KHNS instructie week 8 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:44

gefeliciteerd :# :# Jill!

Jetske

Re: KHNS instructie week 8 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 13:57

Juk, ik haat Frans

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:18

Phoenix6 schreef:
Zoals jullie misschien op hyves al wel hadden gelezen heeft Ikke een Schiefel. Door dat stomme ding moet ik wel met peesbeschermes rijden, ik kan het risico niet lopen dat ze hem aantikt. Ze moet eigenlijk ook in de wei beschermers om, maar dat werdt veel te warm en was ook helemaal niet goed. Dus dat doe ik nu gewoon zonder.

De goede vliegenspray moet nogsteeds uitgevonden worden... :P

:(:). Ik heb hele fijne vliegenspray. Werkt monster.

Shanty: Ik betaal ook alle extra's zelf! Maar als ik met papa na de ruitersportzaak ga dan betaald hij. Zoals laats; Hij had beloofd dat ik een nieuw hoofdstel mocht, kwam ook nog thuis met nieuwe sporen + bandjes en ook met een nieuw bit. Soms krijg ik ook wel is een dekje als we er zijn, maar dat vinden ze meestal onzin (tja, ook wel logisch heb er zoveel).

Carola: Ik heb vorig jaar een nieuw zadel gekregen van mijn ouders voor Joris. Want die werd te klein :=. Maar toen kwam ZaZa en is dat zadel naar ZaZa gegaan en heb ik een nieuwe moeten kopen voor Joris. Hij lag opzich wel redelijk, maar niet goed genoeg zeg maar. Dat betalen ze dan ook niet. Moest ik zelf doen.

Wedstrijden, stalling, smid, osteopaat, lessen, startcoupons, lidmaatschap KNHS en PC, en tandarts en DA worden door mijn ouders betaald. Paarden zijn trouwens wel van mij! Prijzengeld mag ik zelf gewoon houden. Als ik Zaza zo verkoop gaat dat geld gelijk in een nieuw paard.

Mirthe: mooi dekje. Krijg je geen zakgeld? Hoe spaar je dan?

Jill: Top! GEFELICTIEERD!

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:19

Ik krijg ook geen zakgeld, mag prijzengeld wel allemaal zelf houden :)
Ik werk in de vakantie's en soms heb ik folders van mijn moeders werk die veel geld opleveren :))

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:20

O okee :) Ik krijg zakgeld en loon.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:21

hee Jets, is Bambi verkocht? Dat heb ik gemist geloof ik.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:35

Ik krijg zakgeld. Geen kleedgeld, maar als ik wil winkelen zeg ik dat en krijg ik geld mee :Y)
Paarden betaalt mn moeder alles voor (hoefsmid, voer, zadels, dekens en andere noodzakelijke dingen) Dekjes en bijv. extra hoofdstellen moet ik zelf betalen.
Als ik prijzengeld win mag ik het zelf houden, maar meestal krijgen we hier kadobonnen .. :=

Ja, Bam is verkocht!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:42

JorisDy schreef:
Mirthe: mooi dekje. Krijg je geen zakgeld? Hoe spaar je dan?

Soms, maar pap en mam betalen alles voor mij dus is het niet nodig. Als ik iets nodig heb moet ik het zeggen en meestal krijg ik het dan wel. Hebben ze liever dan dat ik met duistere zaakjes geld krijg (stelen en weet ik veel allemaal).
Wat ik verdien met paarden inrijden mag ik in principe zelf houden, maar dat doe ik meestal ook gewoon bij het wedstrijdgeld.
Sparen doe ik verder nergens voor :o .

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:43

Wow, wij hebben hier bijna altijd prijzengeld.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:48

Wij krijgen altijd stomme bekers, heel soms prijzengeld.
(paarden= bijna altijd prijzengeld).

