uhh de bok stinkt ik ruik er nogsteeds na snel douchen zo
haha
de bok is ziek hij heeft wss coccidiose, en dus moesten we hem spul geven ervoor ne dat wou die niet, maar die bok valt veel mensen aan enzo gaatie bokken (toepasselijk) naar je maar mij vind die lief hahahaha
tot 5 uur schooll iedere maandag 1e uur Ej 1C Voortpl 2e uur Ej 1C Voortpl 3e uur Ej 1C TrainDier 4e uur Ej 1C TrainDier 5e uur Pk 1G OrgPerEv 6e uur Pk 1G OrgPerEv 7e uur Bk 1C EhDier 8e uur Bk 1C EhDier 9e uur Bk 1C Coach
Jah das wel prut. Maar Ehdier lijkt op ehbo dier, dat is wat ik ervan zou maken Das wel leuk. En voortplanting vond ik ook altijd wel leuk. En traindier, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Jah daarom zei ik dat ook al. Meestal is deeltijd 1 dag school per week en de rest werken. Je ziet wel eens dat bij een voltijd studie je bijv. 2 dagen in de week stage heb en de rest school of blokstages. Maar dit heb ik ook nog nooit gezien
_Lucy
Geplaatst: 02-09-10 19:06
ja daarom, beetje raar, maar kan ook zijn dat t bijvoorbeeld alleen de eerste periode is ofzo, of niet?
nee dit is gewoon een blokstage maar dan 1 dag in de week naar school voor de eerste 10 weken daarna 4 dagen naar school en 1 dag stage en aant einde van het jaar nog 4 weken stage!
_Lucy
Geplaatst: 02-09-10 19:10
echt lekker begin van school dit jaar afgelope 2 dagen (en morgen) lekker kort en volgende week zijn veel klassen op kamp, dus zijn er bijna geen leraren alleen mijn bio en nederlands leraren zijn er dag geloof ik, en mn engels leraar is er alleen opwoensdag
_Lucy
Geplaatst: 02-09-10 19:12
oke, nee dan kan t idd wel, zoiets heb ik geloof ik ook als k MBO ga doen
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 02-09-10 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Als het op mijn werk zo druk is vind ik ook nooit leuk, maar als er helemaal niemand is is het zo dodelijk saai dat je soms hoopt dat er mensen binnen komen