Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shetjjee__x schreef:bij Emiclear was ook koopzondag en me moeder moest vandaag ook werken! :-O
morgen lekker met vriendin bij IKEA ontbijten!! 5 minuutjes met de fiets (straat uit, rechts, brug op+af, rechts en ben der)![]()
![]()
ga daarna met 2 vriendinnen voor vriendin cadeautje kopen voor haar feestje over 2 weken

Ik heb 2 hele mooie, moet nog een 3de hebben. Heeft er iemand nog wat leuks op zijn pc staan?

Shetjjee__x schreef:Welterusten allemaal! ga nu ook, me ouders slapen allang maarja![]()
en ik woon idd in de vlinderbuurt! ga regelmatig naar de IKEA, vroeger maar 1 keer per jaar hoogstens en dat was dan heel bijzonder en nu gewoon lekker 1 keer in de week soms![]()

Dominiqueee schreef:Leuke haf verzorg je, Anneke! Hoe is ie met rijden, of mag je er niet op rijden?
Wij doen met Kerst wel aan cadeautjes, ik weet m'n grootste cadeau al(die telefoon dus).. Voor m'n broer heb ik maar een lekkere douchegel, deo en alle soorten Anta Flu gekocht, want daar is ie verslaafd aan..
_Anneke_ schreef:Dominiqueee schreef:Leuke haf verzorg je, Anneke! Hoe is ie met rijden, of mag je er niet op rijden?
Wij doen met Kerst wel aan cadeautjes, ik weet m'n grootste cadeau al(die telefoon dus).. Voor m'n broer heb ik maar een lekkere douchegel, deo en alle soorten Anta Flu gekocht, want daar is ie verslaafd aan..
nouw ze is nu bijna 3. dus rijden gaat nu nog niet, maar het gaat nog wel komen. eerst een beetje conditie opbouwen want die heeft ze ook totaal niet

Alleen idd met wat oude foto's (die ik afgekeurd heb
).