Doegie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wonderlijk genoeg stond ze - voor Maisie-begrippen - redelijk snel in de trailer. Ze hadden rond de klok van 2 uur afgesproken en 3 minuten na tweeën werd ik door m'n vader gebeld dat ze al onderweg waren. Dus ik laagvliegend er achteraan!
Als we niet keken, dan stonden ze te schurken, erg leuk om te zien! Daarna Maisie op stal gezet: wat een ruimte!!!! Maisie leek nog kleiner dan ze al is, ha ha! Ze kan gewoon een rondje draven, geweldig!
Shenavallie schreef:Maisie staat in haar nieuwe paleis!![]()
Wonderlijk genoeg stond ze - voor Maisie-begrippen - redelijk snel in de trailer. Ze hadden rond de klok van 2 uur afgesproken en 3 minuten na tweeën werd ik door m'n vader gebeld dat ze al onderweg waren. Dus ik laagvliegend er achteraan!
![]()
Eerst mocht ze met de jonge paarden in de buitenbak los en al heel gauw bleek dat ze erg goede maatjes is met het Fjordje Eva. Leuk!Als we niet keken, dan stonden ze te schurken, erg leuk om te zien! Daarna Maisie op stal gezet: wat een ruimte!!!! Maisie leek nog kleiner dan ze al is, ha ha! Ze kan gewoon een rondje draven, geweldig!
![]()
Nu gauw de verjaardag van Wesley vieren, morgen werken en woensdag weer naar Maisie toe.
winnitou schreef:Net nog snel even naar AH geweest, werden gebeld, althans telefoon voor Rowan van AH. Hij heeft 2 kaarten gewonnen voor de wedstrijd Ajax - de Graafschap voor as vrijdag. (dacht eerst even dat het voor zaterdag was maar gelukkig niet).
had donderdag daar mijn boodschappen gedaan ivm met de voetbalstickers. Er stond een doos met papieren sjaals die je inkon vullen en je kassabon er aan doen en dan had je kans op 2 wedstrijdkaarten...en ja hoor....Rowan mag naar een wedstrijd van Ajax. Heeft hier een beetje problemen mee omdat hij de fans van Ajax altijd van die rare dingen hoort roepen.
(liever naar een wedstrijd van AZ maar ach voetbal is voetbal en ElHamdoui, Demi de Zeeuw komen ook bij AZ vandaan en Maarten Stekelenburg is gewoon een goede keeper... dus voor keeper Rowan is dat al genoeg om naar de Arena te gaan (ja je moet in ieder stadion een keer geweest zijn)
![]()
Eerst mocht ze met de jonge paarden in de buitenbak los en al heel gauw bleek dat ze erg goede maatjes is met het Fjordje Eva. Leuk!Als we niet keken, dan stonden ze te schurken, erg leuk om te zien! Daarna Maisie op stal gezet: wat een ruimte!!!! Maisie leek nog kleiner dan ze al is, ha ha! Ze kan gewoon een rondje draven, geweldig!
![]()
Nu gauw de verjaardag van Wesley vieren, morgen werken en woensdag weer naar Maisie toe.
. Het gaat namelijk niet meer goed komen met Mavantos. Bij het longeren vond de arts Mavantos erg zwaarmoedig lopen, net alsof hij niet wilde. Hij liep nu ook kreupel op z'n voorbenen, zakte een paar keer door z'n achterhand en was ook heel snel buiten adem. Dat was Sandra zelf thuis ook opgevallen, vandaar dat ze eerder een afspraak had gemaakt voor controle. Na allerlei onderzoeken en rontgenfoto's van de voorbenen blijkt dat Mavantos erge artrose heeft. Dit en het probleem met z'n knie heeft de arts er toe doen besluiten dat het beter voor Mavantos is dat hij niet meer onder het zadel wordt belast, ook niet recreatief. Sandra laat het nu even bezinken, en dan zal ze een beslissing gaan maken over hoe verder. Maar eigenlijk heeft ze nog maar 1 keuze.....helaas
.LIQUITA schreef:Hallo,
Ik heb San even gevraagd of ze het goed vindt dat ik hier even vertel hoe het gegaan is. En dat vond ze goed, daar ze er zelf even geen fut voor heeft.
Helaas hebben we geen goed nieuws. Het gaat namelijk niet meer goed komen met Mavantos. Bij het longeren vond de arts Mavantos erg zwaarmoedig lopen, net alsof hij niet wilde. Hij liep nu ook kreupel op z'n voorbenen, zakte een paar keer door z'n achterhand en was ook heel snel buiten adem. Dat was Sandra zelf thuis ook opgevallen, vandaar dat ze eerder een afspraak had gemaakt voor controle. Na allerlei onderzoeken en rontgenfoto's van de voorbenen blijkt dat Mavantos erge artrose heeft. Dit en het probleem met z'n knie heeft de arts er toe doen besluiten dat het beter voor Mavantos is dat hij niet meer onder het zadel wordt belast, ook niet recreatief. Sandra laat het nu even bezinken, en dan zal ze een beslissing gaan maken over hoe verder. Maar eigenlijk heeft ze nog maar 1 keuze.....helaas
.
