Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!!
. 
Madelief, voelde je je alweer wat beter vandaag? Had iemand anders Davi ook gereden vandaag ofzo? Ze leek wel beetje bezweet, en beugels zaten niet meer op mijn maat, terwijl nanda gisteren had losgegooid, k was confused
Lopeja schreef:Oliefjuh schreef:Gefeliciteerd... Wat ga je nu doen..?
ThanksDat weet ik niet

maaitjuh schreef:Wow. Sinterklaas 3 of 4 keer vieren lijkt me echt too much. Naja, het is wel gezellig natuurlijk.
Maar we doen het maar 1x bestwel uitgebreid zeg maar.
. 

Maar zou dat wel doen, nog even de mindere punten goed oefenen! En in de wedstrijdsfeer blijven 
ben druk bezig met allemaal dingen regelen voor de nieuwe vereniging, is toch wel veel werk.... Zijn er nog mensen die we zijn vergeten die de overstap willen maken van Alcmaria Hippix naar de nieuwe vereniging??? Of die verder nog lid willen worden van de nieuwe vereniging??
. Hoorde vanochtend trouwens ook dat Jorien op Cody heeft gereden, had ik echt willen zien!!

, ik rij normaal dinsdag en donderdag, als er dan nog in de wedstrijdweek de zondag bij komt, rij ik 3x per week, wat niet mag. Daarom, als ik dan een wedstrijd zou willen doen, zou ik de dinsdag niet moeten rijden, en de zondag wel -> Dan kom ik op 2x per week, en dat kan wel. Snapje?
olivier heeft de sproei installatie stuk getrapt...tis echt een chaos...