winnitou schreef:Even een update: (het kan weer want ik heb weer internet)
Mijn mobiele nummer is weer ingebruik, telefoon is onvindbaar gebleven. \hoop dat de vinder er veel plezier van heeft en dat ie niet bij zijn/haar oor ontploft.
Liquita welke telefoon heb jij nu in gebruik? en is dat wat, heb het laatst al bij je bekeken maar weet niet welke je hebt?
Mijn schildklier moet er (gedeeltelijk)uit. Deze week nog onderzoeken of de linkerkant behouden kan blijven. Zo vreemd je goed voelen en dan wel zo'n orgaan moeten missen. het werkt ook goed, is dus eigenlijk (nog) niks mis mee.
Knieoperatie wordt uitgesteld doormiddel van injecties. moet van af volgende week 3 dinsdagen een injectie in mijn knie halen.
De nieuwe laptop tikt lekker alleen zitten er sommige knoppen op andere plekken waardoor het blindtikken niet helemaal foutloos gaat.
Vanavond is op de manege de ANWB maar even voor mijn auto langsgeweest. Hij deed geen pukkel meer (de auto).
Heb een nieuwe accu gekregen/gekocht.
auto start nu weer. \kregen het al niet meer aan de praat met startkabels. Als ik dan contact maakte gingen alle lampen branden en de ruitenwissers moeizaam heen en weeeeeeer, terwijl dat alles uitstond.
Zo en nu ga ik maar naar bed. morgen Rowan naar school brengen en dan om 10. 00 in het ziekenhuis zijn. \ben lekker vrij en Rowan hoeft pas om 17.15 uur te trainen, hebben dus een lekkere lange middag.
hoop binnenkort wat tijd te hebben om terug te lezen,
Dooooeeeeeeiiiiiiiiii
of bedoel je juist wel ontploffen hahaha
over je operatie hebben we al ge-hyve'd
Alweer een nieuwe accu
Had je toch al een keer eerder gehad
Nou, suc6 met het teruglezen, het is nogal wat geloof ik.