Met OJ gaat het ook niet beter. Die liep nu slechter dan de vorige keer. Toen liep hij 1 op de 5 passen kreupel, en nu liep hij 2 tot 3 van de 5 passen kreupel. Toch wilde de arts het nog 1 kans geven door OJ op speciaal beslag te zetten. Sandra moet nu 15 minuten stappen en 5 minuten draven met OJ. Over 6 weken moet ze terug naar de kliniek. Dit blijft dus nog even afwachten het gaat.
LIQUITA schreef:Hallo,
Ik heb San even gevraagd of ze het goed vindt dat ik hier even vertel hoe het gegaan is. En dat vond ze goed, daar ze er zelf even geen fut voor heeft.
Helaas hebben we geen goed nieuws. Het gaat namelijk niet meer goed komen met Mavantos. Bij het longeren vond de arts Mavantos erg zwaarmoedig lopen, net alsof hij niet wilde. Hij liep nu ook kreupel op z'n voorbenen, zakte een paar keer door z'n achterhand en was ook heel snel buiten adem. Dat was Sandra zelf thuis ook opgevallen, vandaar dat ze eerder een afspraak had gemaakt voor controle. Na allerlei onderzoeken en rontgenfoto's van de voorbenen blijkt dat Mavantos erge artrose heeft. Dit en het probleem met z'n knie heeft de arts er toe doen besluiten dat het beter voor Mavantos is dat hij niet meer onder het zadel wordt belast, ook niet recreatief. Sandra laat het nu even bezinken, en dan zal ze een beslissing gaan maken over hoe verder. Maar eigenlijk heeft ze nog maar 1 keuze.....helaas
.
Met OJ gaat het ook niet beter. Die liep nu slechter dan de vorige keer. Toen liep hij 1 op de 5 passen kreupel, en nu liep hij 2 tot 3 van de 5 passen kreupel. Toch wilde de arts het nog 1 kans geven door OJ op speciaal beslag te zetten. Sandra moet nu 15 minuten stappen en 5 minuten draven met OJ. Over 6 weken moet ze terug naar de kliniek. Dit blijft dus nog even afwachten het gaat.

![]()
![]()

winnitou schreef:Net nog snel even naar AH geweest, werden gebeld, althans telefoon voor Rowan van AH. Hij heeft 2 kaarten gewonnen voor de wedstrijd Ajax - de Graafschap voor as vrijdag. (dacht eerst even dat het voor zaterdag was maar gelukkig niet).
had donderdag daar mijn boodschappen gedaan ivm met de voetbalstickers. Er stond een doos met papieren sjaals die je inkon vullen en je kassabon er aan doen en dan had je kans op 2 wedstrijdkaarten...en ja hoor....Rowan mag naar een wedstrijd van Ajax. Heeft hier een beetje problemen mee omdat hij de fans van Ajax altijd van die rare dingen hoort roepen.
(liever naar een wedstrijd van AZ maar ach voetbal is voetbal en ElHamdoui, Demi de Zeeuw komen ook bij AZ vandaan en Maarten Stekelenburg is gewoon een goede keeper... dus voor keeper Rowan is dat al genoeg om naar de Arena te gaan (ja je moet in ieder stadion een keer geweest zijn)
xan schreef:winnitou schreef:Net nog snel even naar AH geweest, werden gebeld, althans telefoon voor Rowan van AH. Hij heeft 2 kaarten gewonnen voor de wedstrijd Ajax - de Graafschap voor as vrijdag. (dacht eerst even dat het voor zaterdag was maar gelukkig niet).
Leuk hoor, gewoon lekker genieten van een voetbalwedstrijd.
Veel plezier.
xan schreef:Shenavallie schreef:Maisie staat in haar nieuwe paleis!![]()
![]()
![]()
haha Maisie had niet veel te vertellen hoor, om de trailer in te gaan.
Die Oege kan d'r nog wel wat manieren bijleren denk ik zo.![]()
Fijn dat ze daar zoveel ruimte heeft.
Gaat ze daar overdag ook naar buiten ??
_sandra schreef:even een gedicht wat mij sterkt in mijn beslissing!!!!!
DE REGENBOOG BRUG Precies aan de andere kant van de hemel is een plaats, en die heet Regenboog Brug. Als een dier waar je heel veel van houdt doodgaat, dan gaat het naar de Regenboog Brug. Daar zijn grasvelden en heuvels voor onze geliefde vriendjes, waar ze kunnen rennen en met elkaar kunnen spelen. Er is genoeg te eten, water en zonneschijn en ze voelen zich daar warm en prettig. Alle dieren die ziek of oud waren worden daar weer beter, alle dieren die gewond waren, of verminkt, krijgen weer een sterk gezond lichaam, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen, of in de dagen die voorbij gaan... De dieren zijn gelukkig en tevreden, er is alleen een klein dingetje: ze vinden het jammer dat ze hun baasje of bazinnetje achter hebben moeten laten. Ze rennen en spelen met elkaar, maar dan komt de dag dat er eentje plotseling stopt met spelen en in de verte tuurt. Zijn ogen beginnen te stralen, hij begint te trillen van opwinding. Plotseling breekt hij uit de groep en vliegt over het gras, sneller en sneller. Hij heeft jou gezien, en als jij en je lieveling bij elkaar komen pakken jullie elkaar beet, en zijn voor altijd bij elkaar. Het dier kust je gezicht, jouw handen strelen het kopje weer, en je kijkt weer in die lieve ogen, die je zo lang niet gezien hebt, maar die altijd in je hart zijn gebleven. En dan gaan jullie samen over de REGENBOOG BRUG.