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:49

Bij de pony's hier ook gewoon prijzengeld. Bij dressuur krijg je nog wel eens iets anders.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 14:51

Relaxed :). Ik ga even wat eten. Kijken of ik nu wel veilig op kans staan

daaag

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:08

Wij krijgen bijna altijd bekers en linten, op sommige plekken dus cadeaubonnen en op heel sommige plekken prijzengeld en linten (Aerdenhout bijv :)) )

Kreeg net een brief van de KNHS, dat ik nog niet M1 startgerechtigd zou zijn .. ?
Nouja, coupons gepakt en het klopte gewoon. Hun gebeld, en ogesomd wat we van welke datum hadden.
Heeft een van die verenigingen mijn coupons niet opgestuurd ofzo? Nou iig als we een kopietje ervan maken, maken zij het weer in orde.
Gelukkig, zou wel zuur zijn geweest als ik mn winstpunten kwijt zou zijn geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:08

wij hebben hier altijd bekers, soms een waardebon maar in de tijd dat ik wedstrijd rijd hebben we nog nooit prijzengeld gehad. Volgens mij mag het ook niet..

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:09

Snoekiej schreef:
Ik ben ook pas sinds kort hier weer terug, nu het kamp er een beetje aan zit te komen! En er wat minder hard gepraat wordt.
Dus ik kan je niet bijpraten :D
Het enige nuttige ging over lijstjes voor kamp (zie max 4/5 pagina's terug) en de polo's.

haha, het lijkt volgens mij nu alleen maar sneller te gaan :))

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:17

Jill_ schreef:
Ik ga straks bijlezen
maaaar mensen ik word gek, ik ben nog niet gebeld, en ze zijn nu iedereen aan het bellen...... oooooooooooooooooooowh god
ik heb de normen gezien, en dat ik echt 3x niks, allemaal 0,4 behalve nederlands is 1,7 en duits is 0,0

*duim,duim *

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:19

Ze is al geslaagd Damelz :Y)

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:19

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Gefeliciteerd Jill!!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:21

__Marloes schreef:
wij hebben hier altijd bekers, soms een waardebon maar in de tijd dat ik wedstrijd rijd hebben we nog nooit prijzengeld gehad. Volgens mij mag het ook niet..

Mag niet?

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:22

Mies schreef:
Ze is al geslaagd Damelz :Y)

ja, maar als ik kwootend bijlees lees ik dat dus pas later :)

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:23

Gefeliciteerd Jill!

wij hebben hier vooral lintjes, heel af en toe bekers en meestal dan waardebonnen. Bijna nooit prijzengeld.

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:24

Ik heb vandaag alweer €100 aan prijzengeld van 2 weekenden naar de bank gebracht :o

Maar hier vaak alleen op CH's prijzengeld, op onze kringwedstrijd worden we echt afgezet, daar heb je alleen maar lintjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:39

mistid schreef:
__Marloes schreef:

Mag niet?

is ooit eenkeer in de kringvergadering gezegt, dat dat niet mag. om de eer van de pony's hoog te houden ofzo met bekers en strikken :Y)

nu moet ik zeggen, op een brabants kampioenschap vind ik een beker en strik veel leuker :j op een normale wedstrijd vind ik de bekers lelijk en saai, laatst hadden we alleen echt gave "bekers" en strikken, van die glaze dingen met hele mooie grote strikken. dat is dan wel weer leuk! :j

Vitalis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 15:48

Gefeliciteerd Jill! *D

Aargh ik word helemaal gek. Stomme access dat niet wil werken, en morgen nog maatschappijleer toets waar ik minimaal een 6.7 voor moet halen anders ga ik niet over... |(

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 16:13

__Marloes schreef:
nu moet ik zeggen, op een brabants kampioenschap vind ik een beker en strik veel leuker :j op een normale wedstrijd vind ik de bekers lelijk en saai, laatst hadden we alleen echt gave "bekers" en strikken, van die glaze dingen met hele mooie grote strikken. dat is dan wel weer leuk! :j

Was dat in Etten Leur ofzo :') ?