manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 21:19

ik zou persoonlijk voor de eerste gaan.. maar dat is ook gwoon al op t zicht Knipoog (en eigen smaak Schijnheilig )

Ja, ik kom wel hoor vrijdag Haha! en ik zal proberen zo op tijd mogelijk te zijn! *hihi, blij dat k ook een kwartiertje na tijd nog binnen mag Knipoog

oops, 3000euro is inderdaad wel wat. Maar vind t ook wel een heel leukje hoor! en als ik t zo lees, is hij die prijs ook wel waard denk ik Ja (voor zover je t uit een verhaal kan halen, én voorzover ik daar verstand van heb Clown)

Ja.. beetje jammer dit weer. Ben die regen nu al zat, en dan vooral die parapu's Scheve mond
Sommige mensen snappen de regels nog nie helemaal *zucht*
1) als je een paraplu uitklapt wordt die groter en wijder. Let hierbij dus op dat je niet naast iemand staat. Het is nl best onprettig als je als mede-spits- rotterdam-gebruiker ineens zo'n plu pen in je bil hebt prikken..
2) als je een plu in je handen hebt tegen de regen (en met name als je zelf niet zo groot bent) is het niet verstandig om je íneens 180 graden om te draaien en snel de tegengestelde richting op te rennen...
3)...

Phoe, hoe lastig is t: veilig wandelen met een pluu Scheve mond Heb een paar keer ff moeten bukken of snel opzij moeten springen, omdat er een of andere pipo met haast mét paraplu raar deed.

Gelukkig heb je wel een super weekend gehad Thirz! Nu weer lekker terug iin je eigen huisje? Vlinder en Bloem ook weer blij je te zien? Beetje bijgekleurd ook in t weekend?
Ik heb na de les (zaterdag) nog even heerlijk in t zonnetje gezeten met mn HP boek Hyper! Oeh hij is leuk!! (en bijna uit Scheve mond ) Dilemma, dilemma... aan de ene kant wil ik hem nú uitlezen! Aan de andere kant... t boek is zo leuk Go jij! Go jij! en de reis ging nu wel heeeeel vlot met dat boek Clown
eerst maar ff nog wat dingen voor mn stage doen, en wie weet daarna.. nog ff snel...

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:23

hahaha, Anne, je hebt dus ook een dure smaak, die jas is namelijk de duurste van de 2....zou het niet kunnen, wachten met een boek als het zo leuk is....
enne ik hou helemaal niet van schimmels ofzo, maar vind dat deze wel weer iets heeft http://handelsstalvaniwaarden.nl/html/zwarteanda.html

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:30

@ Marieke:'ik heb die tweede jas, is echt super fijn! Ook na het wassen nog goed waterdicht en heerlijk warm!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:40

ja en zou die in de winter ook warm genoeg zijn als ik t combineer met zo'n vest, ze hebben m namelijk ook in winteruitvoering, maar dat lijkt me erg dik

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 22:08

ik kan ook eigenlijk nie wachten met t boek.. heb net ook weer gelezen Haha! alleen.. die 40 pagina's gaan me vanaaf toch nie meer lukken Scheve mond dus we slepen t boek maar weer mee in de tas morgen Vork 600 pagina's mee, waarvan nog 40 te lezen Clown maargoed..

hihi, dure smaak? ik? wat betreft kleding nooit! Schijnheilig
tsja, ik zou die tweede nooit kiezen. 'Bij mijn weten staat zo'n model me niet, en zelf heb ik t idee dat ik liever een wat langere jas heb als t regent dan o'n wat bolle korte

nouja, ik duik mn bed in nu iig Doei!
trusten!

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:09

@marieke moet je langs de deuren gaan met een collect bussje en dan heb je nog wat over voor mij uh.. ik bedoel de arme Clown Haha!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:12

ah arme esra, je hebt t toch zwaar he.....maar ik hoef niet met n collectebus langs de deuren, kan zo'n jas nog wel betalen hoor....

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:14

neej je paardje van 3000

whaha

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:15

oh ja dan moet ik idd langs de deuren....toch maar niet dan...

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:18

whaha of een fonds starten met een giro nummer waar ze dan op kunnen storten Tong uitsteken

of gwn ng ff sparen Vork Clown

kusjee

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:20

nee hoor, is me veel te duur, ga er gewoon niet eens over nadenken, enne wat moet ik met zo'n duur paard, moet ik voor mijn gevoel veel te voorzichtig mee doen....

