(en eigen smaak
)Ja, ik kom wel hoor vrijdag
en ik zal proberen zo op tijd mogelijk te zijn! *hihi, blij dat k ook een kwartiertje na tijd nog binnen mag
oops, 3000euro is inderdaad wel wat. Maar vind t ook wel een heel leukje hoor! en als ik t zo lees, is hij die prijs ook wel waard denk ik
(voor zover je t uit een verhaal kan halen, én voorzover ik daar verstand van heb
)Ja.. beetje jammer dit weer. Ben die regen nu al zat, en dan vooral die parapu's
Sommige mensen snappen de regels nog nie helemaal *zucht*
1) als je een paraplu uitklapt wordt die groter en wijder. Let hierbij dus op dat je niet naast iemand staat. Het is nl best onprettig als je als mede-spits- rotterdam-gebruiker ineens zo'n plu pen in je bil hebt prikken..
2) als je een plu in je handen hebt tegen de regen (en met name als je zelf niet zo groot bent) is het niet verstandig om je íneens 180 graden om te draaien en snel de tegengestelde richting op te rennen...
3)...
Phoe, hoe lastig is t: veilig wandelen met een pluu
Heb een paar keer ff moeten bukken of snel opzij moeten springen, omdat er een of andere pipo met haast mét paraplu raar deed. Gelukkig heb je wel een super weekend gehad Thirz! Nu weer lekker terug iin je eigen huisje? Vlinder en Bloem ook weer blij je te zien? Beetje bijgekleurd ook in t weekend?
Ik heb na de les (zaterdag) nog even heerlijk in t zonnetje gezeten met mn HP boek
Oeh hij is leuk!! (en bijna uit
) Dilemma, dilemma... aan de ene kant wil ik hem nú uitlezen! Aan de andere kant... t boek is zo leuk
en de reis ging nu wel heeeeel vlot met dat boek
eerst maar ff nog wat dingen voor mn stage doen, en wie weet daarna.. nog ff snel...
600 pagina's mee, waarvan nog 40 te lezen 
in de winter komt er ook geen koude lucht doorheen.