Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Re: Ditjes & Datjes van de Veldt schatjes: Part 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 06:48

Tytje schreef:
smuidra schreef:
Ate zijn juliie vanmiddag nog heel in het Twiske aangekomen????Was wel een spektakel met die Sire. Ging het op de terugweg beter of is hij naar Veldt gelopen??? Of loopt hij nog steeds in het Twiske.

Ate, kom snel online. Ik ben nu wel heel benieuwd naar dit verhaal!!

Meyke en ik hadden onze eerste wedstrijd bij Spijkerboor. In de L1, het viel niet mee allemaal, er valt nog een hoop te oefenen. Ik zat wel in een gezellig pooltje. Het waren allemaal prachtige paarden en ze vonden het erg leuk dat ik meedeed op Meyke de fries. In ieder geval waren de punten 167 en 172. Ze is op stang en trens gereden, nu is het op een gewoon bitje moeilijk om haar nagevelijk te rijden, maar de volhouder wint.

hee wat leuk sas nou ik vind je punten super hoor ik heb dat nog nooit gehaald bij de onderlingen Haha! Haha! Haha!

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 08:50

xan schreef:
Afbeelding
Deze behoeft geen commentaar.
Afbeelding
In vol ornaat.

Het ziet er echt geweldig uit. Zie je Evert al zitten op de bok, Winnetou??????

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 08:59

Tytje schreef:
smuidra schreef:
Ate zijn juliie vanmiddag nog heel in het Twiske aangekomen????Was wel een spektakel met die Sire. Ging het op de terugweg beter of is hij naar Veldt gelopen??? Of loopt hij nog steeds in het Twiske.

Ate, kom snel online. Ik ben nu wel heel benieuwd naar dit verhaal!!

Meyke en ik hadden onze eerste wedstrijd bij Spijkerboor. In de L1, het viel niet mee allemaal, er valt nog een hoop te oefenen. Ik zat wel in een gezellig pooltje. Het waren allemaal prachtige paarden en ze vonden het erg leuk dat ik meedeed op Meyke de fries. In ieder geval waren de punten 167 en 172. Ze is op stang en trens gereden, nu is het op een gewoon bitje moeilijk om haar nagevelijk te rijden, maar de volhouder wint.

Ik reed net weg bij Veldt dat jij aan kwam rijden. Leuk dat het zo goed ging. Knipoog Knipoog Knipoog

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 09:03

na een 3 kwatier wachten tot sire in de trailer stond was het op naar de twiske daar zouden we verder rijden met bert sandra en rik die te paard kwamen geloof dat dat met ze n drieen ook niet helemaal volgens plan verliep dus zeiden die gaan jullie nog maar een rondje ik zei ja lekker dan ik weet heg of steg hier rik zei gewoon ruiterpad volgen dan kom je vanzelfs hier weer terug dus ilse en ik op naar het ruiterpad we zouden gewoon stikje rechtdoor en dan weer terug maar eenmaal aan het rijden ging het toch wel lekker dus we zijn met tween heel ronde geweest gelukkig was ik al eens met liquta aan het rijden geweest door de twiske het ging super met de twee koudbloedjes we hebben echt heerlijk gereden voelden ons dat ook echt heel voldaan bij de traieler aan gekomen dachten we nou sire die is nu wel moe zal wel zo instappen sire dacht het dus niet na een half uur waarin sandra cindy en eus aan het proberen waren heeft illse chantal gebeld die er aan kwam om te helpen na een half uur kwam zei er aan en heeft dan geholpen sire erin te krijgen gelukkig is dat dan toch weer gelukt na 5 kwartier strijden ging hij in de trailer ate ja die liep er zo in hahahaahahaha het was een erge leuke dag zo geworden mijn dank aan sandra en cindy en chantal die toch wel echte doorzetters zijn hoor af en toe echt wel eng zoals sire wegsprong (ik heb er bij staan kijken ) wat een held he hahahahahahahahahahaahhah[/quote]
Ik vind het knap van jullie. Wanneer gaan jullie weer????? Volgende keer moet je het filmen er zijn van die TV programma's die dat uitzenden.(grapje). Dit is niet verkeerd bedoeld hoor, ik vind het ECHT knap.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 14:08

ooooooooooohhhh smuidra Haha! nee zou best leuke film zijn hoor er stonden ook steeds mensen te kijken we hopen toch snel weer een keer te gaan als ik goed begrepen heb gaan ilse en eus beetje oefenen met sire op de trailer maar een ding Duivel niemand kan ons die leuke middag meer afnemen Knipoog Knipoog

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 16:00

LIQUITA schreef:
Meteen weer even gekeken op de site van de manege waar mijn vorige paard Neelie nu staat.

Het paard achteraan, met vliegen-netje is Neelie. Ik vind het echt super om te zien.
Afbeelding

Ik ben gewoon jaloers op haar, ze loop lekker veel in de duinen en op het strand. Ze staat namelijk op een manege in Zandvoort....geweldig toch!!!

Wat leuk om te zien. wij hadden ooit nog eens afgesproken om daar te gaan rijden Liquita, Nog steeds niet gebeurd....

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 16:33

winnitou schreef:
Wat leuk om te zien. wij hadden ooit nog eens afgesproken om daar te gaan rijden Liquita, Nog steeds niet gebeurd....

Oohhh......ja inderdaad, dat hebben we ooit eens afgesproken Haha! . Was ik wel een beetje vergeten Bloos . Maar wie weet komt het er nog eens van.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 20:33

Doei! ATE

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 20:38

ATE wil me echt niet meer zien Huilen

* taalfoutje verbeterd Knipoog
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 03-09-07 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 21:08

Kijken of jij me wel wilt zien Knipoog

Doei! Rockoo

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 21:32

LIQUITA schreef:
Doei! ATE

liquita Haha!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 21:33

LIQUITA schreef:
ATE wil me echt niet meer zien Huilen

* taalfoutje verbeterd Knipoog

echt wel joor maar heb ff tv serrie afgekeken sorry Huilen

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 21:57

Xan, wat een leuke foto's van jullie met Xandra en wat ziet ze er goed uit zeg!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 22:24

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

Oohhh......ja inderdaad, dat hebben we ooit eens afgesproken Haha! . Was ik wel een beetje vergeten Bloos . Maar wie weet komt het er nog eens van.

Lijkt me wel leuk om te doen en ik ben altijd in voor een buitenritje...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 22:41

smuidra schreef:
xan schreef:
Afbeelding
Deze behoeft geen commentaar.
Afbeelding
In vol ornaat.

Het ziet er echt geweldig uit. Zie je Evert al zitten op de bok, Winnetou??????

't was ook echt geweldig, heb weer heel wat menuren gemaakt, goede oefening voor mij examen a.s. zondag. Vrijdag eerst in de bak gereden, wat kan dat beest mooi lopen voor de kar. Rowan en mijn ouders hebben ook nog meegereden en vonden het heel leuk.
Doordat we zaterdag flink verkeerd zijn gereden (verschil tussen links en rechts is voor sommige blondines erg moeilijk, regels en zelfs een hele bladzijde overslaan dan is het niet zo gek dat je een eigen route maakt) is Xandra nu wel verkeersmak.
Zondag hebben we ook nog een rit gereden, met 8 aanspanningen, maar dit ging voor Xandra (en ons) in zo'n truttetempo, je bent dan zowat de hele rit bezig om haar in te houden en afstand te bewaren, wat haast niet lukt. Was zeer intensief mennen. Ook Xandra had het er moeilijk mee. We hebben nog even overlegd of we ons eigenweg zouden gaan, was wel beter geweest voor ons en voor Xandra. En zaterdag had ze zich natuurlijk super bewezen om alleen op pad te kunnen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 17:51

Is er iets bijzonders vandaag, nationale feest dag of zo, niemand hier aanwezig vandaag. Het wordt nu wel erg stil.
Heb niet de tijd om alles goed terug te lezen dus neem me niet kwalijk als ik wat heb gemist.
Volgende week heb ik weer meer tijd (hoop ik)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 18:51

Tja, inderdaad het is wel heel erg stil hier. Ik durf al bijna niks meer te zeggen. Iedere keer als ik online kom, gaan de andere snel weg Huilen

Clown Knipoog Clown

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:54

LIQUITA schreef:
Tja, inderdaad het is wel heel erg stil hier. Ik durf al bijna niks meer te zeggen. Iedere keer als ik online kom, gaan de andere snel weg Huilen

Clown Knipoog Clown

Dan hebben we dat waarschijlijk allemaal.
Ben je al weer een beetje gewend aan het nederlandse weer?
Heb je nog vakantie of zit het er ook al weer op.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:56

Tytje, ik zie dat je er ook bent, waar hang je uit. Een beetje bekomen van je wedstrijd. Ga je ook 16 september?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:01

Hoera, ik kan weer wat van mijn lijstje strepen. Menschort is klaar, naai en lockmachine weer opgeruimd. Staat erg netjes bij mijn Jasje. Heb zwarte stof (met wol) met een streepje (grijs/wit) gebruikt en aan de andere kant grijs gemeleerd. Kan aan twee kanten gedragen worden. Dus een kant vuil, omdraaien maar. Kan dus netjes op mijn examen verschijnen. Een menschort is namelijk verplicht, net als handschoenen en een veiligheidscap. (mag ik weer niet mijn hoedje gebruiken, gaat maar de verkoop in, denk ik, ruimt ook weer op.)
Nu nog even een uurtje leren en dan bedje veren in de lakenstraat)
Misschien nog tot straks en anders weer tot morgen......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 20:03

En Tytje is ook weer weg...........

Daniellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 21:36

zooo ben net terug van de manege.. was best druk vanavond! mijn paardjes staan sinds gister weer lekker op stal..! de baby's hadden het koud haha, dus weer elke avond aanwezig, hoor morgen of ze een buitenstal krijgen. Ze komen misschien in de stal van BlackJack!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 22:03

winnitou schreef:
Dan hebben we dat waarschijlijk allemaal.
Ben je al weer een beetje gewend aan het nederlandse weer?
Heb je nog vakantie of zit het er ook al weer op.

Hmmm...vanavond vond ik het al aardig frisser buiten. Maar ik heb wel weer zin in de winter.
's Avonds weer gezellig de kaarsjes aan, heeft ook wel weer wat, toch?

Ik ben deze week nog vrij, vanaf a.s. maandag begint voor ons het normale leven weer. We hebben veel gedaan, vandaag de trailer helemaal schoon gemaakt en in de was gezet. Vorige week waren we begonnen aan de voor- en achtertuin. Dat is vandaag ook af gekomen.

Dit is het resultaat van de voor tuin. Er stond rondom een buxushaag(je) en op de plaats waar nu het grijze grind ligt, stonden planten in aarde. Nu hoef ik er lekker niet zo veel meer aan te doen (er ligt worteldoek onder het grind Haha! ).
Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 22:07

Daniellee_ schreef:
zooo ben net terug van de manege.. was best druk vanavond! mijn paardjes staan sinds gister weer lekker op stal..! de baby's hadden het koud haha, dus weer elke avond aanwezig, hoor morgen of ze een buitenstal krijgen. Ze komen misschien in de stal van BlackJack!!

Vanaf morgenavond blijft Liquita ook weer lekker op stal, in ieder geval voor de nacht.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-07 22:09