Verder niet veel intressants te vertellen, zit hier naast mn foon te wachten of ik opgeroepen wordt zo ja of zo nee. Daardoor dus deze week ook geen Ascot-belevenissen
Hoe is het bij jou met de beestenbende? Konijnen laatste wormkuur gehad? Mirmir ook verlost van zn medicijnen?

(hiervoor werd uitgegaan van 'pech hebben'
)
Ik denk twee volle handen haar, dat vonden de vogeltjes niet verkeerd en Aslan ziet er weer mooier uit. De ene kant is wel weer beter gedaan dan de andere kant, maar dat komt volgende week wel weer.
*schaamt zich alvast diep*
Ik ben echt heel erg benieuwd! Hij loopt de laatste tijd lekker en ik heb in de les veel tips gehad om hem goed aan het lopen te krijgen ondanks dat hij straks liever om zich heen gaat kijken. Nu maar hopen dat het ook enigszins lukt
Verder manege-nieuws; Winston is met pensioen gegaan

Dat zie ik me op de filmpjes van nu gelukkig niet doen.
Maar we hebben nu het idee om daar een ren te bouwen als zomerverblijf voor de konijnen, dus hij moet zo goed als leeg. Ik wil deze week de gemeente en de kringloop benaderen voor de 7 deuren die er nog staan, de overblijfselen van de keuken en al het hout dat er nog ligt. Als het goed is moet dat veel verschil uit maken. Daarnaast wil ik al het afval zoveel mogelijk naar het gangetje van de schuur doen, zodat in de schuur zelf de ren dus kan, met onze fietsen, spullen van de Nijnen en een stoel zodat ik de nageltjes kan knippen en Aslan kan borstelen. Voor de rest moet daar de zooi goed opgeruimd worden, dus geordend. Het punt is alleen dat het in de schuur niet echt geweldige temperaturen zijn om dingen goed in op te bergen, dus die optie is er eigelijk niet echt. Bovendien hebben we dit huis niet gekocht om de schuur als mega groot rommelhok te gebruiken.