Lekker gereden vandaag,het was best nog aardig weer om 17.00u
jarrah
Geplaatst: 29-09-10 21:28
Hoi allemaal... ik ben ook ziekjes aan het worden geloof ik.. Bleg ik hou daar helemaal niet van...
Nog iets waar ik trouwens niet van hou... ik heb vanmiddag bij Cees mijn stal opgezegd... De reden heb ik Cees verteld, maar ga ik hier verder niet neerzetten. Ik vind het in ieder geval erg jammer, ik heb bijna drie jaar bij Cees gestaan, en heb het er nog steeds ontzetten naar mijn zin!! Ik heb nu een stal gevonden in Wassenaar, waar ze een ruime stal krijgt met een uitloop ongeveer zo groot als de kleine kampjes bij kampjes bij Cees. Zo kan ze lekker zelf bepalen of ze buiten of binnen staat en kan ze even de benen strekken als ze dat wil. Er zijn verder 2 buitenbakken, van 20x40 en 20x60 en een longeerring. En een van de grote voordelen is ook dat we lekker naar het strand kunnen rijden, want het zit om de hoek bij Mijendel!! Grote kans dat we volgende zomer overigens nog wel even 2 maandjes vakantie komen vieren op de GM aangezien ze het altijd zo verschrikkelijk naar haar zin heeft, maar dat zien we tzt wel even We zijn er in ieder geval nog een maand, dus we hebben nog even de tijd om iedereen gedag te zeggen, maar dan weten jullie het iig maar
Dank je wel voor jullie reacties! Ik vind het zelf ook jammer, heb het op de GM voor het eerst écht naar mijn zin gehad op een grote stal, maar de situatie is niet anders, we gaan er het beste van maken! En die locatie zal daar in ieder geval wel aan mee werken
Tjee...Jarrah....wat vind ik dat jammer zeg . Vond het altijd erg gezellig met je en Freya raakt ook een vriendinntje kwijt, maar......om de hoek van meijendael?!? Oef...moet ik echt snel naar buiten toe
Ja ik vind het ook jammer... maar het is niet anders, en we gaan er het beste van maken! Uiteraard ga ik gráág mee een ritje richting de duinen en strand maken Ik heb je via hyves trouwens net ook een priveberichtje gestuurd hehe
Nicam
Geplaatst: 30-09-10 00:24
Ontvangen, gelezen en beantwoord Nu ga ik echt ziekkies mijn bedje in......