Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

morgen doen we het weer zo, ideaal!! Want morgen is vaderdag en dat moeten we natuurlijk vieren. Straks naar verjaardag van Marion, vriendinnetje die hier bij mij aan de overkant woont, dus hoef niet zo ver hihi. Eens kijken of dat gezellie wordt. Julianapop is denk ik wel erg leuk maar ken inderdaad ook niemand die gaat, misschien marion met dr vrienden.....nouja ik zie wel, ik ga wel naar Jazz weekend volgende week. Ook zin in!! en dan de week erop uit omdat er kermis is dan en dan is de stad ook meestal wel gezellie. Oja ik was van de week naar de Ladies night movie " the break up" was echt een leuke en herkenbare film
Ilzas die moet je ook gezien hebben trouwens
Nou iedereen fijne avond en laterrrrrrs maar weer. Oja superlenie, waar moet je rijden morgenochtend? succes alvast, hopen dat het net zo goed gaat als bij de duinstuiters

(alleen in het laatste geval moet ik wel zelf de weg naar hoofddorp vinden
Ben de routeplanner al aan het printen
) 
Ben meer een avondmens hahaha.
). Het went blijkbaar toch wel

4EverHobbes schreef:Het is toch best een raar gevoel wat ik kreeg toen ik nog even op het erf stond te kletsen en ik me bedacht dat ik er volgende week niet meer ben!

En dat in het weekend

Girl, Girl, Girl..... 
( al moet ik zeggen dat ik best zwoel klink nu, misschien maar eens een bijbaan gaan zoeken
)hasten schreef:Punten sparen? dat klinkt wel erg kinderachtig..
gomir schreef:Ik ben in een goed humeur vandaag, Cheeka hoeft toch niet geopereerd dus ben best wel blij
4EverHobbes schreef:Gefeliciteerd Ilzas! Wanneer kun je er in?
die er woont niet te pakken om de woning te bezichtigen... Nou en dan aan de bak natuurlijk... 4EverHobbes schreef:4EverHobbes schreef:Het is toch best een raar gevoel wat ik kreeg toen ik nog even op het erf stond te kletsen en ik me bedacht dat ik er volgende week niet meer ben!
Bij nader inzien misschien een ongelukkige woordkeuze.... ik ga ervanuit dat ik er volgende week gewoon nog ben, maar dus niet meer daar bij Bruin...

Helemaal niet om te rijden!