daar kunnen we wel een liedje van maken... *** Vanessa die gaat pas slapen ... als zij een puntje heeft gescoord...*** op de melodie van een vrijgezel die gaat pas slapen
Zo, ik zit lekker in de mediatheek. Zit me te vervelen tijdens levensbeschouwing, we moesten met lb naar de mediatheek om een powerpoint presentatie te maken..
Ik zit ook vaak tijdens school op internet hahahaa.
daar kunnen we wel een liedje van maken... *** Vanessa die gaat pas slapen ... als zij een puntje heeft gescoord...*** op de melodie van een vrijgezel die gaat pas slapen
Nog 2 uurtjes dan ben ik uit. Heb alleen net te horen gekregen dat ik op woensdag huiswerkklas heb, en dus tot 5 uur op schoool zit.... Hoop dat ik dan nog naar de paarden kan...
Haha, echt? Grappig! Cindy, heeft er ook op gezeten!
Ineke2
Geplaatst: 24-11-10 13:50
Pfff ik werd vannacht wakker na een keiharde "boem" alsof er iets heel hard op de vloer viel. Zit ik recht op in bed natuurlijk... eruit gegaan om te kijken wat dat nu weer was... Is het bovenste gedeelte van de krabpaal naar beneden gedonderd De paaltjes met al die verdere onderdelen schroef je aan elkaar en dat zat echt heel stevig vast. Hij zat zelfs heel stevig tegen het plafond aan. Ik heb speciaal zo'n grote gekocht, zodat het stevig zou zijn...
Het paaltje waar het bovenste gedeelte nog op komt, daarvan is de "plug" waar je de schroeven in doet en vastdraaid gewoon afgebroken
Heb net maar een klachtenmail gestuurd naar zooplus, want vind dit niet kunnen, al helemaal niet na zo'n korte tijd... Heb dat ding pas staan vanaf half oktober!
Dat deed ik ook, daarom zat ik rechtop in bed En meteen de eerste gedachte was "stomme katten, laat me nou is slapen" haha... De nacht ervoor sliep ik namelijk ook niet goed omdat ze ineens begonnen te mauwen om 4 uur s'nachts. Ze hielden dan wel weer op na een paar minuten, maar ik was daar wel wakker door geworden.
shilady
Geplaatst: 24-11-10 14:08
Nou ik zou vooral gelijk aan inbrekers denken ik ben ook zoon schijters we wonen hier in een groot huis maarja ik denk dan meschien omdat ze die bmw van mn vriend hebben gezien dat ze denken dat binnen nog veel meer pracht en praal te halen valt ... We zijn wel heel goed beveiligt maar ik heb gewoon teveel enge films gekeken
Ik ben benieuwt of je nog een reactie terug krijgt vd zooplus
shilady
Geplaatst: 24-11-10 16:31
kga zo maar weer even naar de paardjes stalletje doen ze uit de wei halen voeren..