Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kowloon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 23:00

Wat is er uitgekomen vanmiddag behalve wie waar op de wagen staat? En een plechtige belofte om niet express te gaan scheuren in de rustige groep.

Jetta

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 23:02

Serada schreef:
Het is weer een lekker spraakzaam zondagavondje Heeft het wat met gisteravond of vanmiddag te maken

Ech nie!!

Jetta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 23:06

We hebben afgesproken ons netjes te gedragen....Een paar mensen willen een galopje doen, een aantal willen alleen stappen en misschien een stukje draven, maar sluiten niet uit dat er ook een galopje kan ontstaan, als de paarden braaf zijn en de mensen zich zeker voelen. We moeten een beetje kijken of het allemaal goed gaat. We zijn met een groep, we houden rekening met elkaar!
En....samen uit, samen thuis!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 11:04

Oef Ugh Grote JetteBeer heeft gesproken
Laatst bijgewerkt door Serada op 31-10-05 11:16, in het totaal 3 keer bewerkt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 11:15

De bijeenkomst is goed verlopen en er zijn geen onduidelijkheden meer. Wel jammer dat er toch mensen afwezig waren terwijl die ook met de grote vrachtwagen meegaan.

Nou de inschrijvingen van Anous, Ghitta, Gaby en mij voor de wedstrijd is een feit. Geen weg meer terug, nu gaat het echt gebeuren. In de laatste week voor de wedstrijd horen we de tijden dus hopelijk hebben we zondag de 13e weer veel Stal MiddenDelflandfan's (en uiteraard ook mensen van daarbuiten zijn welkom )....!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 11:17

Hihi, ik ging vanochtend het scheerapp terugbrengen. Ik heb nog nooit zooo duur geschoren.
ik had nl verwacht dat ik voor 2 dagen moest betalen (zaterdag gehaald) maar ik hoefde maar voor 1 dag af te rekenen
Ik kon mijn niet gebruikte Sedasan ook nog teruggeven

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 11:19

Serada schreef:
De bijeenkomst is goed verlopen en er zijn geen onduidelijkheden meer. Wel jammer dat er toch mensen afwezig waren terwijl die ook met de grote vrachtwagen meegaan.

Nou de inschrijvingen van Anous, Ghitta, Gaby en mij voor de wedstrijd is een feit. Geen weg meer terug, nu gaat het echt gebeuren. In de laatste week voor de wedstrijd horen we de tijden dus hopelijk hebben we zondag de 13e weer veel Stal MiddenDelflandfan's (en uiteraard ook mensen van daarbuiten zijn welkom )....!!

Slik, het gaat nu echt gebeuren. Spannend

Renée zullen wij binnenkort nog ff oefenen met de proefjes??

Ik zoek trouwens nog iemand die zijn manen kan uitdunnen, zodat we toch nog vlechtjes/knotjes kunnen maken. Is er iemand die dat goed kan of iemand anders weet? Als het niet lukt dan ga ik zijn manen helemaal kortwieken, scheelt weer een hoop vlecht-ellende

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 11:37

Leuk dames, ik ben natuurlijk weer van de partij en sluit me aan bij de fanclub!!!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 11:42

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 12:48

Hallo allemaal,

Nou het was me het middagje wel gisteren, ik denk... kom 1 uurtje voor de vergadering (kwam nog iemand even kijken naar Kola ) En we gaan even een rondje buiten stappen... het was er natuurlijk het weer voor... wat doet Dino... jaagt een schaap in de sloot.... gelukkig stond hij alleen met de onderkant van zijn buik in het water maar Dino had weer eens zijn oordopjes in gedaan dus luisterde voor geen meter Ik de brandweer gebeld op verzoek van een voorbijganger (ik wist niet eens dat die ook schapen redde) en ja hoor... kwamen ze aan met twee wagens en een politie wagen Ik schaamde me rot....

Erger nog... kom ik op stal... heb ik de vergadering gemist

Nou ik weet niet precies hoe of wat.... maar jullie weten hoe flexibel ik ben dus ik pas me wel aan

Groetjes

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:36

Serada schreef:

Ik denk dat je ook niet kunt verwachten met zo'n grote groep dat iedereen aanwezig kan zijn, er zijn altijd wel mensen die moeten werken ofzo. (voor mij was het zoiezo te laat om vrij te vragen, en dan had ik waarschijnlijk volgende week moeten werken.. ook niet handig )
Weet iemand waar Evita moet staan in de vrachtwagen? dan weet ik dat vast voor volgende week

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:47

Er komt nog een lijst in de kantine te hangen met de indeling van de vrachtwagen en ook een lijst wie bij wie meerijdt
Ik ben er nu al wel mee bezig maar ik ga het vandaag niet afkrijgen. Het is een beetje druk op het werk!!

