zooow ik ben weer trug van vakantie hier alles goed? leuke foto's van jullie nik en joyce! het ging dus wel goed heb ik begrepen? @ joyce: was je zadel niet goed? een volgende keer ga ik wel mee hoor!! ennuhm, wanneer ga je je laarzen bestellen? pfff ik ga mn bed in, ben kapot...
owwwkeej, waarom stond je auto op de manege? ik kon je nergens vinden... :S ik ga vragen of ze zaterdag kan! uur of 14.00? dan kunnen we rustig wakker worden. ik rij (auto van sander, scheelt benzine)!
Hopelijk kunnen ze die schijf redden, is anders zonde van al je gemaakte foto's. Anders heb je de foto's van Fleur ook niet meer
Vandaag heeft Lara weer nieuwe schoentjes gehad, dus kon weer rijden. Maar pff wat zat ze vast, heel veel overgangen gemaakt en gezorgd dat ze goed aan het been was. Aan het eind was ze wel redelijk los, heb een heel uur gereden.
oww die eikel van mij kwam t land niet uit grrr :@ kon 4 keer achter m aanhollen en hij vond t een leuk spelletje!! toen boos me moeder gebeld die er nog 4 keer achter aan grrr :@ toen heeft sjaak geholpen...was egt boos en hij vond t grappig die nepal mja daarna wel onwijs lekker gerdeden dus dat maakte t wel weer een beetje goed hihi
hey! ik zit nu ff op internet op school! We krijgen als het goed is van het weekend eindelijk weer internet! Hopen dat ik dan weer meer op bokt kan 10 juni ga ik meedoen met de wedstrijd op stal! Doe jij ook mee nikki?? 1e wedstrijd ik schijt nu al bagger :p maar opzich gaat t wel goed! Die foto's van de wedstrijd van jou joyce en die van nikki van afgelopen zondag zijn erg leuk!! Tas en Orlando lopen erg netjes!
ja tis wel duur. owja en als je einde van het jaar lid word dan moet je betalen en dan in januari weer... dat had ik ook moest in oktober en januarie betalen had 1 wedstrijd gereden :S
louise start je b of l ik doe ook mee ook 17 juni bij maria hoeve jij ook?
ik heb me startkaart ook aangevraagd vorige week maar hoorde dat knhs achter liep en dat kon tot 7 a 8 weken oplopen mja het ligt aan je verebniging ik ben nu lid bij de ronde venen en mijn voordeel is mss ook dat ik nog een startkaart heb met niekie omdat we daarmee te laat waren met opzeggen dus t kan nog wel ff duren met die startkaart :S