Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 13:27

Juist Niekie ! Ik woon al 26 jaar in *stad*, dat levert punten op en ik sta in juli ook al weer 2 jaar ingeschreven. Vooruitziende blik ???

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 13:30

O die laatste post is natuurlijk van Ilzas en niet van Superlenie. Ik zit bij Superlenie op de computer want die moet douchen omdat we zo naar Indian Summer gaan. O en juf Miranda komt ook! En we zijn veels te laat omdat Superlenie twee paarden moest rijden vanmorgen van Symen

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 18:13

Je kan ook vlug twee paarden rijden

hoop dat jullie het leuk hebben daar

Ik ben in een goed humeur vandaag, Cheeka hoeft toch niet geopereerd dus ben best wel blij

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 19:28

Punten sparen? dat klinkt wel erg kinderachtig..

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:34

Oh ja gaaf naar indian summer festifal, heel veel plezier he, maar dat zal wel lukken denk ik, mooi weer ook, perfect
Ik was vanmorgen 8 uur op de manege, kregen de paardjes eten, daarna Luc en flair buiten gezet, hasten haalde ze mooi binnen morgen doen we het weer zo, ideaal!! Want morgen is vaderdag en dat moeten we natuurlijk vieren. Straks naar verjaardag van Marion, vriendinnetje die hier bij mij aan de overkant woont, dus hoef niet zo ver hihi. Eens kijken of dat gezellie wordt. Julianapop is denk ik wel erg leuk maar ken inderdaad ook niemand die gaat, misschien marion met dr vrienden.....nouja ik zie wel, ik ga wel naar Jazz weekend volgende week. Ook zin in!! en dan de week erop uit omdat er kermis is dan en dan is de stad ook meestal wel gezellie. Oja ik was van de week naar de Ladies night movie " the break up" was echt een leuke en herkenbare film Ilzas die moet je ook gezien hebben trouwens Nou iedereen fijne avond en laterrrrrrs maar weer. Oja superlenie, waar moet je rijden morgenochtend? succes alvast, hopen dat het net zo goed gaat als bij de duinstuiters

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:46

Ja ik hou niet zo van vroeg op staan.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:51

Watje

Ik moet morgen om een uur of half vijf op of pas om 8 uur. Zou wel luxe zijn zeg (alleen in het laatste geval moet ik wel zelf de weg naar hoofddorp vinden Ben de routeplanner al aan het printen )

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 20:59

hahaha, als jij kon kiezen zou je ook niet vroeg opstaan. Als ik niets belangrijks te doen heb krijg je mij m'n bed niet uit hoor Ben meer een avondmens hahaha.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:04

Ik ook

Maar vind het ook steeds minder erg om vroeg op te moeten staan(ga alleen niet eerder slapen dus je moet het niet te vaak doen ). Het went blijkbaar toch wel
Gister ook al vrijwillig om half zeven opgestaan

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 21:12

Ik vanmorgen om kwart voor 7 maar dat kwam omdat ik ziek was en niet meer kon slapen. Toen ben ik dr na een paar uur wel weer in gegaan en vlak voordat ik naar de manege ging heb ik nog 1,5 uur geslapen haha.

4EverHobbes

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:13

Gefeliciteerd Ilzas! Wanneer kun je er in?

Heb net heerlijk strandritje gemaakt, het was niet zo heel druk meer. Lekker rustig aan gedaan en paardjes vonden het ook lekker ontspannend. Wat zijn we toch een gelukkige mensen he met onze dieren

Het is toch best een raar gevoel wat ik kreeg toen ik nog even op het erf stond te kletsen en ik me bedacht dat ik er volgende week niet meer ben! Maar goed, het wordt allemaal heel leuk en ik heb er ook echt zin in. Ben benieuwd of Nikki het ook allemaal leuk vindt

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:14

4EverHobbes schreef:
Het is toch best een raar gevoel wat ik kreeg toen ik nog even op het erf stond te kletsen en ik me bedacht dat ik er volgende week niet meer ben!

Bij nader inzien misschien een ongelukkige woordkeuze.... ik ga ervanuit dat ik er volgende week gewoon nog ben, maar dus niet meer daar bij Bruin...

