Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

antoinetje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 20:58

Nee Wen dat is ook niet handig!
Ik neem mijn camera wel mee dames!
Tsjimme is op zondag veelal bezet, tja Sas ik blijf Ups wel wat voor jou vinden :-) of Avalon!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 20:59

kooslover schreef:
Misschien neem ik mijn oude camera wel even mee :) Kijken of ik hem nog kan opladen op de een of andere manier.

Nou ja dan geen Tiësto! Tjsimme wil ik niet, dus vind het niet erg als die aan iemand anders wordt uitgedeeld.

Ik zeg niet dat het bij voorbaat al niet lukt, maar grote kans. Er is een vast clubje op zondagochtend en die zitten vaak ook beetje op dezelfde paarden volgens mij.....
En tsjimme is toch ok?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 21:01

Avalon zit wel heel lekker. Rechts erbij houden, vooral bij aangalopperen, maar op zich echt een prima beestje!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 21:02

Ja, dat is al heel lang zo. Op zich maakt het mij niet zo uit, ken de meeste paarden toch niet. Maar heb altijd gelijk een voorkeur als ik een paard ze :')

Tsjimme vind ik gewoon echt geen leuk paard qua karakter, dus dan wil ik er al niet op. Op zich rijdt hij prima hoor! ... Dat gevoel heb ik bij Upps ook een beetje :o

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 21:08

Ja, en je vormt je toch een beeld bij paarden en dat bepaalt ook meteen ook mede of je ze wel of niet leuk vindt.....
Zo lijkt Arie me aan de ene kant best een leuk beestje.....maar aan de andere kant trekt hij me totaal niet om op te gaan rijden....
En zo heb ik met Arko niets. Vind hem op de grond niet leuk, maar met rijden heb ik ook niet echt iets met hem....

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 21:11

Ik houd meestal wel van paardjes die weinig mensen leuk vinden en verder: eigenwijze pony's. Misschien wel leuk om op een onbekende te rijden, dus geen fox, Tsjimme, Manda, Ragna of Ronnie, ik weet niet of ik er nog een vergeet. Ik heb er zin in :D nog maar 2 nachtjes slapen.

En jullie nog wensen waar heen te gaan met Mazzel? Op de Bavo kan je lekker sturen en oefenen en verder kan Mazzel overal heen, boulevard in noordwijk, rondje noordwijk/noordwijkerhout bollenvelden zoeken/kijken.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 21:11

Ach gossie Tsjimme is zo'n lieve beer! Maar voor jou mischien niet echt een uitdaging Sas..

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 21:26

Zelf wat proberen te sturen lijkt me leuk, kijken wat ik van het mennen in Frankrijk heb onthouden.......maar meerijden is ook ok!

En tsjimme is idd een lieverd.....

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 21:28

Zou de Bavo niet te nat zijn? Is wel leuk, Noordwijk is ook leuk, alles is leuk :-)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 21:49

Ik weet niet hoeveel water er nu nog gaat vallen, als ik hier in de polder kijk, valt het erg mee hoe nat alles is, de grond had gewoon water nodig, het gras zie je groeien. Als morgen niet hele dag zo slecht is, denk ik dat bavo wel te doen is. Op zich is bavo wel leuk om te sturen en richting noordwijk kan ook, heb je alleen niet echt plekken waar je lekker kan sturen en doen, dan zit je gewoon op de weg tussen het verkeer. Al draait Mazzel zijn hoefjes daar niet voor om, die staat gewoon midden op de boulevard of waar dan ook in de drukte.

En uitdaging voor Sas, moet dat dan niet Willem zijn?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:00

Bob kan ook nog wel eens wat wappertjes geven......ook een uitdaging, al is hij volgens mij al weer rustiger geworden....
En moet zeggen, hij is een onwijze knuffel op stal! Echt heel lief!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:00

Ok nou ik laat me verassen!
Sas op Willem, ja moet ze alleen wel haar parachute meenemen en ik weet niet of ik er dan achter wil rijden 8-)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:02

Zullen we niet gewoon opteren voor een ritje zonder vlieglessen?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:10

Daar ging ik eigenlijk wel vanuit totdat Sas op Willem werd voorgesteld :')

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:20

Ging ik ook vanuit hoor! Alhoewel, met ushi ben je ook niet 100% zeker als ze zo'n bui heeft als afgelopen dinsdag! Haha! Enne, was mijn smiley in voorgaande berichtje vergeten :+ !