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 22:22

ja dan denk je oowjah het was een paard van 3000 dus... Clown

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 10:38

en ik zit vandaag op dit moment al weer op sgool en ik heb nu wiskunde Clown Boos!
whahahahahahaha
maar ja ik zou tog egt moeten leren Vork

kusjes

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:04

Oeh mariekje nee, bah wat een lelijk paard...
Veel te kort gebouwd en te lang hoofd, bah.... net een ezeltje

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 11:47

Nou Nel, bedankt Boos! !!!! ik vind m namelijk wel leuk Boos! !!!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 13:07

@ Marieke: ik heb die jas in de winteruitvoering, had ik namelijk vprig jaar herfst gekocht.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:42

nou ik ga binnenkort naar hyporama, dan zal ik wel eens ff kijken welke het wordt...heb met dat bomberjack t idee dat ie zo snel opkruipt, er was nu op de braamhof ook n meisje mee aan het rijden en die plukte steeds dr jas naar beneden aan de achterkant, nou dat vind ik dus niks...
Enne Bianz, Kims, jullie hoeven geen mensen meer weg te jagen op de braamhof want er komen binnenkort 2 stallen vrij, dus ik heb er vast 1 besteld hahaha, wel in dat kleinere stalletje maar ik ben dan ook weer de 1e die mag verhuizen als er in de grote stal plaats is, ben dus helemaal happy, laat nu mn paardje maar komen Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:46

Echt super gaaf Marieke dat je je eigen paardje krijgt! Wanneer ga je nou kijken bij die ene haf?
Bij mij kruipt die bomberjack helemaal niet op, heb hem heel de winter gedragen, heerlijk ding Haha!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:48

we gaan 29 september kijken, duurt nog even maar hopelijk is hij t wachten waard. heb je die jas besteld of ben je bij hyporama ofzo geweest?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:49

Ik heb m besteld bij www.hippocare.nl
Maat S, want dat heb ik altijd. Hij valt best een beetje ruim vind ik.
Achja, het is zo 29 september hoor! Heb je nog andere paardjes op het oog behalve die ene schimmel waarvan je de link hier plaatste (en die te duur was)?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 15:55

heb nog wel wat anderen gezien, maar wil deze eerst afwachten, als het klikt kan ik de rest weer afzeggen, is ook zonde...en van die laatste link die ik plaatste weet ik geen prijs, die dure was dat witachtige paard waar annemijn een link van plaatste...oh enne, ik wil dinsdag graag mee naar Hyporama, kan ik toch vast wat ideetjes opdoen, hoelaat wilden jullie weg, trein/auto, ik hoor t wel...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 18:08

ik heb ook een zomer bomberjack hoor! (kijk maar op de foto's waar ik met vanity op sta). Het kruipt niet op en ik vind het ideaal! Het sluit aan bij je middel en dat vind ik wel lekker zitten Lachen in de winter komt er ook geen koude lucht doorheen.
Gaaf hoor Mariek! gezellig bij ons op de braamhof Lachen Wel jammer dat je in de kleine stal terechtkomt. Stefanie is daar ook weggegaan omdat ze daar zo vreselijk prestatiegericht zijn en alleen maar daar over praten. Maar er gaan jaarlijks genoeg mensen weg, dus je zal zó in de grote stal staan! Bij ons duurde het ook maar 3? 4? maandjes voordat we een leukere stal hadden.

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 19:18

ah joh ik kom gewoon onder het poetsen enzo gezellig bij jullie staan, en ik krijg als eerste een stal als er bij jullie een vrij komt, ben allang blij dat ik een stal heb, en dus niet eerst ergens anders heen moet. Ik ga gewoon bij Hypo wat passen, en dan kijken welke t lekkerst zit, hoelaat wilde je weg dinsdag? of ben jij dan al in rotterdam?

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-07 20:18

hey anne, is harry potter al uit?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-07 20:21

jaja Haha!
vanomrgen in de trein even uitgelezen Hyper! Reed net Rdam in toen het uit was, dus dat kwam precies uit! Haha!
Súper boek!
Alleen.. t allerlaatste deel had voor mij niet gehoeven.. Cis wat vond jij daarvan? Máár buiten dat wel écht een spannend boek! Meteen vanaf t begin ook wel Ja En er wordt ook een hoop duidelijk Hyper! nee, echt een top boek! Heerlijk!

Alleen... tsja.. nu heb ik geen spannend boek meer voor in de trein.. en dit is gwoon t laatste boek Scheve mond té triest... Gelukkig kan ik bij de nederlandse versie nog gwoon doen alsof ik t voor de eerste keer lees Hyper! en die hoop keren daarna Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 18-09-07 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt