Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
; ze draafde echt stukken beter weg dan de vorige keer!!!!!!
!! Ik ben echt hardstikke blij voor jullie.

ik hou het wel op tsjol
.
. Bij ons worden de paarden vanaf 1 mei tot 1 oktober buitengezet, voor en na die tijd (als ze dan nog naar buiten mogen) moet je het zelf doen. Voor het binnen halen ben je zowiezo zelf verantwoordelijk, je kan dus eigenlijk zelf bepalen hoe lang je paard buiten staat, zolang hij/zij niet alleen staat! Met gewoon een beetje regen en als het land een beetje nat is gaan ze gewoon naar buiten, alleen als het heel extreem is blijven ze wel eens een paar dagen binnen, maar dat is volgens mij vrij logisch. Je kan ook zelf bepalen of je je paard in de zomer dag en nacht buiten wilt laten staan maar daarbij geld eveneens dat het paard niet alleen mag staan. Met slecht weer, en als de paarden binnen blijven ben je zelfverantwoordelijk voor het losgooien van je paard, daarbij geldt dat als het druk is dat je paard een half uur mag blijven staan. Er zijn 2 paddocks binnen en 3 paddocks buiten.

Marjolein84 schreef:Hey snoekiej!
Gezellig nog een zoeterwoudenaar hier. Bij ons worden de paarden vanaf 1 mei tot 1 oktober buitengezet, voor en na die tijd (als ze dan nog naar buiten mogen) moet je het zelf doen. Voor het binnen halen ben je zowiezo zelf verantwoordelijk, je kan dus eigenlijk zelf bepalen hoe lang je paard buiten staat, zolang hij/zij niet alleen staat! Met gewoon een beetje regen en als het land een beetje nat is gaan ze gewoon naar buiten, alleen als het heel extreem is blijven ze wel eens een paar dagen binnen, maar dat is volgens mij vrij logisch. Je kan ook zelf bepalen of je je paard in de zomer dag en nacht buiten wilt laten staan maar daarbij geld eveneens dat het paard niet alleen mag staan. Met slecht weer, en als de paarden binnen blijven ben je zelfverantwoordelijk voor het losgooien van je paard, daarbij geldt dat als het druk is dat je paard een half uur mag blijven staan. Er zijn 2 paddocks binnen en 3 paddocks buiten.
Over het algemeen is het bij ons erg gezellig op stal, naar mijn mening. Tuurlijk is er wel eens mot met een paar mensen onderling, en word er wel geroddeld maar ja dat is op elke stal wel! Daar moet je dus gewoon boven staan.
De stalhuur bedraagt 355 euries p/m als ik het goed zeg. (Mijn mams en ik betalen samen voor mijn paarden dus ik stort eigenlijk alleen het geld over naar haar)
Ik hoop dat je zo voldoende informatie hebt, als je meer wilt weten, vraag het gerust
groetjes
wat voor pony heb je dan? 
, druk, gek, stoer, en weet ik veel wat nog meer
. Ik rijd wedstrijden met haar bij de pony's, en we starten M1 dressuur (vanaf zondag
), L springen en B SGW. Helaas is dit mijn laatste ponyjaar, in juli word ik 18, dus vanaf januari ga ik lekker door bij de paarden.

? 
hmzz naja wel jammer dat dit je laatste jaar is bij de pony's maar paarden zijn ook leuk!! 
Want het is geloof ik echt kicken om dat te doen!