Ik meld mij ook weer, heb een super week als kok en daarna een super week op Mexico achter de rug! Nieuwe route was een experiment, ik weet niet of de komende weken ook deze route rijden omdat Frouk op vakantie was en volgens mij weer terug komt deze week. Het was in ieder geval heel gaaf om hele andere stukken bos en hei te zien en bij Frouk erg gezellig!
De politie training was deze week aangepast en samen gevoegd met de TREC-training. Vond het erg leuk dat er dit jaar wat meer verschil was tussen de 'gewone' JT en de TREC omdat ik hiervoor 3 keer op JT ben geweest en ik dit vorig jaar toch wel vond tegen vallen qua andere activiteiten. Ik hoop dat komende weken net zo leuk worden als mijn weken zijn geweest!
Ik kan in ieder geval niet wachten tot ik weer naar 't Reelaer mag, ik mis de paarden, de mensen en de stal met de prachtige omgeving nu al!
Ja ik heb gekeken, vond de laatste rit zenuwslopend, gelukkig maar 4 strafpunten en op naar morgen!
haha ja ik was ook zo vet zenuwachtig.. haha vooral omdat er veel goede ruiters nog goed in de fout gingen.. ik heb op internet alles gezien dus ik was een diehard vandaag
Ik heb gezien wat er op NOS is uitgezonden, want mijn vader moest persé achter de computer en onze laptop is kapot. Maar ik heb het grotendeels wel gezien