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:27

Fijn dat je zo lekker gereden hebt D!
Ik moet ook nodig weer eens het strand op eigenlijk

Ik snapte evengoed wel wat je bedoelde, maar het stond er idd een beetje apart

Ik wil morgen om 9 uur in hoofddorp zijn dus ik rij hier kwart voor 8 weg, kan ik gewoon tot kwart over 7 slapen En dat in het weekend

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 01:15

Goedenavond!

Ik heb stroop op mijn broek, omdat Ilzas een stroop-pannekoek wilde
Het was echt super gaaf! Anouk is zoo tof!
En en en, we stonden gewoon vet vooraan weet je!
Girl, Girl, Girl.....

Ik vrees alleen dat proefje voorlezen morgen vrij spannend wordt ( al moet ik zeggen dat ik best zwoel klink nu, misschien maar eens een bijbaan gaan zoeken )

Oh en ik zie dat Hasten nog wakker is! Ga jij eens slapen!

Moest ik ook maar eens doen, om 6 uur er weer uit...

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 08:26

hasten schreef:
Punten sparen? dat klinkt wel erg kinderachtig..

Het leven is nou eenmaal kinderachtig...

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 08:27

gomir schreef:
Ik ben in een goed humeur vandaag, Cheeka hoeft toch niet geopereerd dus ben best wel blij

BETER Gomir !

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 08:28

4EverHobbes schreef:
Gefeliciteerd Ilzas! Wanneer kun je er in?

Ja afwachten nog, ik moet het beslissen voor de 20ste, dus dat is dinsdag, maar voorlopig krijg ik die die er woont niet te pakken om de woning te bezichtigen... Nou en dan aan de bak natuurlijk...

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 08:29

4EverHobbes schreef:
4EverHobbes schreef:
Het is toch best een raar gevoel wat ik kreeg toen ik nog even op het erf stond te kletsen en ik me bedacht dat ik er volgende week niet meer ben!

Bij nader inzien misschien een ongelukkige woordkeuze.... ik ga ervanuit dat ik er volgende week gewoon nog ben, maar dus niet meer daar bij Bruin...

Je had alleen het woordje "hier" even tussen moeten voegen, haha !

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 08:34

Nou, stond vanmorgen om zeven uur Texie door de horsewash te trekken, Superlenie was helemaal gelukkig met me toen ze aankwam !

Nou Texie gedaan, Pal' stal gedaan, ik lees nu dus bij op Bokt (even 5 posts geplaats), nou ga ik dus als een raket mijn e-mail lezen en bokt doen. Computertje defragmenteren want lijkt ineens een raar virus op te zitten, huis doen: wassen, schoonmaken, de hele rim ram. Dan ga ik dus bij Kanelly kijken en dan hopelijk vanmiddag met Kanellebel de roes uitslapen op het strand, niks geen Julianapop voor mij, heb gisterenavond al de hele avond staan springen op mijn houten been, ben blij dat ik uberhaupt nog kan lopen vandaag.

O ja, vaderdag, waar zit vaders eigenlijk Llover ? Ik dacht (...hoopte...) dat ie varen was en wij vrijgesteld waren van visite ?

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 09:36

Het lijkt nog geen strandweer voor je
Ik moet gewoon werken!! Wat erg is dat hè!! Aangezien ik in het weekend altijd vrij ben, maar iedereen wil jpoppen..

Ik heb gister onwijs leuk wat zitten drinken in de Monk.
Was een duur avondje maar wel echt heel gezellig!
(En ik kan er dus nog steeds sexy uiztien kwam ik achter)

*hihi*

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 09:44

Foto?

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 10:31

Heb ik niet

Wellicht een reden om een keer die minimeeting te organisen??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 15:17

Zo ik was er weer.
Dit is echt geen weer voor een blanke Helemaal niet om te rijden!

Proefjes gingen op zich wel lekker, hij was wel wat kijkerig en later wassie leeg, maar toch nog erg braaf gelopen.
1e proef 187 pt. en de 2e 173 !

Nu ben ik de rest van de dag zuur en ga ik Duitsers in kuilen versieren op het strand.

Ilzas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 15:36

Zo en het is dus nu WEL strandweer ! Laters...

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 17:52

Iedereen was idd naar jpop, en ikke niet want dr wilde niemand mee. *zucht*