Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Serada schreef:Het is weer een lekker spraakzaam zondagavondjeHeeft het wat met gisteravond of vanmiddag te maken
(en uiteraard ook mensen van daarbuiten zijn welkom
)....!!
Serada schreef:De bijeenkomst is goed verlopen en er zijn geen onduidelijkheden meer. Wel jammer dat er toch mensen afwezig waren terwijl die ook met de grote vrachtwagen meegaan.
Nou de inschrijvingen van Anous, Ghitta, Gaby en mij voor de wedstrijd is een feit. Geen weg meer terug, nu gaat het echt gebeuren. In de laatste week voor de wedstrijd horen we de tijden dus hopelijk hebben we zondag de 13e weer veel Stal MiddenDelflandfan's(en uiteraard ook mensen van daarbuiten zijn welkom
)....!!
http://majman.net/fly_loader.html
) En we gaan even een rondje buiten stappen... het was er natuurlijk het weer voor... wat doet Dino... jaagt een schaap in de sloot.... gelukkig stond hij alleen met de onderkant van zijn buik in het water maar Dino had weer eens zijn oordopjes in gedaan dus luisterde voor geen meter
Ik de brandweer gebeld op verzoek van een voorbijganger (ik wist niet eens dat die ook schapen redde) en ja hoor... kwamen ze aan met twee wagens en een politie wagen
Ik schaamde me rot....
dus ik pas me wel aan
Serada schreef:De bijeenkomst is goed verlopen en er zijn geen onduidelijkheden meer. Wel jammer dat er toch mensen afwezig waren terwijl die ook met de grote vrachtwagen meegaan.
)
Melvyn staat sinds een week of twee weer 's nachts op stal, je merkt dat hij er helemaal aan toe was.
Binar schreef:En Renée, hoe vond je het op een IJsco te rijden?? Word je keuze voor eigen paard nu nog moeilijker
Serada schreef:Binar schreef:En Renée, hoe vond je het op een IJsco te rijden?? Word je keuze voor eigen paard nu nog moeilijker
IJsco??????
Ach meid je hebt ook friezen zonder papieren en die zijn ook niet zo duur
hele veel succes vandaag meid! Waar heb je je gesprek?