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:21

Als ze Tsjimme niets vind, dus dan leek me willem wel uitdaging, al moet ze dan misschien iets meer oefenen, anders Bob maar? Rijdt willem nooit achteraan als hij zo irritant is? Ik zou er met Mazzel wel achter durven rijden, die heeft toch weinig haast. We zullen zien zondag, wat yvon voor ons bedacht heeft.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:24

Willem wordt 9 van de 10 keer als voorpaard gebruikt. In de groep zelf is het helemaal een draak....achteraan loopt hij niet of nauwelijks volgens mij, maar ook omdat er al genoeg achterpaarden zijn (Alex, manda, fox, vamos, zaron kan ook goed achter dacht ik, Omar volgens mij ook prima)

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 22:52

Willem schijnt in de groep heel lastig te rijden te zijn.
Bob schijnt buiten wel leuk te zijn maar die moet wel heel goed gereden worden omdat die nogal eens een wappertje kan geven. Maarja of een paard leuk is of niet is toch een kwestie van smaak denk ik altijd maar.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 23:03

Inderdaad een kwestie van smaak. Heb binnen op Bob gereden. Hij is heel sterk en dramt gewoon door en daarmee dus niet echt mijn paardje om te rijden, maar op stal vind ik het een heerlijke knuffelkont!
En zo ook Arko, ik heb dus helemaal niets met dat paard, terwijl jij hem heel fijn (en ook wel leuk toch?) vindt.
Tiësto vind ik op zich lekker rijden, maar heb met het paardje zelf helemaal niets!

Bij Adje zijn alle puzzelstukjes op de goede plek gevallen <3 ! (Ok, toegegeven, hij is niet altijd even lief op stal, maar daar weet ik hem ook aardig op zijn plek te zetten!)
Laatst bijgewerkt door Danseresje op 26-04-13 23:22, in het totaal 1 keer bewerkt

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 23:19

Ik vind Arko heerlijk zolang ik maar niet in zijn stal hoef te komen _O-

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-13 23:24

Hahahahahahaha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 01:05

Jongens, ik hoef niet echt een uitdagend paard hoor :+ Ik wil gewoon lekker rijden. Arko trok me wel gelijk, die is lekker lelijk haha. Vamos lijkt me ook wel leuk.

Van sterke paarden of paarden die op je hand hangen houd ik totaal niet. Maar een type als Guus is weer het andere uiterste. Gosh, ik lijk een enorme zeikerd nu! Ik zie wel. Komt vast goed :)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 08:22

Ik houd niet van paarden als Bo, die reageerde gewoon nergens op en liep zoals de rest. Ik wil wel paarden die reageren op je hulpen en waar je wel wat aan moet rijden, zodat ze dan toch lekker gaan lopen. Al is het ook wel lekker om omgedraaid in je zadel te zitten en te kletsen. Ik houd van Bowie types, altijd in voor geintje en als hem op zijn kop geeft, kan hij ook super lopen en elke rit is weer een verrassing hoe hij zich zal gedragen, of het werken wordt voor zijn ruiter of dat het nog relax is.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:08

Dan ga ik zo eerst maar even richting de winkel, brood halen. Mochten jullie nog wat bedenken, mag je me altijd smsen, dan ga ik na mijn werk nog ff.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 09:24

Komt vast wel goed Wen! Werk ze!

O ja, Bo. Dat was ook zo'n exemplaar! Maar ik moet toegeven, toen zij er nog niet zo lang was, reed ze fantastisch (binnen dan...) Maar ik heb ook nooit een klik gehad met dat paard....