heb ook wel zin in les
ik heb geloof ik al dik 30 mail weggepleurd van bokt met nieuwe reactie
volgens mij kan ik die beter ff uitzettentientallen gewonden door die malloot op de dam...vaag hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
haha..
amber2202 schreef:Princesspres schreef:ga zo maar eens lekker onder de douche , want anders kan ik morgen mn bed niet uit offffffffff ik ben mega sjaggoow
ben best wel zenuwachtig voor mn les morgen, stom he :S
hihi.. hoezo dan?
benieuwd hoe wannadoo zal zijn of benieuwd wat ze zal zeggen wat je moet doen ?
amber2202 schreef:ik weet nog niethaha..
misschien komt meisje kijken die gister kwam voor amber.. en mn zus gaat geloof ik mee.. dus weet niet hoelang ik nog blijf na mn les..
whyyy????

hihihi..
.....stond gister toch te klappertanden in zijn stal! Zo had ik hem nog nooit gezien!! Hij had het duidelijk HEEL ERG KOUD en was tegelijkertijd enorm HYPER
. Ik heb hem snel zijn regendekje opgedaan en hem in de paddock gezet, alwaar hij vóórdat hij de paddock inging al in de contra ging(voor wie het nog niet weet....mijn Renkie kan heel hard achterwaarts..) en toen hij weer voorwaarts ging(...voor wie het nog niet weet: ik kan verschrikkelijk bulderen
...) ging hij ook recht omhoog omdat het hek dicht zat, moest meneer even wachten en tja, dan moet deze Jet strenk zijn! In het paddockie kon ie even uitstomen en Jet kon de natte regenstal leegscheppen. ....... Al het wachten werd beloond, eindelijk was het stalletje klaar en Renkie's geduld was op. Al steigerend en opgeblazen doend kwam meneer uit de paddock....ouwe MACHO
. In de stal was het goed, nog een beetje onrust, want daar kwam Johnny met het grasje aan. Borstel over paard, deken erop en de achterdeur dicht. Hij was natuurlijk al lekker opgewarmd van zijn acties. GELUKKIG. Toch nog een lekker banaantje van het vrouwtje en dan grasje eten en rust in de tent...............en het vrouwtje naar huis en met een wijntje op de bank.
Princesspres schreef:amber2202 schreef:ik weet nog niethaha..
misschien komt meisje kijken die gister kwam voor amber.. en mn zus gaat geloof ik mee.. dus weet niet hoelang ik nog blijf na mn les..
whyyy????
nouuuuu dacht misschien kan je stukje voor me filmen
of foto'tjes schieten, vind ik altijd wel leuk , zeker bij een nieuwe instructrice of bij nieuwe dingen om te oefenen.
maar alleen als je tijd hebt hoor , anders ga ik wel gewoon in een hoekje huilen hahahahha
neej anders heb ik pech
haha..
Binar schreef:Pres, no worries, ze gaat echt niet zeggen dat je t niet goed doet
Astrid is echt fijn!! Daar ga je denk wel wat aan hebben....

ze zal gauw genoeg doorhebben wat voor vlees ze in de kuip heeft
, denk juist dat je heel veel aan haar lessen hebt
, maar mij hoor je zoiezo geen slecht woord over Miranda zeggen
amber2202 schreef:hihi.. ik ben soms ook wel zenuwachtig
maar meer omdat ik dan benieuwd ben hoe amber zal gaan doen
en dat ik soms niet zoveel gereden heb en dan weer les heb, en ze vraagt hoe is het gegaan.. ?
eehhhh.. niet geoefendhihihi..
dan voel ik me zo stom