ik ben pas net wakker echt erg haha!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ben pas net wakker echt erg haha!
nu verveel ik me weer hahaha. 
<3
blijkbaar gaan hun heel anders om met hun paarden dan wij, weetje, iedereen zijn eigen manier!
we kunnen hun toch niet duidelijk maken dat vicky hun wel gewoon vertrouwd of wat dan ook, de meeste op bokt zijn van die huppelk*tjes om het maar even zo te zeggen!

ik heb maandag weer springles

Komen we nóg dichter bij het knipperende dingetje 

Trieste zuipschuiten hier!
ik heb vanochtend heerlijk gereden in het bos, rocky was helemaal nat toen we terug kwamen, en moe, en dat is rockie pokie niet snel

(Ikke wil nikes zien
)
we hebben hem helemaal opgeknapt, en dan hoef ik maxi niet meer te pesten
hahaha, modder vrienden zijn wij hé!
en ik zal meteen de foto sturen naar je! volgens mij staat die ook in me profiel, kan je hem daar pikken even kijken! ja, als je onderaan begint, 10 naar boven, z/w dat die helemaa links van de hindernis springt
lieziej schreef:Dinsdag komt mijn trailer er sulky weerwe hebben hem helemaal opgeknapt, en dan hoef ik maxi niet meer te pesten

Nathaliia schreef:lieziej schreef:Dinsdag komt mijn trailer er sulky weerwe hebben hem helemaal opgeknapt, en dan hoef ik maxi niet meer te pesten
hoe durf je maxi te pesten?! Waarmee moest je hem pesten dan?
(mn sulky was weg
)
Nathaliia schreef:lieziej schreef:Dinsdag komt mijn trailer er sulky weerwe hebben hem helemaal opgeknapt, en dan hoef ik maxi niet meer te pesten
hoe durf je maxi te pesten?! Waarmee moest je hem pesten dan?
(mn sulky was weg
)
Nathaliia schreef:ik ga even een foto maken van me nike's en dan zal ik hem plaatsenen ik zal meteen de foto sturen naar je! volgens mij staat die ook in me profiel, kan je hem daar pikken even kijken! ja, als je onderaan begint, 10 naar boven, z/w dat die helemaa links van de hindernis springt

, bedankt voor het verkleinen!