Fenn schreef:lekker uitzieken noemen ze dat(blehg)
en veel plezier vanavond
Het woord lekker heb je mij niet horen zeggen (je hebt mij sowieso niets horen zeggen natuurlijk
Flauw...) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fenn schreef:lekker uitzieken noemen ze dat(blehg)
en veel plezier vanavond
Flauw...)
. Tot ik ziek naar huis gestuurd wordt
. Maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel ziek in huis hangen, dan ga ik met altijd zo erg vervelen!
)
.
. Ik gaat lekker de paardjes buiten zetten nu! 
) Ik zei nog dat hij totaal niet aan mijn been was maar wel druk. Maar ik geloof dat er Aad geen verschil kent tussen aan het been en te voorwaarts. "Ja hij komt vanzelf wel aan het been" Waarmee hij dus bedoeld dat hij vanzelf voorwaartser wordt. Ik vind het totaal niet op elkaar lijken en dat zal dan ook wel de reden zijn dat ik niet op Guus kan rijden. Ik heb echt vreselijk gereden en was blij dat dit een van de laatste lessen was. De helft van de les heb ik op minder dan beginnersniveau gereden omdat ik Guus maar in Lando z'n kont heb geplant. Aan het einde van de les was hij trouwens wel weer rustig, waarschijnlijk omdat ik toen maar besloten had er niets meer aan te doen.
)
Ik ga ook altijd te hard, terwijl ik het dan een lekker tempo vind. 

malle_pietje schreef:evdpanne schreef:Neem jij dan een trapje mee voor haarWen - Alex (heb je de grootste gelijk gehad voor de winter)
. Hopelijk hoef je ook niet meer zo lang op je eten te letten
.
Maar wel lekker hoor, van dat gekwakkel wordt je ook niet vrolijk.
. Die van Atlas ook
. Morgen gaat Atlas een ander land op, het 'winterland'. Dan komen dr nog drie merries bij en een ruin (waar die al kennis mee gemaakt heeft). Dat gaat nog wat worden... In de ochtend groep staat dr al eentje die zo dom zegt van ik gaat m dr toch niet vanaf halen.... Dan heeft ze heel erg pech, want haar paard (Hessel, ook fries) is bang voor Atlas. En Atlas die slaat de hele boel dan kort en klein want die vind Hessel niet zo leuk
. Maar ja is ook gewoon dom van die mensen, want het is nu eenmaal een ochtend en middagploeg en ze kunnen niet meer de hele dag op het land dus je moet toch komen wisselen. 
)
. Pffff mijn bank (Postbank is overgenomen door ING) is ook al op zijn gat gegaan.... Leuk hoor die kredietcrisis. Gelukkig heb ik niet meer als 100.000 euro want dat krijg je vergoed als de bank failliet gaat
.
).