Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annemarie

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 14:56

Succes Tessel! Ja
Ik heb geen idee Majo

Ik heb nu al geen zin meer in wiskunde, maar heb alleen nog maar samengevat.. lang leve de formulekaart Nagelbijten / Gniffelen
*gaat maar oefenen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 18:26

Komt net van Mazzel heen en weer gestormd en hier wat foto's:

http://www.mijnalbum.nl/Album=UNZORWWK

en de leukste natuurlijk eruit gepikt:

Afbeelding
zo kijkt ie als ie gezelligheid ziet Lachen (kwam een ander paard aan)

Afbeelding
Hier was ie nog vies...

Afbeelding
Na een half uur poetsen was het nog steeds een zooitje (als je goed kijkt zie je vast verschil Nagelbijten / Gniffelen )

Afbeelding
Met zadeltje.

Afbeelding
en na het rijden lekker eten Lachen

Afbeelding
Teddybeer Lovers

Volgende keer ook nog foto's dat ik aan het rijden ben, misschien, maar ik had nu geen slachtoffer om mee te nemen Knipoog

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 18:36

Jaaa, Mazzel! Lovers
Hij is echt zooo... precies als ik me had voorgesteld! Echt een teddybeertje met mini-beentjes. Haha!

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 18:41

Hij ziet er ontzettend schattig uit Haha! Ik had me hem heel anders voorgesteld.

Mijn betoog, er zijn genoeg leeuke onderwerpen genoemt, het probleem is, dat mijn nederlandse lerares eist dat er als achtergrond een een of ander artikel over bestaat. Mijn vorige betoog bv. ging over een onderwerp waar (Bijna) geen info over bestond, maar ik kon er genoeg over zwammen.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 18:46

Jeugdgevangenissen, ik heb nog een hele zooi artikelen liggen Schijnheilig

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 20:29

Over alle onderwerpen die ik noemde bestaan artikelen Ja

Ik wil geen wiskunde meer.. help! *kijkt smekend*
Ik ben het echt even heeeulemaal zat... maarja, nog even doorzetten.
En ik hoop dat het morgenmiddag niet zo hard meer waait als dat het vanacht gaat doen, want dan gaat mijn mammie me niet naar het Lamoen brengen Nagelbijten / Gniffelen

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 20:42

WAt een lief beestje Fenn Haha we wachten met smart op je rijfoto's

Djoni je zou het kunnen doen over Abortus, Daar wordt tegen woordig heel veel overgepraat

Kom op Anne je kunt het wel!!:) Zaterdag gaan we lekker gezellig poolen om je stresweek te vergeten!:)

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 20:54

Dat is misschien wel een goed idee. Of over euthanasie, bij bv. kinderen die doodziek worden geboren, en hun hele leven pijn zullen hebben, en uiteindelijk vroeg dood zullen gaan. Is alleen wel een heel ingewikkeld onderwerp, waar ik zelf nog geen menig over heb. Het voordeel van een betoog is gelukkig da je geen mening hoeft te hebben, je hoeft alleen maar te doen alsof je er 1 hebt Haha! Misschien neem ik wel een stelling waar ik het zelf helemaal niet mee eens ben. Is ook wel interessant voor een keer.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-07 22:44

Ik zei nog zo dat ik er over na zou denken Majo, niet direct van uit gaan he.. maar als ik mag.. ga ik denk 'k wel mee.. ben alleen nu niet echt in de stemming *stress*
Ik begrijp echt de cruciaalste dingen niet Scheve mond

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 23:05

Haha je mag vast wel;) en we gaan dan niet zo laat,, Lachen En voor de stres is het ook goed

@ Djoni Ja opzich kun je dat ook doen ja,, En idd bij een betoog hoef je geen eigen mening te hebben. Kijk een keer na het nieuws kun je ok vast wel een onderwerp uithalen;) Succes

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 17:39

Aah, Mazzel was zó leuk vandaag Wilde hem niet te nat maken, dus in de bak maar 20 minuutjes gewerkt met hem en toen maar even streng geweest, want hij was me toch aan het klooien
Daarna dacht ik, doe dapper en stap in de storm de laan af Lachen En daar ging ik, Mazzel was zo stoer Haha! Zijn manen stonden recht overeind, maar hij stapte heerlijk fijn verder en ik was zo trots. Zat er echt met een big smile op. We zijn de eerste laan af gegaan, weg over, stukje bospaadje en toen stopte Mazzel met stoer zijn en stond ik opeens omgekeerd. Nog een heel eind achteruit, maar ik zat ongeveer in een boom, dus toch maar terug. Oh, Wat was ie lief.
Normaal draait ie een stuk eerder al om, dus dit was weer een hele overwinnen Knipoog

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 20:20

Wat goed! Haha!
Ik heb een poging gedaan om onze les het vlaggenspel bij te brengen omdat de bak zo'n blubber was dat we niet fatsoenlijk konden rijden. Bij nader inzien was het wel een iets veranderde versie Nagelbijten / Gniffelen
Verder hebben we estafette gedaan en zonder beugels/zonder zadel wat gestapt en gedraafd en aangekletst..

