Hackie schreef:l0rdJ schreef:haha, oke, ik dacht al dat het op hackie was, das inderdaad een klein heksje hihi.
geintje hoor joyce
Hoe groot ben jij LordJ ?? Meten we wel even ??
ik gok rond de 1.75?
weet het niet precies
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hackie schreef:l0rdJ schreef:haha, oke, ik dacht al dat het op hackie was, das inderdaad een klein heksje hihi.
geintje hoor joyce
Hoe groot ben jij LordJ ?? Meten we wel even ??
Shenavallie schreef:l0rdJ schreef:haha, oke, ik dacht al dat het op hackie was, das inderdaad een klein heksje hihi.
geintje hoor joyce
Achter elk grapje schuilt een kern van waarheid
Shenavallie schreef:l0rdJ schreef:haha, oke, ik dacht al dat het op hackie was, das inderdaad een klein heksje hihi.
geintje hoor joyce
Achter elk grapje schuilt een kern van waarheid
! Tof he?! Hij vindt het a) zonde van mijn (dure) laarzen en b) het gaat straks "vast wel een keertje koud worden en dan zijn die laarzen niet warm genoeg". Wat een poepie he?!!!!!!
Shenavallie schreef:Mijn vader heeft aangeboden dat hij voor mij een paar stalschoenen wil kopen! Tof he?! Hij vindt het a) zonde van mijn (dure) laarzen en b) het gaat straks "vast wel een keertje koud worden en dan zijn die laarzen niet warm genoeg". Wat een poepie he?!!!!!!
Kijk! Dat is nou eens een wijze uitspraak! Ik bedoel die dus van je moederCitaat:Mijn moeder had een idee: Niet voeren is op speciaal dieet
Een Joyce dieet: Vreten zoveel je maar wil!
Citaat:Oke, vacture voor verzorger van Maisy is bij deze vrij
Hackie schreef:Shenavallie schreef:Mijn vader heeft aangeboden dat hij voor mij een paar stalschoenen wil kopen! Tof he?! Hij vindt het a) zonde van mijn (dure) laarzen en b) het gaat straks "vast wel een keertje koud worden en dan zijn die laarzen niet warm genoeg". Wat een poepie he?!!!!!!
Je mag me thermo laarzen ook wel overkopen... Moet je eerst even wachten tot na de winter want hou ze nu zelf aan mijn (warme) voetjes
l0rdJ schreef:haha, ag dan heeft ze wel laarzen voor de volgende winter,
erg lief van je vader ja!
Shenavallie schreef:Citaat:Oke, vacture voor verzorger van Maisy is bij deze vrij
Dat hou je nog geen week vol!
Shenavallie schreef:Kijk! Dat is nou eens een wijze uitspraak! Ik bedoel die dus van je moederCitaat:Mijn moeder had een idee: Niet voeren is op speciaal dieet
Een Joyce dieet: Vreten zoveel je maar wil!
Shenavallie schreef:Citaat:Oke, vacture voor verzorger van Maisy is bij deze vrij
Dat hou je nog geen week vol!
en dan mag ik haar ook niet meer voeren
!
Shenavallie schreef:Hoe gaat het nu met je humeur Hackie? Weer wat opgeknapt?
l0rdJ schreef:jaja, nog maar een 'paar' berichtjes en dan zitten we op de 250 haha