Ik hoop dat ik de lijst morgenmiddag kan ophangen!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:51

hee nous ja hoor das goed !!!
zeg maar waneer alleen donderdag ochtend kan ik niet maar dan zal je wel les hebben ofzo denk ik en anders kan in de middag wel

verder weinig te melden
ja ik verveel me zooooooooo!!!!!!!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 23:27

Hee Renee, hoe is het met Fardos? Hij zal wel heerlijk genieten van het mooie weer Melvyn staat sinds een week of twee weer 's nachts op stal, je merkt dat hij er helemaal aan toe was.

Wanneer moest je weer terug komen voor je tweede gesprek? Enne...als je je verveelt, heeft John nog wel genoeg stalklusjes voor je hoor

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 00:01

En Renée, hoe vond je het op een IJsco te rijden?? Word je keuze voor eigen paard nu nog moeilijker

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 00:02

Binar schreef:
En Renée, hoe vond je het op een IJsco te rijden?? Word je keuze voor eigen paard nu nog moeilijker

IJsco??????

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 00:02

hahaha ja inderdaad
das goed hoor ik wil best wat doen

met far gaat het volgens mij wel goed ik hoop dat ik mijn salaris eindelijk heb morgen dan kan ik er weer heen hahahaha zielig ben ik he hahaha nee hoor geintje

en ik heb donderdag om 10.00 uur mijn tweede gesprek
ben benieuwd

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 00:03

Serada schreef:
Binar schreef:

IJsco??????

Ja IJsKola

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 00:08

hee ja was leuk joh heel anders
en ja mijn keuze word nog moeilijker hahahaha misschien toch een gangenpaard hahaha ik vind kola erg leuke en lief maar als ik zelf weer een paard koop wil ik toch wel iets groters alhoewel Jet zei dat het me goed stond hahahahaha
maar ja ik had gehoopt dat ik met kola geen last van mijn lijf zou hebben maar helaas de pijnstillers zijn al weer binnen getver wat haat ik dat zeg ik wil gewoon kunnen rijden !!!!!!!!!!

ik was net nog even bij mijn moeder en die zei doodleuk nou meid ik weet zeker dat als je straks een full-time baan heb mis je het vast niet meer en dan kan je er beter over na denken helemaal geen paard meer te kopen !!!!
maar daar ga ik nog even niet over nadenken

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 00:12

Mmh je moeder rijdt zeker geen paard Ach meid je hebt ook friezen zonder papieren en die zijn ook niet zo duur

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 00:15

nee ze rijdt niet ze heeft altijd wel een hele goede band met dieren en paarden met far ook heel speciaal
maar ja ik zal het wel zien
het geld is niet zo'n probleem als ik echt iets wil ja dan moet ik iets langer sparen dat maakt niet uit maar het feit dat ik zoveel last heb is toch wel een drempel stel dat het niet beter gaat op het paard dat ik uitzoek dan moet ik dat paard uiteindelijk ook weer weg doen das niet echt de bedoeling
maar ja ik weet het nog ff niet ik zal het wel zien
voorlopig even niks denk ik
hoewel ik wel weer een heel gaaf paard heb gevonden

nou ik ga lekker pittend doeidoei tot snel ik ga woensdag weer op Kola rijden hihi wel gaaf hoor

enne nous wanneer gaan we oefenen??
Laatst bijgewerkt door Fardos op 01-11-05 00:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 00:18

Haha zo te merken ben je er zelf nog helemaal niet uit. Ach je hebt gelukkig geen haast en je kan nog alle kanten op

Fardos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 00:22

nee maar het is zo moeilijk ik moet zoveel dingen tegen elkaar afwegen

mijn gezondheid maar ook mijn geluk
als ik voor mijn lijf zou kiezen zou ik moeten stoppen met rijden
maar als ik op mijn gevoel en geluk wil en moet vertrouwen koop ik een paard het is erg lastig vind ik
en ja een paard kop je niet voor een jaar
ik ben gewoon heel erg bang dat ik over een jaar of 10 niet meer voor mijn paard kan zorgen vanwegen mijn KL*TE lijf en dan alsnog moet verkopen
sorry ik ben in een boze bui hihi
ik baal ff heel erg van mezelf nou ja meer van mijn lijf zeg maar hihi

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 08:21

Goedemorgen allemaal!!!!!!!!!!!

Vandaag heb ik mijn sollicitatiegesprek, ben helemaal niet zenuwachtig hoor!!!!! haha klein beetje maar.

Gisteren voor het eerst op tante Corrie gereden, zonder zadel nog wel, ging wel goed, is alleen ff wennen zonder zadel, ik vond het t eerste rondje wel even eng, maar daarna ging het perfect!!!!!! Nou morgen ben ik er weer, voor iedereen een fijne dag toegewenst en tot morgen...............

Groetjes Joyce

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 09:08

Mogguh hele veel succes vandaag meid! Waar heb je je gesprek?