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 20:29

Hihi, doen jullie het vlaggenspel nooit dan? Ik dacht dat dit ook wel vaker gedaan werd in de lessen? Maar goed, wel leuk Lachen Hoe heb je het aangepast?

Ga zo vanavond nog rijden Ja Over tien minuutjes weg.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 22:52

Haha wat leuk Annemarie, van dat vlaggenspel! Volgens mij is dat echt een ponykampspel idd, kan me herinneren dat we het 'proef' gingen spelen op leidingweekend Ja

Hartstikke stoer van Mazzel Fen, en wat een lachen pony! Wat een bijdehand koppie heeft ie!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 13:13

Nee, we doen het nooit, niemand kende het
Ik heb het niet met opzet aangepast, maar toen ik in de auto terug zat begon ik me toch af te vragen of het nou wel helemaal klopte.. en het was lichtelijk chaotisch, maar wel erg grappig Clown

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 13:16

Hoe hebben jullie het gespeeld dan?

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 13:19

Met pionnetjes en vlaggen, dat was wel hetzelfde Ja
Maar aangezien we maar 3 pionnetjes hadden, was het om de pionnen heenrijden niet helemaal zoals het hoorde, vooral niet toen we het zo aanpasten dat er een pion buiten de bak stond Clown
Maar bovenal was ik een beetje in de war met het afstappen of juist op je paard blijven zitten, maar het maakte ook geen bal uit want iedereen deed maar wat Tong uitsteken
Verder heeft Pauline echt haar zangcarriere gemist *LOL*

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 13:28

Hahaha, dat zou ik wel hebben willen zien... Waar was de rest van de pionnetjes dan? En kon Pauline niet gewoon een cd opzetten? Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 17:18

De rest van de pionnetjes was er wel, maar we hebben maar les met z'n 4'en Clown

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 17:37

Oh, op die fiets Haha!

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 17:39

Ja
Erg lekker met zo weinig, alleen als we nu een keer met z'n zessen rijden ofzo, erger ik me al snel vreselijk aan de mensen die dan 'in de weg rijden'. Clown
Wat waarschijnlijk dan best wel meevalt, maar ik ben gewoon niets meer gewend. Tong uitsteken

papiertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 17:05

Ik merk dat ik alweer een heel hoop heb gemist.
Fenn mazzel ziet er anders uit als de laatste foto die ik van hem had gezien. Maar die was dan ook niet zo heel duidelijk.
En djoni echt jammer dat je Randy moet verkopen.

Ik wou dit keer ook nog even foto's van Noblesse erop zetten. Maar het is me nog steeds niet gelukt. Verdrietig
Heb vandaag trouwens nog op haar gereden. Ze was heel braaf. (is normaal nogal een aanstelster, schiet bij ieder geluidje in de stress) Maar vandaag waren er wedstrijden en het hele terrein stond vol geparkeerd maar ze heeft maar 1 keer op zij gesprongen dus was wel weer heel blij. En ook nog even op de GVR van m'n oom gereden.

Gister zou ik trouwens een Mega ijslander strandrit hebben, maar die was afgelast omdat er geen strand meer was dus dat was wel heel erg baluh. Maar toen toch samen met m'n vriendin naar de fokkerij gegaan waar haar ijslanders staan. Zo schattig allemaal van die veulentjes die je helemaal insluiten en die allemaal geaaid willen worden. Ook hebben we daar nog even gereden. Wel heel grappig. We zijn wezen traplopen met paard en al, dwars door de winkel straat gelopen en nog een ijsje gehaald. Ik heb nog nooit zo voor banketstaaf gestaan. Ik moest ze namelijk halen. Dus met m'n paardrijkleren en cap op in de snackbar ijsjes halen Tong uitsteken En daarna met ijs en al weer verder te paard.
Was wel heel gaaf.

edit: In de kerstvakantie ga ik weer mega lush inkopen doen. Ben wel weer redelijk door mijn lush heen en heb in de herstvakantie niks gekocht dus het mag van mij ook wel weer Knipoog

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 17:10

Zo, jij bent ook druk bezig geweest! Leuk allemaal, wel erg jammer dat die rit afgelast werd, ik las het geloof ik al.
Ik zie het voor me, Iris die op een IJslander een IJsje gaat halen *LOL*

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 17:45

Ooit wil ik ook nog op een Ijsje rijden, het lijkt me zo apart! Maar helaas kan dat in de buurt niet echt...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 20:52

Jammer dat het rijden op het strand niet door ging ier, maar zo te lezen was het nog wel oké Lachen Waar zat je dan, met die trappetjes? En rijd je tegenwoordig ook het paard van je oom?

Druk weekend gehad en ben helemaal beetje moe. Gaaaap Net lekker lui de aftrap van de topt 2000 gekeken, want dat wordt vanaf punt 1 fanatiek gevolgd hier in huis Knipoog