Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Tussenstand dressuur:
Duitsland 1
Engeland 2
Schellekens 3e plaats
Minderhoud 5e plaats.
Morgen rijd de rest onder wie Ankie

meelen schreef:Nou, dan zullen we maar niet meer langskomen, anders houden wij Rowan wakker.

winnitou schreef:meelen schreef:Nou, dan zullen we maar niet meer langskomen, anders houden wij Rowan wakker.
Van mij mag je komen, hij ligt toch al lang te slapen en slaapt wel door. Kun je helpen aan de tenten te hangen als ze de lucht in gaan. T is trouwens wel lekker uitwaai weer

winnitou schreef:t de verbinding weg, zal wel door het weer komen.
Trouwens tafel is weer gemaakt hoor 10, kan weer vanuit bed filmpjes kijken

smuidra schreef:ATE schreef:Leuk Jo.heb vandaag een vrachtwagentje gekocht om zelf met de paarden eens ergens heen te rijden om te rijden mijn broer heeft hem nu mee genomen om wat kleine dingen te laten repareren het is een wagen uit 1992 dus al een iets ouder beestje er zitten dan ook wel wat roest plekjes op die gaan we wegwerken![]()
Kunnen ze er alle drie in.
![]()
![]()
Ben zeer benieuwd hoe hij er uit ziet.
Nicole1995 schreef:Ik moet nog ff die namen leren kennen wie is Smuidra en wie in Winnetoe??? hahahha.Net bij Nicole geweest ze had een licht wondje na het rijden op haar schoft.Vandaag niet gereden en morgen Longeren.Het was wel al dicht vandaag weer.Vrijdag kijken of ik weer kan rijden.Grardus en Chantal zeiden dat dat wel kon.Vanwege die wedstrijd,en anders maar de volgende wedstrijd.Hij was ff bij me wezen kijken of het zadel goed pastte nog(Bredere boom)maar dat was niet nodig zei hij.Nou was er een schroefje uit me zadel gegaan precies waar dat wondje zat dus dat is misschien de oorzaak geweest.Dus achter een nieuw schroefje aan.Dat mag mijn Husby ff voor me doen.hahahha.Pastte me cap een beetje Johanna???
winnitou schreef:Tytje schreef:Hé, wat leuk, ik zag Winnitou op de foto in de krant. Ze was aan het helpen om een paard uit de sloot te trekken.
Dan heb je de foto goed bekeken als je me hebt herkend.
Zal jullie mijn avontuur van gisteren niet onhouden:
http://www.webregio.nl/6020111915007719 ... er+op.aspx
Ondertussen ben ik weer schoon, heeft wel wat moeite gekost.
Kreeg gisteren van de eigenaresse van het paard Goof een prachtig boeket bloemen. Ben vanmorgen nog even bij Goof wezen kijken. Hij maakt het prima.
meelen schreef:Zeg, ik heb ATE en Xan vandaag nog helemaal niet gezien.

meelen schreef:Zeg, ik heb ATE en Xan vandaag nog helemaal niet gezien.

ATE schreef:xan heb ik vanmiddag gezien op veldt dochter reed op nono ging echt super

ATE schreef:xan heb ik vanmiddag gezien op veldt dochter reed op nono ging echt super

Is er nou helemaal niemand meer

smuidra schreef:Er is weer normaal les van 8 tot 9 uur.
Leuk als jullie vrij gaan rijden. Is er wat te zien in de bak.
LIQUITA schreef:Ik hoop van wel.
xan schreef:Gezellie, er is toch nog steeds vrijrijden vanaf 21.00 uur ????
)