en de hele tijd met der hoofdslaan

en der rem is ook kapot

Ze heeft het alleen niet gedaan,
bij jane en marloes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mijn naald en draad kunsten

Flevolander schreef:Noortje kan Boef ook niet lenen, want dan rijd ze er zometeen een betere proef op dan ik..

Pebbs schreef:Flevolander schreef:Noortje kan Boef ook niet lenen, want dan rijd ze er zometeen een betere proef op dan ik..
whhahaha neeee johh, je rijd het beste op je eigen paard
echt niet dat ik een betere proef neer zet dan jouw hoor
@ anna, nee we rijden daarvoor niet nog een lesje helaas..
ik heb vorig jaar met school wel 20 weken les gehad met me klas

Flevolander schreef:Hij doet altijd stom met wedstrijden..
Zie een paard wat vet niet reageerd het been van de ruiter en naar de sterren loopt te gluren
Met een gefrustreerd kind er op met een wit gezicht van de spanning en hierdoor niet meer kan rijden(vandaar dat paard die zo loopt)
dan ben ik het die een poging doet tot het halen van een winstpunt
jullie kunnen het echt wel !

Pebbs schreef:Flevolander schreef:Hij doet altijd stom met wedstrijden..
Zie een paard wat vet niet reageerd het been van de ruiter en naar de sterren loopt te gluren
Met een gefrustreerd kind er op met een wit gezicht van de spanning en hierdoor niet meer kan rijden(vandaar dat paard die zo loopt)
dan ben ik het die een poging doet tot het halen van een winstpunt
niet zo dramatisch !jullie kunnen het echt wel !
doe gewoon alsof je aan het trainen bent !
op de foto's ziet het er ook altijd zo goed uit !
, Zoals het paardje thuis loopt, loopt ie nergens puur omdat ik er niet aan durf te rijden op wedstrijden
) Pebbs schreef:ja maar dan zet zij weer een betere proef neer dan ik
zij kent al die paarden al
Ik zou bijna twee proefjes gaan doen om ook op hem te mogen
Als pennymeisje van 12 ging ik mee met een vriendinnetje kijken naar dr les(zeeer regelmatig) en toen was ie daar net.. Jezus wat een geil paard was dat toen
Flevolander schreef:Pebbs schreef:ja maar dan zet zij weer een betere proef neer dan ik
zij kent al die paarden al
Nee ik zou zeggen Zingaro..Ik zou bijna twee proefjes gaan doen om ook op hem te mogen
Als pennymeisje van 12 ging ik mee met een vriendinnetje kijken naar dr les(zeeer regelmatig) en toen was ie daar net.. Jezus wat een geil paard was dat toen
haha die zit bij mij in de klas 

ga gewoon genieten van boefje !