Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Phoenix6 schreef:Zoals jullie misschien op hyves al wel hadden gelezen heeft Ikke een Schiefel. Door dat stomme ding moet ik wel met peesbeschermes rijden, ik kan het risico niet lopen dat ze hem aantikt. Ze moet eigenlijk ook in de wei beschermers om, maar dat werdt veel te warm en was ook helemaal niet goed. Dus dat doe ik nu gewoon zonder.
De goede vliegenspray moet nogsteeds uitgevonden worden...
JorisDy schreef:Mirthe: mooi dekje. Krijg je geen zakgeld? Hoe spaar je dan?
Snoekiej schreef:Ik ben ook pas sinds kort hier weer terug, nu het kamp er een beetje aan zit te komen! En er wat minder hard gepraat wordt.
Dus ik kan je niet bijpraten
Het enige nuttige ging over lijstjes voor kamp (zie max 4/5 pagina's terug) en de polo's.
mistid schreef:__Marloes schreef:wij hebben hier altijd bekers, soms een waardebon maar in de tijd dat ik wedstrijd rijd hebben we nog nooit prijzengeld gehad. Volgens mij mag het ook niet..
Mag niet?
__Marloes schreef:nu moet ik zeggen, op een brabants kampioenschap vind ik een beker en strik veel leukerop een normale wedstrijd vind ik de bekers lelijk en saai, laatst hadden we alleen echt gave "bekers" en strikken, van die glaze dingen met hele mooie grote strikken. dat is dan wel weer leuk!