Ik merk dat ik alweer een heel hoop heb gemist.
Fenn mazzel ziet er anders uit als de laatste foto die ik van hem had gezien. Maar die was dan ook niet zo heel duidelijk.
En djoni echt jammer dat je Randy moet verkopen.
Ik wou dit keer ook nog even foto's van Noblesse erop zetten. Maar het is me nog steeds niet gelukt.
Heb vandaag trouwens nog op haar gereden. Ze was heel braaf. (is normaal nogal een aanstelster, schiet bij ieder geluidje in de stress) Maar vandaag waren er wedstrijden en het hele terrein stond vol geparkeerd maar ze heeft maar 1 keer op zij gesprongen dus was wel weer heel blij. En ook nog even op de GVR van m'n oom gereden.
Gister zou ik trouwens een Mega ijslander strandrit hebben, maar die was afgelast omdat er geen strand meer was dus dat was wel heel erg baluh. Maar toen toch samen met m'n vriendin naar de fokkerij gegaan waar haar ijslanders staan. Zo schattig allemaal van die veulentjes die je helemaal insluiten en die allemaal geaaid willen worden. Ook hebben we daar nog even gereden. Wel heel grappig. We zijn wezen traplopen met paard en al, dwars door de winkel straat gelopen en nog een ijsje gehaald. Ik heb nog nooit zo voor banketstaaf gestaan. Ik moest ze namelijk halen. Dus met m'n paardrijkleren en cap op in de snackbar ijsjes halen
En daarna met ijs en al weer verder te paard.
Was wel heel gaaf.
edit: In de kerstvakantie ga ik weer mega lush inkopen doen. Ben wel weer redelijk door mijn lush heen en heb in de herstvakantie niks gekocht dus het mag van mij ook wel weer