johan... Die schrok wel! Het vreemde was dat ik wel mijn vingers kon bewegen...
Naja ik en Johan naar beneden naar de Ambulance post en werd ik met de ambu naar het ziekenhuis vervoerd. Foto's gemaakt en ja helaas gebroken. Het spaakbeen van mijn linkerarm is bij de kop gebroken en zat verkeerd dus moest het ook nog gezet worden...
En daarna een gipsje erom! Toen was voor mij de sneeuwpret over! Helaas had ze ook nog het gips te strak gedaan waardoor het vocht niet weg kon uit mijn vingers. Dat doet behoorlijk veel pijn! Weer terug naar het ziekenhuis... Hebben ze het gips opengesneden en er een stukje tussenuit gehaald en daardoor moest het binnen een paar uur beter worden zeiden ze. Nou helaas na de lunch was de pijn nog niet gezakt... Weer terug, hebben ze met z'n tweeen het gips eraf moeten halen...
Nu heb ik voor de helft gips met een druk verband... En moet het gips een maand blijven zitten...